GymBeam je na českém trhu suverénní jedničkou ve své kategorii. Do budoucna si klade velké cíle.

Praha 5. června 2024 (PROTEXT) – Společnost GymBeam má za sebou už dekádu na českém trhu a hodlá pokračovat stejným tempem i do té další. Z výsledků za první kvartál tohoto roku je to více než zřejmé. Firma překonala původní plán hrubého provozního zisku (EBITDA) o 91 milionu korun a dlouhodobě se pyšní titulem jedničky v kategorii Digital first fitness pro firmy na českém trhu. Do budoucna chce v tomto trendu pokračovat a upevňovat pozici i na dalších evropských trzích.

Během prvního kvartálu tohoto roku společnost získala 366 tisíc nových zákazníků napříč trhy a již zmiňovaný hrubý provozní zisk (EBITDA) se přehoupl přes 140 milionů korun. Navíc se podařilo zvýšit průměrnou hrubou marži o 2 % a meziročně společnost vzrostla o 31 %. Tento růst je výsledkem neustálé snahy inovovat a přinášet zákazníkům a zaměstnancům to nejlepší.

Důkazem, že se GymBeam daří i jako dobrému zaměstnavateli je fakt, že momentálně čítá jeho tým přes 600 členů. Společnost je tak schopna rychle reagovat na potřeby zákazníků a podporovat rychlý růst na strategických trzích. Zejména byl zaznamenán mimořádný růst v Itálii, kde došlo ke zvýšení o 166 %, a v Polsku, kde růst činil 76 %. “Osobně mě velmi těší růst především v Itálii, která je pro nás momentálně strategickou prioritou,“ říká CEO GymBeam Dalibor Cicman.

Společnost se navíc stala jedničkou v kategorii Digital first fitness firem v pěti zemích, konkrétně v České republice, Chorvatsku, Maďarsku, Slovensku a Rumunsku. V dalších pěti zemích včetně Polska, Řecka, Ukrajiny, Bulharska a Bosny a Hercegoviny se umístila v TOP 3.

Rychle získává tržní podíl i v západní Evropě a daří se jí tak probojovat mezi špičku evropských digital first fitness značek. Plány do budoucna jsou tak jasné: “Poprvé jsme se umístili na 9. místě v metrice TOP 10 brand search a jsme si jistí, že do pár let se objevíme i v TOP 3,” uzavírá hodnocení uplynulého období Dalibor Cicman.

 

O GymBeam:

GymBeam s obratem 4 miliardy korun za rok 2023 patří mezi TOP 4 největší digitální firmy s fitness produkty Evropy . Zaměřuje se na prodej výživy pro sport a zdraví, zdravých potravin, sportovního oblečení a příslušenství. Ve svém portfoliu má více než 120 značek a tisíce produktů. Velkou část jeho tržeb tvoří vlastní výroba pod značkami GymBeam, VanaVita, BeastPink, STRIX a XBEAM.

Společnost GymBeam od vzniku expandovala do dalších krajin Evropy. Momentálně působí na 15 trzích, mezi které kromě Slovenska a Česka patří například Maďarsko, Rumunsko, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Slovinsko, Polsko, Německo či Itálie.

 

Zdroj: Friendly Friends