MONETA je klientsky nejpřívětivější bankou roku
Praha 15. listopadu 2024 (PROTEXT) – V letošním ročníku prestižní soutěže Visa Nejlepší banka se MONETA stala klientsky nejpřívětivější bankou roku. Úspěch zaznamenala i v hlavní kategorii Nejlepší banka, kde obhájila druhé místo.
„Ocenění jako klientsky nejpřívětivější banka na trhu je pro nás nesmírně důležité. V tomto ocenění se posuzují náklady na každodenní bankovní služby, nabízené úrokové sazby úvěrů a vkladů a dostupnost banky prostřednictvím poboček a bankomatů – to, že jsme získali 1. místo, je důkazem, že jsme z MONETY skutečně udělali banku výhodných nabídek. Jsme velmi vděční všem klientům, kteří nám svěřili své finance, a slibujeme, že se budeme i nadále snažit poskytovat ještě lepší produkty a služby,“ říká Andrew Gerber, Chief Retail Banking Officer MONETA Money Bank.
Skvělý výsledek zároveň podpořilo stříbrné umístění Monety v hlavní kategorii Nejlepší banka. Mezi trojici nejlepších bank v Česku se umístila již po několikáté, mimo jiné i díky možnosti sjednání široké škály produktů online anebo rozsáhlé sdílené síti více než 1 900 bankomatů, z nichž je téměř 800 vkladových. V letošním roce navíc banka rozšířila nabídku produktů a služeb o virtuální karty, dlouhodobý investiční produkt, službu Click to Pay a platbu na telefonní číslo.
Letošní ročník soutěže Visa Nejlepší banka roku, pořádaný Hospodářskými novinami, se konal již po šestnácté. Jejím cílem je podpořit rozvoj bankovního trhu a poskytnout veřejnosti ucelený přehled o finančním trhu, včetně produktů a služeb nabízených finančními institucemi. Soutěž hodnotí dva pohledy – klientský a ekonomický. V kategorii zaměřené na klientskou přívětivost se hodnotilo, jaké jsou náklady na vedení běžného účtu, výhodnost nabízených spořicích produktů, úvěrů na bydlení či půjček, a také hustota pobočkové sítě nebo dostupnost bankomatů. Pro ekonomické hledisko jsou rozhodující finanční výsledky banky.