Dva partneři, jedna mise: Einhell zahajuje partnerství s týmem Mercedes-AMG PETRONAS F1 velkolepou guerillovou akcí.

Landau/Isar (Německo) 1. března 2023 (PROTEXT) – Jedná se o největší guerillovou kampaň, jakou kdy společnost Einhell AG v téměř 60leté historii firmy vedla: Na fasády budov na třech různých kontinentech – v Barceloně, Londýně, Melbourne a Montrealu – byla současně promítána speciálně navržená animace. Důvod? Nové partnerství mezi společností Einhell Germany AG a týmem Mercedes-AMG PETRONAS F1. Před startem sezóny Formule 1 v Bahrajnu 5. března se německý výrobce inovativního nářadí pro kutily a zahradníky celosvětově uvedl jako „oficiální expert na nářadí“ týmu Mercedes. Tato guerillová akce má zdůraznit jeho podporu závodnímu týmu a zároveň přimět fanoušky, aby netrpělivě očekávali sezónu, která je příslibem vzrušující a úspěšné sezóny.

Globální marketingová kampaň s týmem F1 Mercedes-AMG PETRONAS

„Partnerství spojuje dvě značky, které jsou symbolem technologických a odborných zkušeností. Náš úspěch pramení zejména z týmového ducha, dynamiky a jasného, odvážného cíle. Proto je partnerství s týmem Mercedes-AMG PETRONAS F1 dalším strategickým krokem na cestě k našemu cíli stát se mezinárodním lídrem na trhu v oblasti technologií bateriového nářadí pro dům a zahradu,“ vysvětluje Andreas Kroiss, generální ředitel společnosti Einhell Germany AG.

U příležitosti prvního závodu této partnerské sezóny se společnost Einhell postarala o skutečný zážitek svou guerillovou akcí, při níž byla na fasády promítána několikaminutová animace v rámci tzv. projekčního mappingu. Jedinečné na ní bylo, že kampaň probíhala současně na třech kontinentech a zahrnovala čtyři města. Obsahově navázala na začátku sezóny spojení mezi společností Einhell, týmem Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team a 23 závodními tratěmi sezóny 2023 Formule 1. Videa jsou přizpůsobena konkrétní budově použité jako kulisa, díky specializované technologii projektoru je možné toto přizpůsobení provést extrémně rychle. Dokonalé provedení kampaně pomohly zajistit rovněž nástroje Power X-Change společnosti Einhell.

Richard Sanders, obchodní ředitel týmu Mercedes-AMG PETRONAS F1: „Jsem velmi ohromen tím, jak kreativně se Einhell pustil do tohoto partnerství. Kampaň podtrhuje jejich ambice a profesionalitu a způsob myšlení, při kterém si kladou náročné cíle. To nám dokonale vyhovuje.“

Baterie na pochodu

Jako přední výrobce nejmodernějšího nářadí a zahradní techniky se společnost Einhell AG může pochlubit dlouholetým úspěchem, který nemá obdoby. Tento specialista na aku nářadí ohromuje zákazníky z řad kutilů po celém světě svou inovativní platformou Power X-Change. Společnost Einhell Germany AG, která se může pochlubit více než 40 dceřinými společnostmi, se stala globálním hráčem s aktivním zastoupením ve více než 90 zemích. Platforma Power X-Change je symbolem úspěchu společnosti Einhell a staví ji do pozice lídra v odvětví akumulátorového nářadí. Einhell byl první společností, která v rámci Power X-Change vyvinula komplexní a přehlednou platformu akumulátorového nářadí, která je neustále rozšiřována.

Marketing jako hnací motor úspěchu

Partnerství s fotbalovým klubem FC Bayern München jako „Official Home & Garden Expert“, které trvá od roku 2021, je jistě jedním z rozhodujících faktorů úspěchu společnosti, přičemž Oliver Kahn, generální ředitel FC Bayern München, dokonce působí jako ambasador značky Einhell. „Naše partnerství s FC Bayern a Oliverem Kahnem jako ambasadorem značky již přináší významné výsledky v rozvoji naší značky. Nyní se na plný plyn pouštíme do Formule 1. Náš vstup do samotné sportovní elity podtrhuje naši mezinárodní snahu stát se předním dodavatelem akumulátorové technologie pro sektor DIY a zahradní techniky. Do budoucna máme velké plány a krok za krokem realizujeme naši strategii,“ říká generální ředitel Andreas Kroiss.

Špičková akumulátorová technologie i v boxové uličce závodního týmu Formule 1

Bateriová platforma Power X-Change společnosti Einhell nyní nabízí více než 250 druhů nářadí pro dům a zahradu. Při zahájení sezóny Formule 1 v Bahrajnu se nářadí Einhell objeví také v boxové uličce závodního týmu. „Tým je nadšen nabídkou našeho akumulátorového nářadí a je více než spokojen s výkonem a výdrží našich výrobků,“ uvádí Andreas Kroiss. Také Toto Wolff si myslí, že jde o naprosto přesvědčivé partnerství: „Jsme potěšeni, že můžeme spolupracovat se společností Einhell. Neustálým zdokonalováním svých technologií soustavně nastavují nová měřítka ve svém oboru. Používáním bateriového nářadí a zařízení Einhell využíváme nejnovější technologie pro maximální výkon.“

Sám Toto Wolff bude hrát roli ambasadora značky i v budoucích marketingových kampaních společnosti Einhell, včetně televizní kampaně, která se bude vysílat na mezinárodní úrovni od května 2023.

Logo společnosti Einhell se jako viditelný symbol partnerství objeví na závodním voze a oblečení jezdců a týmu Mercedes od začátku sezóny Formule 1 v Bahrajnu.

O společnosti Einhell AG

Einhell je přední výrobce nejmodernějšího nářadí a vybavení pro dům a zahradu. Své sídlo má v Landau/Isar (Bavorsko). Tato mezinárodně úspěšná společnost neustále rozšiřuje svou inovativní platformu akumulátorových baterií Power X-Change a je nyní lídrem na trhu v oblasti akumulátorového nářadí a zahradní techniky. Společnost Einhell již mnoho let stanovuje nová měřítka v oblasti výdrže, výkonu a bezpečnosti. Zákazníci společnosti Einhell oceňují svobodu akumulátorového provozu pro všechny své kutilské projekty, stejně jako vynikající poměr ceny a výkonu, který výrobky Einhell představují, a prvotřídní zákaznický servis, který společnost nabízí.

Kontakt:

Kateřina Zimová

katerina.zimova@einhell.cz

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.