Lidl se stává oficiálním partnerem UEFA Euro 2024™

Praha 22. března 2023 (PROTEXT) – Partnerství začíná letos při zahájení evropských kvalifikací. Tím se stává Lidl globálním partnerem UEFA pro evropské kvalifikace v roce 2023 a 2024 a finálový turnaj v roce 2024.

Od 14. června do 14. července 2024 se nejlepší národní týmy Evropy vydají do Německa, aby bojovaly o titul evropského šampiona v deseti různých městech. O zemích, které budou usilovat o titul v 51 zápasech finálového turnaje, bude rozhodnuto evropskými kvalifikacemi, které probíhají od března 2023 do března 2024.

Jako oficiální partner, společnost, která je jedním z předních maloobchodních řetězců s potravinami v Německu a Evropě, doprovodí evropské kvalifikace a UEFA EURO 2024. Toto partnerství by nemohlo být lepší: Lidl má silné zastoupení v Německu, hostitelské zemi UEFA EURO 2024, a k dnešnímu dni provozuje více než 12 000 prodejen ve 31 zemích, z toho 30 v Evropě. Stejně jako fotbal baví miliony lidí každý den, je Lidl spolehlivým partnerem pro miliony zákazníků po celé Evropě pro jejich každodenní nákupy.

„Těší nás, že jsme součástí události, která fascinuje naše zákazníky a zaměstnance ve všech zemích. Stejně jako naše produkty jsou dostupné pro každého, chceme pomoci vytvořit z UEFA EURO 2024 zážitek pro všechny – například prostřednictvím našich Lidl Fan Zones. Mnoho Lidl zemí bude fandit a je to opravdu něco speciálního, že se finálový turnaj koná v zemi, kde začala historie Lidl,“ uvedl Tomáš Myler, tiskový mluvčí společnosti Lidl.

Lidl chce této spolupráce využít také ke zdůraznění důležitosti čerstvého ovoce a zeleniny spolu se sportem a cvičením při aktivním a zdravém životním stylu. To, co jíme a jak moc cvičíme, má obrovský vliv na naše zdraví a životní prostředí. Proto Lidl systematicky rozvíjí svůj sortiment tak, aby bylo pro zákazníky snazší vědomě volit zdravé a udržitelně vyráběné výrobky.

Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel UEFA, řekl: „UEFA je hrdá na to, že vítá Lidl jako partnera evropských kvalifikací a UEFA EURO 2024. Přítomnost Lidlu v rámci celého evropského kontinentu přispěje obrovskou měrou k propagaci toho, co bude dalším nezapomenutelným turnajem. Těšíme se také na společné propagování hodnot dobrého zdraví a blaha, které UEFA a Lidl sdílí.“

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 316 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika