Devátý ročník soutěže Fénix content marketing vyhlásil své vítěze, v kategorii Umění/Kultura bodovala Alšova jihočeská galerie

Hluboká nad Vltavou (Českobudějovicko) 24. října 2022 (PROTEXT) – Letošní 9. ročník soutěže Fénix content marketing, kterou pořádá agentura Freya, vyhlásil 13. října během slavnostního večera v Zrcadlové kapli Národní knihovny České republiky své vítěze. S mottem „Data. Content. Context.“ byly oceněny obsahové projekty, mimo jiné i ty, které jsou zaměřené na data. V sekci Umění/Kultura bodovala Alšova jihočeská galerie, která si odnesla 2 vítězství díky spolupráci s agenturou Chilli Production. Ceny letos díky společnostem Precismo a STRV dostali soutěžící formou NFTs tokenů, které v sobě nesou 3D scan cen od Petra Larvy, a zároveň vizuál letošního ročníku, obsahující datové toky.

Alšova jihočeská galerie zvítězila v sekci Umění/Kultura ve dvou hlavních kategorií – Content marketingová strategie a Nejlepší distribuce firemního obsahu. Tyto dvě kategorie byly z našeho pohledu absolutně stěžejní a vítězné projekty „Chodit na umění není umění“ a stejně tak „Malevič a ruská avantgarda“, pro nás připravila agentura Chilli Production.

„Soutěž se letos zaměřuje nejen na klasické content marketingové disciplíny, ale i na data, datovou žurnalistiku firem a schopnost ovlivnit byznys i celospolečenský kontext prostřednictvím obsahového marketingu,“ popisuje ředitelka soutěže Kateřina Borovanská. Za nejlepší content marketingovou strategii byla oceněna v oborové kategorii Real Estate Pragovka Art District, a to za celkovou tvorbu komunikační strategie a obsahu, na níž se podílí Brandmark Space. V oborové kategorii Energetika bodovala společnost E.ON se soutěží E.ON Energy Globe, kterou připravila agentura Elite Solutions a Seznam Brand Studio. Přihlášené projekty byly hodnoceny ve dvou kolech odbornou porotou, složenou z porotců z řad médií, agentur a zadavatelů. Ceny letos díky společnostem Precismo a STRV dostanou soutěžící formou NFTs tokenů. „Chceme tak ukázat inovaci a ukázat lidem kontrast heritage a inovace, kouzlo spojení těchto nádob,“ dodává Kateřina Borovanská.

Do soutěže letos přibyla nová sekce, která je zaměřená na data. Obsahuje kategorie: Vizualizace dat, infografika, Kampaň – data v hlavní roli, Obsahový projekt založený na datech a Data jako nástroj změny.

Při kooperaci Alšovy jihočeské galerie s Chilli Production na kampaních je důležitá i práce s daty, to se odrazilo na 3. místě v kategorii Data. „Rádi měříme a pracujeme s daty, ze kterých jsme vytěžili maximum k vyprodání výstavy ‚Malevič a ruská avantgarda‘ pro Alšovu jihočeskou galerii. Třetí místo jsme získali také za Microsite pro projekt www.choditnaumenineniumeni.cz, který jsme zrealizovali pro Alšovu jihočeskou galerii,“ sdělil Otta Kovařík z Chilli Production.

„Pro AJG je toto ocenění jeden z nejdůležitějších momentů v rámci jejího marketingového rozvoje, který zároveň přináší i ocenění silné spolupráce s agenturou Chilli Production a také s Jihočeským krajem, jako zřizovatelem a podporovatelem marketingových snah svých zřizovaných organizací na poli kultury,“ vysvětluje ředitel Alšovy jihočeské galerie Aleš Seifert.

Z letošní soutěže Fénix content marketing putovalo celkem 8 cen do Chilli Production. „Slavíme obrovský úspěch, v konkurenci obřích brandů a velkých agentur jsme se dostali 10x na shortlist v různých kategoriích. Dvakrát jsme vyhráli hlavní kategorie – Content marketingovou strategii a Nejlepší distribuci firemního obsahu,“ dodává Otta Kovařík.

Mediakit:

www.choditnaumenineniumeni.cz

#choditnaumenineniumeni

FB: https://www.facebook.com/hashtag/choditnaumenineniumeni,

IG: https://www.instagram.com/tags/choditnaumenineniumeni/


malevič – rodčenko – kandinskij a ruská avantgarda | ze sbírky muzea umění jekatěrinburg | expozice | AJG, Alšova Jihočeská Galerie

Bližší informace:

MgA. Paulina Skavova

Public relations

Alšova jihočeská galerie

373 41 Hluboká nad Vltavou

e-mail: skavova@ajg.cz