Klienti Spořitelny se mohou nově pojistit proti phishingu až do výše 400 tisíc Kč
Praha 14. listopadu 2022 (PROTEXT) – Česká spořitelna vylepšuje Pojištění osobních věcí a karet, známé pod zkratkou POVK, a od 1. listopadu 2022 až do konce dubna 2023 zvedla limity pro zneužití soukromých karet a účtů Spořitelny, včetně phishingových útoků. Po dobu akce jsou limity až 200 tisíc (u varianty POVK Plus) nebo až 400 tisíc (u varianty POVK Rodina Plus) nejen pro nové klienty, ale i stávající.
Zájem o POVK mezi klienty Spořitelny v posledních měsících roste, aktuálně je tímto pojištěním chráněno již 300 tisíc klientů.
Z nedávných statistik České bankovní asociace vyplynulo, že počet kybernetických útoků na klienty bank se za poslední dva roky zvýšil čtyřnásobně, přičemž celkové škody se pohybují v řádu stovek milionů korun. Podvodníkům se tak v průměru daří klienty obrat o částku ve výši okolo 160 tisíc korun.
„V předvánočním období tradičně rostou útoky kybernetických podvodníků, kteří se různými způsoby snaží využít nepozornosti klientů a vylákat z nich údaje k platební kartě nebo získat přístupové údaje do digitálního bankovnictví. Zvýšením limitů chceme klienty lépe ochránit jednak před phishingovými útoky vedenými skrze SMS a e-maily, ale i před telefonáty falešných zaměstnanců banky nebo Policie. Pojištění pomůže i v situaci, kdy se klient setká s podvodníky předstírajícími zájem o koupi zboží na bazarových portálech,“ říká Jakub Jírovec, šéf týmu pojištění v České spořitelně.
Jedním pojištěním chrání POVK klientovi všechny jeho soukromé účty a karty u Spořitelny včetně phishingu. Také pomůže při ztrátě a krádeží vybrané elektroniky a osobních věcí, mezi které patří například mobilní telefon, notebook, brýle, klíče od bytu či vozidla, doklady a další. Pojištění se hodí i při nakupování na internetu. Klient díky němu dostane zpět peníze za poškozené nebo nedodané zboží a služby objednané on-line. V základní nabídce vyjde POVK Plus na 99 Kč měsíčně, v případě varianty POVK Rodina Plus na 159 Kč měsíčně.
Pojištění si lze snadno sjednat telefonicky nebo na kterékoliv pobočce České spořitelny. Klient pak detaily ke sjednanému pojištění najde v mobilním nebo internetovém bankovnictví George.
Více podrobností o Pojištění odpovědnosti věcí a karet na
Pojištění osobních věcí a karet | Česká spořitelna (csas.cz)