LiveRamp představuje aktivaci přirozeně čistého prostoru a vylepšené rozeznání identity napříč všemi hlavními cloudy

San Francisco (USA) 11. října 2023 (PROTEXT/BusinessWire) – Nové vlastnosti, zaměřené na ochranu soukromí a jsou cloudově nativní, pomáhají klientům překonat ztrátu signálu, přesně propojují náhledy zákazníka napříč podnikem a efektivně dosahují k více spotřebitelům v celém ekosystému.

LiveRamp (NYSE: RAMP) dnes oznámila aktivaci nového čistého prostoru a schopností identity v prostředí upřednostňujícím cloud, což klientům umožňuje efektivněji aktivovat a propojovat svá data a zároveň dosahovat hlubší analytiku a náhledy publika. V důsledku toho mohou značky, vydavatelé a technologické platformy maximalizovat hodnotu svých dat o vlastních zákaznících, bezproblémově sjednotit a aktivovat svá data z jakéhokoli prostředí a prohlubovat náhledy spotřebitelů pomocí větší míry úrovně detailů v datové struktuřě – to vše v rámci jejich stávajících skladeb podnikové technologie nebo systémů jejich partnerů.

S těmito vylepšeními platformy teď může více než 900 klientů LiveRamp těžit z:

aktivace pro stovky partnerů přímo z čistého prostoru dat Snowflake i LiveRamp. S pomocí vlastností cloudově nativního čistého prostoru nové generace mohou klienti nyní aktivovat svá data se stovkami partnerů přímo z jejich zvolené kolaborativní platformy včetně čistého prostoru Snowflake a LiveRamp s vylepšenou přesností a konektivitou.

S pomocí RampID™ – nejodolnějšího na ochranu soukromí zaměřeného identifikátoru pro spojování digitálních ekosystémů – mohou klienti LiveRamp podniknout okamžitou akci pomocí nových náhledů generovaných skrze zajištěnou spolupráci s partnerem a přitom docílit jedinečný rozsah a dosah. S bezproblémovou konektivitou pro v oboru nejrozsáhlejší a datové bohatou síť nabízí LiveRamp také schopnost aktivovat napříč tímto systémem bez nutnosti používat početná řešení nebo budovat novou integraci pro každého partnera a platformu.
“Sdružení s LiveRamp pro vývoj vlastností čistého prostoru skrze naši konvergovanou platformu a ekosystém nám pomohlo zlepšit aktivaci dat o vlastních zákaznících a vytvořit cílené, přesné segmenty publika – všechno z téhož prostředí,“ řekl Mike Bregman, ředitel pro aktivaci ve společnosti Havas Media Network North America. „To umožnilo společnosti Havas Media lépe pomáhat klientům, kteří stále více potřebují mezioborové náhledy pro dosažení svých podnikatelských cílů.”

“Datové čisté prostory se staly kritickým nástrojem pro poskytování více zákaznických informací pro naše značkové partnery při současném zachování transparentnosti a kontroly, které vyžadujeme jako správce dat našich diváků,” řekl Brian Lin, vrchní viceprezident pro produktové řízení a reklamu v TelevisaUnivision. “Schopnost aktivovat přímo z čistého prostoru LiveRamp nové generace prohlubuje rozsah našich strategických partnerství a přitom udržuje nejvyšší úroveň ochrany soukromí.”

V oboru první rozeznání identity napříč všemi hlavními cloudy. S cloudově nativními a zabudovanými schopnostmi rozeznání identity si nyní klienti mohou zvolit rozšíření svých pseudonymizovaných dat o vlastních zákaznících, aby zahrnovala známé datové elementy jako CRM a emailové adresy, a to přímo ve svých preferovaných cloudových platformách včetně AWS, Azure, Google Cloud, Databricks a Snowflake. Klienti LiveRamp mohou nyní maximalizovat ROI (návratnost investic) marketingu z jakéhokoli místa svých dat.

Fragmentace zákazníkových dat činí z identity postavené na odemykající osobě trvalou výzvu. Například 86 % zákazníků má početné emailové adresy, které je třeba rozeznat až po jednotlivce pro umožnění aktivace a nejlepšího měření ve své třídě. Zákazníci také mají průměrně 13 připojených zařízení, která mohou být využita pro celostní reklamu a strategii měření. Nákupní vzorce specifické pro domácnosti se také mění, takže přesné měření přičítání je obtížné. S využitím schopností LiveRamp pro identitu upřednostňující cloud jsou firmy schopné zaměřit se na tyto výzvy rozeznáním početných osobních identifikátorů až zpět k jednotlivci a domácnosti a tak vylepšit měření a umožnit více personalizovanou reklamu při současné minimalizaci potřeby pohybu dat.

“Schopnost využívat technologii LiveRamp bez opuštění prostředí vlastního cloudu je fantastickým benefitem,” řekl Seth Hirsh, společník a vedoucí analytik ve společnosti Acadia. “Když se díváme na naši budoucnost se Snowflake, LiveRamp nám dá nástroje pro usměrňování našeho připojování dat ke cloudovým datovým skladům, pro široké zacílení na publikum v ekosystému a pro zlepšení výstupů měření pro naše klienty bez pohybu dat mezi prostředími“.

Kimberly Bloomston, vrchní viceprezidentka pro produkt v LiveRamp, dodala, “Přivedení cloudově nativní aktivace optimalizované pro čistý prostor a schopností identifikace na trh zajišťuje, že podniky mají možnost odstupňovat datové postupy, maximalizovat náhledy a budovat flexibilitu pro budoucnost. Nové vlastnosti přinášejí přístup k jinak nedostupným souborům dat, umožňují zjednodušit jejich aktivaci pro kampaň a optimalizují schopnost dosáhnout ke spotřebitelům trvale přesným způsobem. S LiveRamp jsou podniky schopné vyvíjet své iniciativy digitální transformace souběžně s požadavky nesmírně fragmentovaného ekosystému a komplexními cestami svých zákazníků a partnerů včetně cloudů a čistých prostorů.”

LiveRamp pokračuje k pokroku svých řešení a pohání datovou spolupráci příští generace skrze čtyři kritické komponenty.

• Live/Identita: Buduje podnikovou infrastrukturu identity pro přesnou identifikaci a ztotožnění zákazníků napříč kanály, partnery a platformami pro většinu možných pohledů připojených zákazníků.

• Live/Přístup: Rozšiřuje hodnotu dat, prohlubuje porozumění zákazníka a dosahuje k novému publiku pomocí sítě LiveRamp vysoce kvalitních datových partnerů.

• Live/Konektivita: Překonává ztrátu signálu, připravuje se na budoucnost adresovatelnosti a široce propojuje publika vysoké hodnoty, ať tráví svůj čas kdekoli.

• Live/Náhledy: Pohání inovace a odemyká výkonné měření a analytiku pomocí robustních schopností čistých prostorů se zabudovanými pokročilými ovládacími prvky i povolováním přístupu a nejmodernějšími technologiemi vylepšujícími ochranu soukromí.

Zjistěte víc o přizpůsobování řešení LiveRamp pro vaše jedinečné podnikatelské potřeby na naší webové stránce.

O LiveRamp

LiveRamp je nejpreferovanější datová kolaborativní platforma pro nejinovativnější společnosti světa. Jako průkopnický lídr v oblasti ochrany soukromí zákazníků, datové etiky a identity podniku stanovuje LiveRamp s neporovnatelnou přeností a kontextem nový standard pro budování a propojování pohledu zákazníka při současné ochraně vzácné značky i důvěry zákazníka. LiveRamp nabízí komplexní flexibilitu ke spolupráci, ať jsou data kdekoli, pro podporu nejširší škály případů použití datové spolupráce – uvnitř organizací, mezi značkami a napříč své první globální sítě partnerů vrcholné kvality.

Stovky globálních inovátorů, od ikonických zákaznických značek a technologických obrů po banky, maloobchodníky a přední poskytovatele zdravotní péče, se obracejí na LiveRamp, aby budovaly kvalitní značku a podnikatelskou hodnotu prohlubováním zapojení a loajality zákazníka, aktivací nových partnerství a maximalizací hodnoty dat o svých zákaznících, a přitom zůstávaly v první linii rychle se vyvíjejících požadavků na shodu a ochranu soukromí. LiveRamp má sídlo v San Franciscu v Kalifornii a kanceláře po celém světě. Zjistěte víc na stránce www.liveramp.com.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Zdrojovou verzi najdete na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20231010109125/cs/

Kontakt

Michelle Millsap

PR@liveramp.com

Zdroj: LiveRamp

PROTEXT