Inovace společnosti L’Oréal v oblasti kosmetických technologií s pozitivním environmentálním a společenským dopadem byly středem pozornosti na veletrhu Viva Technology
Paříž 12. června 2023 (PROTEXT) – Společnost L’Oréal dnes na veletrhu Viva Technology v Paříži představila řadu inovací v oblasti kosmetických technologií, které mají zajistit „krásu pro každého bez rozdílu“. Inovace, které zdůrazňují roli krásy jako hnací síly pro blaho společnosti i každého z nás, zahrnují chytrá a udržitelná řešení v oblasti kosmetiky a digitálních služeb, jakož i diagnostická zařízení využívající data pro poskytování inkluzivní, personalizované a virtuální krásy.
Řešení, která na svém interaktivním stánku v rámci veletrhu VivaTech společnost L’Oréal představila, ukazují její odborné znalosti v oblasti využívání dat, technologií a umělé inteligence, které pomáhají spotřebitelům získat lepší informace a přístup ke kosmetickým produktům a službám přizpůsobeným jejich individuálním potřebám.
Kromě rozšíření produktového portfolia se společnost L’Oréal v oblasti kosmetických technologií rozrostla na více než 5 900 odborných zaměstnanců, v roce 2022 nabídla více než 800 online služeb na 40 milionech schůzkách, dosáhla důležitých milníků, jako je vývoj nových kosmetických zařízení s rozšířenou realitou a špičkových diagnostických nástrojů pro pleť a vlasy nebo miliarda vyrobených obalů s QR kódem pro zlepšení zkušeností spotřebitelů pomocí rozšířené reality, a získala 6 cen CES Innovation Awards pro rok 2023.
„Letos jsme na veletrhu VivaTech shromáždili výjimečnou řadu inovací z oblasti kosmetických technologií s pozitivním dopadem,“ uvedl Nicolas Hieronimus, generální ředitel skupiny L’Oréal Groupe. „Tím, že vynakládáme své prostředky na nové technologie, které demokratizují přístup k inteligentnější a udržitelnější kráse, umožňujeme každému užívat si krásu podle sebe a za spravedlivějších podmínek.“
„Taková úroveň inovací by nebyla možná bez rozšiřování odborných znalostí týmů působících v oblasti kosmetických technologií a také bez našeho programu otevřených inovací prostřednictvím partnerství s jedněmi z nejzajímavějších světových startupů a technologických lídrů. Jsme hrdí na to, že se můžeme účastnit veletrhu VivaTech spolu s nimi,“ řekla Barbara Lavernos, zástupkyně generálního ředitele odpovědná za výzkum, inovace a technologie skupiny L’Oréal Groupe. „Technologie a věda nám dnes umožňují nejen nabízet spotřebitelům bezkonkurenční služby, ale také se transformovat ve všech oblastech od výzkumu přes lidské zdroje až po výrobu a maloobchod a stát tak u zrodu budoucnosti krásy.“
„Kosmetické technologie nás propojují s miliardami spotřebitelů po celém světě. Umožňují nám porozumět jejich jedinečným a vyvíjejícím se potřebám a obsáhnout tak nekonečnou lidskou rozmanitost s bezkonkurenční mírou přesnosti a personalizace v reálném i virtuálním světě,“ uvedla Asmita Dubey, ředitelka pro digitální technologie a marketing skupiny L’Oréal Groupe.
Společnost L’Oréal na veletrhu VivaTech již sedmým rokem představí své nejnovější technologické produkty a partnerství v oblasti kosmetických technologií, včetně inkluzivních řešení, jako je zařízení HAPTA od Lancôme, které umožňuje lidem s fyzickým omezením nanášet make-up, diagnostických a koučovacích nástrojů, jako je La Roche-Posay SPOTSCAN, META PROFILER™ od Giorgio Armani a K-SCAN Kérastase, personalizovaných řešení, jako je 3D shu:Brow od značky shu uemura pro profesionální úpravu obočí v domácích podmínkách, L’Oréal Paris COLORSONIC pro domácí barvení vlasů bez nepořádku a virtuální proměna pomocí Maybelline Beauty App, a udržitelných řešení, jako je zařízení WATER SAVER od L’Oréal Professionnel, které doposud ušetřilo více než 42 milionů litrů vody, partnerství L’Oréal s IMPACT+ pro měření dopadu našich aktivit v oblasti digitálních medií a tříleté partnerství L’Oréal s portálem Alibaba pro spuštění vůbec prvního systému digitální cirkulární ekonomiky v Číně s cílem snížit dopad našich aktivit v oblasti elektronického obchodu.
Na letošním ročníku veletrhu VivaTech se stala zemí roku Korea, a tak společnost L’Oréal představila své memorandum o porozumění s korejským ministerstvem pro malé a střední podniky a začínající firmy s ještě větší hrdostí. Cílem této spolupráce je posílit součinnost a urychlit otevřené inovace společnosti L’Oréal v Koreji, a to od 15. června 2023.
L’Oréal Brandstorm 2023
Na letošním veletrhu VivaTech pořádá L’Oréal již 31. ročník soutěže Brandstorm na téma „Rozluštění nových tajemství krásy“. Letos se tohoto jedinečného, interaktivního a digitálně vzdělávacího zážitku zúčastnilo rekordních 92 000 účastníků ze 72 zemí. Týmy z Brazílie, Chile, kontinentální Číny, Francie, Indie, Keni, Malajsie, Blízkého východu, Španělska a Portugalska a Tchaj-wanu budou v letošním finále porotě představovat své inovace inspirované rozšířenou realitou, virtuální realitou, umělou inteligencí a Metaversem. Dnes je Brandstorm začleněn do studijních plánů téměř 100 univerzit po celém světě a má akreditaci EOCCS jako online vzdělávací kurz. Vítězný tým letošního ročníku Brandstorm bude vyhlášen 16. června na veletrhu VivaTech.
O společnosti L’Oréal
Již více než 110 let má společnost L’Oréal jako přední hráč na světovém trhu s kosmetikou jediný cíl: plnit přání v oblasti kosmetiky spotřebitelům na celém světě. Cílem naší tvorby je krása, která hýbe světem, a tento záměr rovněž definuje, jak k této oblasti přistupujeme: inkluzivně, eticky a velkoryse, vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu 36 mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti nabízíme v programu L’Oréal pro budoucnost každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti.
V roce 2022 dosáhl koncern se svými 87 400 oddanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem napříč všemi distribučními sítěmi (e-obchod, hromadný trh, obchodní domy, lékárny, kadeřnické salony, značkový maloobchodní prodej a maloobchodní prodej v oblasti cestovního ruchu) tržeb ve výši 38,26 miliardy eur. Koncern disponuje 20 výzkumnými centry v 11 zemích světa a týmem odborníků v oblasti výzkumu a inovací, který čítá více než 4 000 vědců a 5 500 technologických odborníků, díky nimž se společnost L’Oréal zaměřuje na vývoj kosmetiky budoucnosti a na to, aby se stala tahounem v oblasti kosmetických technologií.
Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom
„Tato tisková zpráva není obchodní nabídkou ani výzvou ke koupi akcií ve společnosti L’Oréal. Více informací o společnosti L’Oréal najdete ve veřejných dokumentech uložených u francouzského úřadu Autorité des Marchés Financiers, jejichž anglické znění je dostupné na našich internetových stránkách www.loreal-finance.com.
Tato tisková zpráva může obsahovat informace prognostického rázu. Ačkoliv se podle názoru společnosti tyto prognózy zakládají na předpokladech, které jsou k datu zveřejnění této tiskové zprávy odůvodněné, z principu existují rizika a jistá míra nejistoty, které mohou způsobit, že skutečné výsledky se budou od výsledků naznačovaných nebo odhadovaných těmito prognózami lišit.“
KONTAKTY
L’ORÉAL
Ústředna:
+33 (0)1 47 56 70 00
Jednotliví akcionáři a regulační orgány
Pascale GUERIN
Finanční analytici a institucionální investoři
Françoise LAUVIN
Média
Noëlle CAMILLERI
Christine BURKE
Další informace můžete získat od své banky, makléře nebo finanční instituce (kód ISIN: FR000012031) nebo z běžných novin a časopisů či internetových stránek pro akcionáře a investory, www.loreal-finance.com, z aplikace L’Oréal Finance nebo volejte na bezplatnou linku (na území Francie): 0 800 66 66 66. 0 800 66 66 66
Sledujte nás na Twitteru@lorealgroupe
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.