GWM odhaluje nejnovější globální strategii na zahraniční konferenci 2022
Pao-Ting (Čína) 5. prosince 2022 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost GWM uspořádala 2. prosince v thajském Bangkoku svou zahraniční konferenci 2022 s názvem ONE GWM – LIGHT THE WORLD. Na akci představila svůj plán budování globální image a produktovou skladbu a podrobněji objasnila strategii značky.
Akce se zúčastnilo více než 200 distributorů z více než 50 zemí a regionů včetně Austrálie, GCC a ASEAN.
Prezident společnosti GWM Mu Feng představil globálním partnerům novou strategii značky, která spočívá v rozvíjení sdružených kanálů a globální nabídky produktů v rámci konceptu „ONE GWM“, navýšení investic do výzkumu a vývoje na základě ekosystému partnerů s cílem urychlit transformaci značky na globální inteligentní technologickou společnost a vybudování celosvětové sítě výzkumných a vývojových pracovišť.
Společnost GWM pokračovala v růstu na zahraničních trzích i v době opakovaných pandemických vln a nedostatku čipů. V říjnu 2022 přesáhl celkový objem prodeje v zahraničí 20.000 kusů, což představuje meziroční nárůst o 49,6 %. Od ledna do října přesáhl kumulativní objem prodeje GWM 130.000 kusů s meziročním nárůstem 18,6 %, což znovu dokládá rostoucí sílu značky na globálním trhu.
Na světové scéně již společnost uvedla celou řadu produktů s alternativním pohonem, čímž prokázala svou vedoucí pozici v sektoru inteligentních a alternativních vozidel a upevnila globální dosah své nabídky alternativně poháněných modelů. V rámci vytyčeného kurzu pro budoucí iterace modelů vozidel s alternativním pohonem se chystá rovněž uvádět na trh pokročilé modely s inteligentním ovládáním a alternativním pohonem, aby tak uspokojila poptávku po ekologické dopravě na světovém trhu.
Na základě důsledného uchopení této poptávky je GWM připravena uspokojit globální zákazníky prostřednictvím inovativní nabídky a marketingu. Podle viceprezidenta společnosti GWM Parkera Shi plánuje značka investovat více prostředků do aktivit, jako jsou zábavní akce pro fanoušky, nákupní festivaly automobilů a marketing založený na sportovních událostech, spolu s hlubším průnikem na trhy různých kategorií s desítkami vozidel svých pěti hlavních dílčích značek, tedy HAVAL, TANK, PICKUP, WEY a ORA. Těmito aktivitami chce zvýšit svou přitažlivost pro další potenciální zákazníky.
Na akci se zástupce společnosti GWM Thailand podělil o zkušenosti s úspěšným provozem thajské pobočky. Proces nákupu automobilů zde zákazníkům usnadňují prostřednictvím jedinečného provozního modelu, který kombinuje online i offline prostředky pro komunikaci a poptávku se zákaznickým servisem na pobočce a dodávkou do domu. Nový, ekologický přístup této pobočky je vzorem pro úspěšné působení GWM na zahraničních trzích.
S podporou vyspělých technologií se chystá společnost GWM všestranně posilovat svou zahraniční expanzi a propagovat své výrobky, technologie, služby a další prvky v rámci celých průmyslových řetězců, které na zahraniční trhy uvede. Budováním globálního dosahu pak společně se svými distributory z celého světa úspěšně naplní poptávku na světových trzích.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1960729/WechatIMG8406.jpg
Kontakt:Huijuan Li, lihuijuan@dsconsulting.com