L’Oréal Groupe představuje na veletrhu CES® 2024 AirLight Pro, průlomový profesionální vysoušeč vlasů, který se stará o vlasy i o planetu

Las Vegas (USA) 9. ledna 2024 (PROTEX) – CEO Nicolas Hieronimus odhalil technologii oceněnou na veletrhu CES® 2024 při hlavním úvodním projevu, který byl vůbec prvním v historii od kosmetické společnosti.

L’Oréal Groupe dnes na veletrhu CES® 2024 představil novou generaci vysoušeče vlasů, který byl navržen ve spolupráci s profesionálními stylisty pro profesionály i domácí použití: AirLight Pro. Fén AirLight Pro, vyvinutý ve spolupráci se Zuvi, hardwarovou startupovou společností založenou dronovými inženýry a předními vědci, využívá kombinaci technologie infračerveného světla a větru k péči o vlasy, které jsou poté vizuálně hladší a hydratované[1] a zároveň k rychlejšímu vysoušení vlasů[2] s optimalizovaným tepelným tokem pro více typů vlasů a s až o 31 % nižší spotřebou energie[3] .

Nicolas Hieronimus, generální ředitel L’Oréal Groupe, během svého dopoledního úvodního projevu v Palazzo Ballroom v hotelu Venetian v Las Vegas v Nevadě odhalil technologii oceněnou na veletrhu CES® 2024 za inovace a podrobně popsal strategické investice společnosti v oblasti Beauty Tech.

“Již 115 let L’Oréal využívá vědu k inovacím a poskytuje zákazníkům nezapomenutelné zážitky z krásy, které naplňují jejich individuální aspirace v oblasti beauty. S produktem AirLight Pro ve spolupráci se společností Zuvi dokazujeme, že technologie může zlepšit estetický výkon, pečovat o různé potřeby vlasů a snížit její dopad na životní prostředí. To je budoucnost krásy, kterou chceme vytvořit.”

Nový AirLight Pro

Společnost L’Oréal, expert ve vědě a průmyslu v oblasti vlasové péče od buněčné úrovně až po vlasové vlákno každého typu vlasů (kudrnatých, rovných i vlnitých), navázala spolupráci s hardwarovým startupem Zuvi, aby vyvinuli a dodali profesionálům v oblasti kosmetiky a následně zákazníkům po celém světě nástroj nové generace pro vysoušení vlasů, který se zaměřuje na péči o vlasy prostřednictvím průlomové technologie.

„Posláním startupu Zuvi je zanechat svět lepším, než jak jsme ho našli, a to prostřednictvím převratných technologií a inovací pro budoucnost,“ říká Mingyu Wang, zakladatel a generální ředitel společnosti Zuvi. „Díky našim zkušenostem v oblasti optiky, aerodynamiky a designu spotřební elektroniky jsme vytvořili výjimečný produkt. Jsme nesmírně hrdí na práci, kterou jsme doposud odvedli, a nyní na to, že máme partnera, jako je L’Oréal, společnost s více než 100letou zkušeností v oblasti krásy a péče o vlasy, který naše produkty posune na další úroveň. Společně vytváříme a budeme vytvářet převratné kosmetické technologie.“

Hardwarový startup Zuvi použil ve fénu na vlasy patentovanou technologii LightCare™ a vyvinul první generaci vysoušeče na vlasy, který využívá infračervené světlo a vítr s vysokou rychlostí k účinnému vysoušení vody z povrchu vlasů, což zanechává vnitřní vlhkost ve vlasových vláknech.

Na špičkovém průmyslovém designu fénu AirLight Pro spolupracoval tým více než 100 inženýrů, designérů, kadeřníků a vědců z divize výzkumu a inovací L’Oréal a startupu Zuvi, kteří vyvinuli profesionální nástroj pro vysoušení vlasů, jenž překonává bariéry výkonu.

AirLight Pro přináší až o 33 % hydratovanější vlasy[4], až o 59 % opticky hladší vlasy[5], rychlejší dobu vysoušení a zdokonalený uživatelský zážitek na základě zpětné vazby od předních profesionálních kadeřníků. Je také schopen zajistit až o 31 % nižší spotřebu energie[6].

Na rozdíl od běžných nahřívacích vysoušečů vlasů s pouhými topnými spirálami je AirLight Pro vybaven speciálním 17lopatkovým vysokorychlostním motorem a patentovanou[7] infračervenou technologií poháněnou wolfram-halogenovými žárovkami určenou pro rychlé vysoušení vlasů bez nadměrného tepla. Díky účinnému vysoušení vody z povrchu vlasů zůstává ve vlasových vláknech vnitřní vlhkost, což má za výslede hladké a lesklé vlasy.

Fén AirLight Pro, který L’Oréal testoval na více než 500 lidech s různými typy vlasů, je navržen tak, aby se přizpůsobil potřebám konkrétního uživatele. Hardware, firmware a aplikace fungují naprosto plynule a umožňují každému uživateli přizpůsobit nastavení svým individuálním potřebám.

„Již více než dekádu vytváří L’Oréal Research and Innovation novou vědu o kráse založenou na technologiích: Augmented Beauty. Technologie, která skutečně odpovídá na odvěké potřeby zákazníků s bezkonkurenčními výsledky,“ uvedla Barbara Lavernos, Deputy CEO Research, Innovation and Technology v L’Oréal. „AirLight Pro s více než 150 registrovanými patenty dokonale ztělesňuje tento průlom v oblasti krásy tím, že poprvé přináší řešení pro vysoušení, které zároveň pečuje o vlasy i o planetu.“

L’Oréal provedl menšinovou investici do startupu Zuvi prostřednictvím svého firemního rozvojového fondu BOLD Business Opportunities for L’Oréal Development.

AirLight Pro bude v roce 2024 uveden na trh ve Spojených státech pod profesionální značkou L’Oréal Professionnel, a to jak pro profesionály, tak pro běžné uživatele.

„Jako historický lídr značky a důvěryhodný partner kadeřníků od roku 1909 L’Oréal Professionnel vždy pozvedal profesionální odvětví průkopnickými inovacemi,“ uvedla Anne Machet, generální ředitelka L’Oréal Professionnel. „Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat se společností Zuvi a vynalézt novou generaci fénů na vlasy. AirLight Pro, poháněný infračerveným světlem, nabízí vynikající profesionální výkon pro všechny typy vlasů, a to při výrazně nižší spotřebě energie. Nový dokonalý společník pro všechny vlasové stylisty!“

Poznámka: Zahrnuté statistiky vycházejí z claimových studií provedených s AirLight Pro v Evropské unii.

 

O společnosti L’Oréal

Již více než 110 let má společnost L’Oréal jako přední hráč na světovém trhu s kosmetikou jediný cíl: plnit přání v oblasti kosmetiky spotřebitelům na celém světě. Cílem naší tvorby je krása, která hýbe světem, a tento záměr rovněž definuje, jak k této oblasti přistupujeme: inkluzivně, eticky a velkoryse, vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu 35 mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti nabízíme v programu L’Oréal pro budoucnost každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti. V roce 2021 dosáhla skupina se svými 85 400 oddanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem napříč všemi distribučními sítěmi (e-commerce, hromadný trh, obchodní domy, lékárny, kadeřnické salony, značkový maloobchodní prodej a maloobchodní prodej v oblasti cestovního ruchu) tržeb ve výši 32,28 miliardy eur. Skupina disponuje 20 výzkumnými centry v 11 zemích světa a týmem odborníků v oblasti výzkumu a inovací, který čítá více než 4 000 vědců a 3 000 technologických odborníků, díky nimž se společnost L’Oréal zaměřuje na vývoj kosmetiky budoucnosti a na to, aby se stala lídrem v oblasti Beauty Tech.

Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom

O L’Oréal Professionnel

L’Oréal Professionnel nabízí profesionální expertízu v oblasti krásy na základě více než 110 let znalostí a podpory kadeřnického odvětví. Historicky přední světová profesionální značka pro kadeřníky spolupracuje s 1,5 milionu kadeřníků a prostřednictvím více než 300 000 kadeřnických salonů. Její doplňkové široké portfolio tvoří kompletní řady péče o vlasy zaměřené na všechny typy vlasů, profesionální barvení a melíry, jakož i rozšířené kosmetické technické příslušenství.

V rámci ambiciózních závazků k udržitelnosti, které vyplývají z programu L’Oréal pro budoucnost, nabízí L’Oréal Professionnel v 66 zemích světa to nejlepší z hlediska vědy, kvality, účinnosti a odpovědnosti. Značka se prodává prostřednictvím online a offline kanálů (kadeřnické salony, maloobchodní prodejci a e-shop).

Více informací na https://www.lorealprofessionnel.com/int

###

[1] Instrumentální test ve srovnání s přirozeně vysušenými vlasy

[2] Srovnání se stejným vysoušečem vlasů bez infračerveného světla

[3] Instrumentální test, porovnání s předními prémiovými vysoušeči vlasů

[4] Instrumentální test ve srovnání s přirozeně vysušenými vlasy

[5] Instrumentální test ve srovnání s přirozeně vysušenými vlasy

[6] Instrumentální test ve srovnání s předními prémiovými vysoušeči vlasů

[7] Patent v USA

 

Sledujte nás na LinkedInu @L’Oréal

Sledujte nás na Instagramu @lorealgroupe

www.loreal.com

 

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.