Integral Ad Science (IAS) rozšiřuje svou působnost v regionech EMEA vstupem na nové trhy a jmenováním vedoucích pracovníků
Londýn (Británie) 7. listopadu 2022 (PROTEXT/PRNewswire) – IAS vstupuje na trhy v Polsku, České republice a Turecku a zároveň rozšiřuje svou působnost v Norsku a Dánsku s cílem zlepšení verifikace a kvality digitální reklamy pro inzerenty
Společnost Integral Ad Science (Nasdaq: IAS), globální lídr v oblasti verifikace a kvality digitální reklamy dnes oznámila vstup na nové trhy v regionech EMEA a jmenování nových vedoucích pracovníků. V rámci své strategie mezinárodního růstu společnost rozšiřuje své obchodní aktivity v Norsku a Dánsku. Nově bude prostřednictvím svých lokálních obchodních partnerů poskytovat své služby v Polsku, České republice a Turecku. IAS tak zkvalitní své služby v daných regionech a naváže nová partnerství se značkami, agenturami, platformami a vydavateli.
Pro globální a lokální klienty společnosti IAS v Norsku, Dánsku, Polsku, České republice a Turecku se významně zkvalitní poskytované služby v oblasti verifikace, viditelnosti, ochrany značky, kontextové reklamy a odhalování reklamních podvodů. Digitální reklamní kampaně tak budou mít kvalitnější odezvu u publika i vyšší efektivitu a účinnost na těchto klíčových trzích.
Expanze v Norsku a Dánsku navazuje na zavedené severské centrum společnosti IAS ve švédském Stockholmu. Její součástí je jmenování Oly Tveita v Norsku a Mortena Sandb?ka Becka v Dánsku na pozice obchodních ředitelů, kteří do společnosti IAS přicházejí s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti digitální reklamy a marketingu.
Společnost IAS upevňuje svou mezinárodní působnost expanzí do střední a východní Evropy, která zahrnuje spojení s lokálními obchodními partnery, společností Adsonice Poland Sp. z o.o se sídlem v polské Varšavě a společností Logaritma Bilgi Teknolojileri A.Ş. se sídlem v tureckém Istanbulu. Adsonice a Logaritma disponují týmy odborníků s rozsáhlými znalostmi a zkušenostmi z daných regionů.
Csaba Szabo, výkonný ředitel společnosti IAS pro region EMEA, říká:
„Společnost IAS s potěšením oznamuje rozšíření své globální působnosti v regionech EMEA. Ze strany klientů zaznamenáváme zvýšenou poptávku po verifikaci a optimalizaci programatické reklamy v těchto regionech. Rozsah expanze napříč zmíněnými trhy reprezentuje naši ambici mezinárodně růst. Náš vstup na tyto trhy představuje obrovskou příležitost nejen pro lokální značky a agentury, které hledají nejvyšší kvalitu zobrazení digitální reklamy, ale i pro naše stávající globální klienty, kteří v regionu stále více působí. Těším se na spolupráci se zkušenými partnery, kteří budou dále podporovat strategii růstu společnosti IAS v nových oblastech.“
O společnosti Integral Ad ScienceSpolečnost Integral
Ad Science (IAS) je světovým lídrem v oblasti kvality digitální reklamy. IAS se stará o to, aby se každá imprese započítala a reklamu viděli skuteční lidé v bezpečném a vhodném digitálním prostředí. Naším posláním je být globálním měřítkem důvěryhodnosti a transparentnosti v oblasti kvality digitální reklamy pro přední světové značky, vydavatele a platformy. Toho dosahujeme prostřednictvím technologií řízených daty, které umožňují nahlížet a reagovat na události v reálném čase. Společnost IAS, se sídlem v New Yorku, byla založena v roce 2009 a spolupracuje s tisíci špičkovými inzerenty a prémiovými vydavateli po celém světě. Další informace naleznete na webu integralads.com.
Kontakt pro média:
Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/1940209/DENMARK___IAS_udvider_EMEA_tilstedev_relse.jpg
Logo –
https://mma.prnewswire.com/media/1136891/Integral_Ad_Science_Logo.jpg
PROTEXT