Kantar BrandZ™ nominuje Hisense mezi 10 nejvýznamnějších čínských globálních značek pro rok 2023

Čching-tao (Čína) 19. června 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, přední výrobce spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, se opět umístila mezi 10 nejlepšími čínskými globálními značkami v žebříčku Kantar BrandZ™. V tomto prestižním výběru se společnost objevuje již sedmým rokem v řadě.

Do žebříčku, zveřejněného 15. června 2023, vybraly značku Hisense společnosti Google a Kantar na základě prokázaných kvalitních schopností v oblasti globalizace.

Dva klíčové pojmy, které určují kvalitu globální expanze značek, jsou samostatně vlastněné značky a luxusní značky pronikající do zahraničí. Za umístění v nejlepší desítce globálních značek sedmým rokem po sobě vděčí společnost Hisense svému dlouhodobému úsilí o rozvoj mezinárodní značky Hisense International Brand a také o produkci špičkových výrobků. V uplynulých letech vždy trvala na „lokalizaci“ výzkumu a vývoje, výroby a marketingu, aby dokázala s maximální efektivitou uspokojit poptávku místních trhů. V roce 2022 činily zahraniční tržby společnosti Hisense 75,7 miliardy jüanů, což představuje 41 % jejích celkových tržeb, přičemž více než 83 % připadá na mezinárodní značku Hisense International Brand.

„Abychom se stali značkou nejvyšší třídy, musíme se vyšvihnout z konkurence na nízké úrovni směrem ke špičce oboru a expandovat do luxusních odvětví,“ uvedl Shaoqian Jia, předseda představenstva a generální ředitel, který je rovněž přesvědčen, že jedinou správnou cestou ke statusu světově renomované značky je špičková kvalita.

Na rozdíl od předchozích let ukazuje letošní zpráva, že mezi spotřebiteli na 11 zámořských trzích po celém světě – včetně Velké Británie, USA, Japonska, Francie, Německa a Austrálie – se neklamně projevuje nový trend: spotřebitelé hledají značky, kterým mohou důvěřovat jak z hlediska funkčnosti, tak z hlediska jejich aspirací. Zaujmout trh a získat nové spotřebitele tak lze pouze přechodem od značek nabízejících přívětivou cenu ke značkám přívětivým pro uživatele.

Od výroby k tvorbě, od zaměření na cenu k zaměření na uživatele – společnost Hisense stále přináší vysoce kvalitní produkty, které naplňují potřeby uživatelů po celém světě prostřednictvím technologických inovací, úspěšně rozšiřuje globální vliv své značky i udržitelný rozvoj a urychluje svůj postup na pozici značky světové úrovně a špičkového podniku.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. V poslední době se společnost Hisense rychle rozrůstá a nyní působí ve více než 160 zemích.

Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/2103898/image_5027250_36808891.jpg

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

KONTAKT: patrick.chen@bluecurrentgroup.com