Lidl na Zemi živitelce: Kuchařská show a kolo štěstí přilákalo davy lidí
České Budějovice 30. srpna 2024 (PROTEXT) – Padesátý ročník mezinárodního agrosalonu Země živitelka v Českých Budějovicích přilákal jako každý rok davy návštěvníků. Lidl Česká republika, jeden z největších podporovatelů českého zemědělství, se této akce zúčastnil vůbec poprvé, a jeho premiéra nemohla být úspěšnější. Po intenzivních 65 dnech příprav Lidl přivítal ve svých expozicích desetitisíce návštěvníků. Ty nadchla kuchařská show Romana Pauluse, velkou pozornost přilákala také prezentace a autogramiáda cestovatele a rybáře Jakuba Vágnera. Lidé stáli fronty na kolo štěstí, aby si zasoutěžili o zajímavé ceny.
České Budějovice se ve dnech 22. až 27. srpna 2024 staly dějištěm jubilejního padesátého ročníku mezinárodního agrosalonu Země živitelka. Tento největší a nejvýznamnější agrosalon v České republice přilákal desetitisíce návštěvníků, kteří se přišli seznámit s nejnovějšími trendy a inovacemi v zemědělství. „Jsme velmi potěšeni, že jsme se mohli zúčastnit této významné akce, která hraje klíčovou roli v prezentaci českého zemědělství a potravinářství. Účast na Zemi živitelce nám poskytla jedinečnou příležitost sdílet naše hodnoty a vyjádřit podporu tuzemským zemědělcům,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.
Čerstvost, kvalita a podpora českých zemědělců
Slunečné počasí, které provázelo téměř celý průběh akce, vytvořilo ideální atmosféru pro rodiny s dětmi, odbornou veřejnost, stávající i nové dodavatele, stejně jako pro potenciální nové zaměstnance. Lidl, jako významný partner českého zemědělství a ekonomiky, se akce zúčastnil úplně poprvé. Zaujal nejen svou pestrou nabídkou, nýbrž i klíčovým poselstvím o správné volbě, čerstvosti, kvalitě a podpoře tuzemských zemědělců.
Lidl připravil speciální program pro rodiny s dětmi v hale R1, kde si účastníci užili zábavu a aktivity. Odborná veřejnost, současní i potenciální dodavatelé a zájemci o zaměstnání měli možnost objevovat nové příležitosti a navazovat nové kontakty v hale T1.
Kuchařská show a autogramiáda
Jedním z největších taháků se stala kuchařská show Romana Pauluse z Kuchyně Lidlu, která diváky nadchla svými skvělými recepty z čerstvých surovin ve dvanácti různých vystoupeních. Cestovatel a rybář Jakub Vágner, ambasador projektu Lidl Les, okouzlil publikum čtyřmi napínavými přednáškami. Lidé stáli fronty nejen na kulinářské zážitky a prezentace, ale také na autogramy tohoto populárního rybáře. Celou akci doprovázely i zajímavé rozhovory, které moderátoři vedli s celkem 25 hosty, což přispělo k jejímu obrovskému úspěchu. „Během akce jsme rozdali více než 1 700 cen, což dokládá vysokou účast a velký zájem návštěvníků o naše soutěže a aktivity. 3 500 návštěvníků např. prošlo naší Parkside zónou. Naši hosté měli možnost ochutnat přes 6 500 kusů pečiva, které jsme připravili, abychom jim zpříjemnili zážitek. Celkem jsme prodali 5 700 jídel a 2 500 šálků kávy, čímž jsme přispěli k vytvoření příjemné atmosféry a pohodlí všech zúčastněných,“ doplnila mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.
Soutěž o atraktivní ceny
Velký zájem budilo také „kolo štěstí“, na němž si návštěvníci mohli vytočit zajímavé ceny, včetně kuchyňských robotů Monsieur Cuisine. Soutěžící se začali scházet již brzy ráno, aby se zúčastnili této populární akce a měli šanci vyhrát atraktivní ceny.
Pro rodiny s dětmi byly připraveny workshopy „Desatero zdravé svačiny“, kde se malí i velcí účastníci dozvěděli nejen o zásadách zdravé výživy, ale i o pitném režimu a správných návycích pro školáky. Návštěvníci si mohli odpočinout v CSR zóně, která byla součástí workshopů. Ta byla neustále zaplněná, což svědčí o velkém zájmu jak ze strany rodičů, tak dětí.
Návštěvníci si rovněž mohli užít prezentaci českých dodavatelů Lidl, kteří se s nimi podělili o své životní zkušenosti. Vystoupil například Ladislav Steinhauser ze společnosti Steinhauser, který do obchodů dodává vybrané výrobky pod značkou Pikok, či Michal Škoda z firmy Hollandia, která stojí za některými z produktů pod privátní značkou Pilos.
Zdroj: Lidl
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.