Nejnovější žebříček: Hisense si udržela druhou příčku v celosvětových dodávkách televizorů i v roce 2023
Praha 1. března 2024 (PROTEXT) – Globální technologická společnost Hisense obhájila v roce 2023 druhou příčku v celosvětových dodávkách televizorů. Podle předního institutu pro výzkum trhu Omdia dodala v roce 2023 druhý největší objem televizorů na světě, a to 26,11 milionu kusů s meziročním růstem 6,4 %. Mezi pěti největšími značkami na světě zaznamenala také nejrychlejší růst, a to již dva roky po sobě.
To, že společnost Hisense obhájila i v roce 2023 druhou příčku v celosvětových dodávkách televizorů potvrdila před několika týdny i data jiného předního institutu pro výzkum trhu AVC Revo. Hisense je přitom jedinou z pětice největších globálních značek televizorů, která v posledních šesti letech stále roste.
Společnost Hisense rozšiřuje svoji globalizační strategii a optimalizuje svoji celosvětovou stopu – v současné době provozuje 34 průmyslových parků, 25 výzkumných a vývojových center a 64 zahraničních společností. Současně prohlubuje spojení mezi turnaji a fotbalovými fanoušky prostřednictvím své inovativní strategie sportovního marketingu. V této souvislosti je středobodem letošního sportovního super roku spojení s ME ve fotbale EURO 2024, jehož je Hisense oficiálním partnerem.
Při této příležitosti bude probíhat silná globální komunikační kampaň s mnoha kreativními adaptacemi na lokálních úrovních. V České republice bude fotbalové téma spojené i s novou tváří Hisense – legendárním fotbalistou Janem Kollerem. Masivní komunikační kampaň se spoustou zážitkových aktivit a eventů rozhodně nepřehlédnete. Před několika dny například vyjely do ulic Prahy a Brna originální brandované tramvaje. Jan Koller se osobně zapojí do aktivit pro fotbalovou mládež i veřejnost a aktivní už je i na sociálních sítích. Kampaň se bude dále rozvíjet a gradovat.
Kromě sponzoringu evropského fotbalového šampionátu je Hisense již dlouhou dobu oficiálním partnerem prestižních prvoligových fotbalových klubů Paris Saint-Germain a FC Inter Milan. V České republice je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense – Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR.
Více informací: cz.hisense.com
Sense For Technology
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.