Cítíme se na ’22: Společnost Mary Kay Inc. představuje ocenění, milníky a úspěchy první poloviny roku
Dallas (USA) 30. července 2022 (PROTEXT/BusinessWire) – Vynikající obchodní výsledky, pozitivní sociální dopady, aktivismus, udržitelnost – Mary Kay Inc. si zaslouženě odnáší třicet ocenění včetně deseti cen pro zaměstnavatele.
Společnost Mary Kay Inc. se cítí na ’22. Kultovní globální společnost pokračovala v první polovině roku ve inovacích na poli vědy o pleti i snahách o pozitivní sociální dopady a za své podnikání a vůdcovství obdržela několik prestižních ocenění. Tohle je skutečná krása – a pro téměř šedesátiletou značku stále jen začátek cesty.
Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celkové znění zprávy najdete na adrese https://www.businesswire.com/news/home/20220728005228/en/
2022: OCENĚNÍ A STRUČNÝ PŘEHLED
• Celkem 30 ocenění za vynikající obchodní výsledky, sociální dopad a udržitelnost
• 10 cen pro zaměstnavatele, které v Mary Kay oceňují skvělé pracovní prostředí i provozní excelenci
• 7 ocenění pro vedoucí pracovníky a vyšší vedení společnosti Mary Kay
• 17 samostatně vydaných zpráv na podporu provozních a filantropických snah společnosti Mary Kay posilujících její závazky v oblasti udržitelnosti pro strategii „Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow“ (Bohatší život dnes pro udržitelný zítřek)
• 3 zmínky ve výročních zprávách partnerů se sociálním dopadem, vyzdvihující společnost Mary Kay
• 8 přednášek zvyšujících povědomí o posílení postavení a rovnosti žen, rozmanitosti a inkluzi u dodavatelů, ochraně vody a přístupu ke vzdělání
• 2 filmy zařazené do programu filmových festivalů
• 4 výzkumy o zadávání veřejných zakázek s ohledem na genderovou rovnost a geografické studie o ekonomických příležitostech žen
• 7 udělených výzkumných grantů na podporu dívek ve vědě, výzkumu rakoviny a posílení postavení žen
ETIKA A EKOLOGIE: EXCELENCE V PODNIKÁNÍ
Skvělé místo k práci
• Na seznamu „Společností, odkud zaměstnanci nechtějí odejít“ webu resume.io se společnost Mary Kay umístila na 8. příčce. Na špičce se dále umístily například společnosti Atlantic, Merck & Co. a Thomson Reuters.
• Od společnosti Kincentric obdržela Mary Kay pět ocenění pro nejlepšího zaměstnavatele ve Spojených státech, Evropě a Malajsii.
• Časopis Forbes ji zařadil mezi nejlepší americké zaměstnavatele střední velikosti za rok 2022.
• Společnost Deloitte jmenovala Mary Kay Inc. jednou z nejlépe řízených společností v USA v roce 2022.
• Mary Kay Čína byla společností Yidianzixun jmenována „Nejlepším zaměstnavatelem roku“.
• Mary Kay Polsko zařadil mezi nejlepší polské zaměstnavatele pro rok 2022 časopis Financial Magazine.
• Mary Kay Česká republika / Slovensko získala označení „Nejlepší zaměstnavatel“ v rámci programu Kincentric Best Employers.
• Mary Kay Bělorusko byla vyhlášena jako „Kosmetická společnost s přímým prodejem číslo jedna“ při udílení výročních celostátních běloruských cen „Number One (Jednička)“, které mají za úkol podporovat zdravou konkurenci a vybrat nejlepší hráče na běloruském trhu.
• Mary Kay Španělsko získala označení „Nejlepší zaměstnavatel“ v rámci programu Kincentric Best Employers.
Efektivita organizace
• Deborah Gibbinsová, provozní ředitelka, rozšířila svou roli v oblasti provozu, aby tak podpořila digitální strategii společnosti na cestě k technologičtějšímu fungování, a stojí nyní v čele všech IT pozic.
• Nathan Moore byl jmenován do nově vytvořené funkce prezidenta pro globální prodej a marketing a převezme odpovědnost za všechny trhy Mary Kay po celém světě, kde podporuje nezávislé kosmetické poradce Mary Kay.
• Chaun Harper rozšířil svou funkci na ředitele dodavatelského řetězce s další odpovědností za přímé zásobování a funkce smluvní výroby.
• Dr. Lucy Gildeová se stává ředitelkou pro inovace, produkty a vědu. K jejím novým povinnostem bude patřit vývoj nových produktů, strategie a plánování produktového portfolia, vývoj a komercializace procesů (PrD&C), obalové inženýrství (PE) a compliance v oblasti výzkumu a vývoje.
Uznání vedoucích pracovníků
• David Holl, generální ředitel, obdržel cenu Bravo Leadership Award časopisu Direct Selling News.
• Julia Simonová, ředitelka právního oddělení a tajemnice společnosti, obdržela cenu Roberta H. Dedmana za etiku a právo, kterou uděluje Texas General Counsel Forum. Simonová působí také jako ředitelka pro diverzitu a inkluzi.
• Sheryl Adkins-Greenová byla organizací D CEO, která oceňuje vlivné lídry v Severním Texasu, zařazena na seznam tzv. Dallas 500.
• Ewa Kudlińska-Pyrz, generální ředitelka Mary Kay Polsko/Litva, byla časopisem Home & Market oceněna jako jedna z 50 nejvlivnějších polských žen, získala cenu „Pearls of Polish Business“ a umístila se v soutěži „Rzeczpospolita Babska“ časopisu Financial Magazine.
Věda v pozadí krásy
• Při příležitosti Mezinárodního dne žen a dívek ve vědě vydala společnost Mary Kay prohlášení
Dr. Lucy Gildeaové o důležitosti oborů STEAM (vědy, techniky, technologie,umění a matematiky) pro dívky.
• Seriál „Mary Kay Girls & Women in STEAM“, který představuje dívky a ženy přinášející změny v oblasti vědy, techniky, inženýrství, umění a matematiky, udělila oceněné Ivanně Hernandezové z Kolumbie grant na další vzdělávání, aby mohla pokračovat ve svém snu – stát se první latinskoamerickou astronautkou ve vesmíru.
• Ve spolupráci se Společností pro investigativní dermatologii udělila Mary Kay ženám-vědkyním čtyři granty na výzkum zdraví kůže a kožních onemocnění.
• Mary Kay Německo/Nizozemsko/Švýcarsko získala pečeť Top 100 Innovator od společnosti Compamedia.
Produktový vývoj
• V rámci 20. ročníku cen American Business Awards získala společnost Mary Kay ocenění Gold Stevie Award v kategorii „Nejhodnotnější produkt pro boj s onemocněním COVID“ za svůj dezinfekční prostředek na ruce.
Digitální inovace
• Aplikace The Mary Kay® App byla Asociací přímého prodeje (Direct Selling Association) jmenována finalistou v kategorii Technologické inovace.
POSLÁNÍ A SPOLEČENSKÝ DOPAD: KATALYZÁTOR ZMĚN
Posílení postavení žen a genderová rovnost
• Iniciativa Women’s Entrepreneurship Accelerator (Akcelerátor podnikání žen, WEA) kterou založila společnost Mary Kay ve spolupráci se šesti agenturami OSN, oznámila spuštění vůbec prvního bezplatného online programu pro získání podnikatelského osvědčení, vytvořeného iniciativou SheTrades při Mezinárodním obchodním centru (ITC). Digitální učební program o 27 modulech, který je nabízen díky podpoře Mary Kay, pokrývá sedm klíčových fází podnikatelské cesty. Program – včetně dvou set videí – je zcela bezplatný a bezprahový a k dispozici je v angličtině, španělštině, francouzštině a brzy i v arabštině.
• Na oslavu spuštění certifikačního programu uspořádaly Mary Kay, ITC SheTrades a WEA virtuální konferenci „Podnikání – jak začít?“, kde promluvila také provozní ředitelka Mary Kay Deborah Gibbinsová.
• Mary Kay a WEA dále přivítaly
Mezinárodní telekomunikační unii (International Telecommunication Union, ITU)
jako nejnovějšího partnera OSN v překonávání digitální genderové propasti.
• Ve spolupráci se společností Mercado Libre uspořádala WEA a ITC na podporu spuštění certifikačního programu také sérii virtuálních seminářů. Workshopy se konaly v Mexiku, Brazílii, Chile, Kolumbii a Argentině.
• Projekt pilotní vesničky udržitelného rozvoje „The SDG Pilot Village Project“, který probíhal v letech 2017-2021) v čínském Waj-pchu-la jako společné dílo Mary Kay, Rozvojového programu OSN (UNDP), Čínského mezinárodního centra pro ekonomické a technické výměny (CICETE), Nadace pro rozvoj žen v Číně a místních partnerů, byl vybrán do užšího výběru na cenu P3 Impact Award a jako finalista do programu P3 Impact Accelerator. Cenu P3 Impact Award založily společnost Concordia, ekonomická fakulta Univerzity ve Virginii Darden School Institute for Business in Society a Úřad pro globální partnerství Ministerstva zahraničí USA s cílem ocenit a vyzdvihnout mimořádná partnerství veřejného a soukromého sektoru (P3), která zlepšují život komunit a celého světa.
• Julia Simonová, vedoucí právního oddělení a firemní tajemnice, připravila pro kampaň nadace CARE k Mezinárodnímu dni žen (MDŽ) 2022 rozhovor s Everjoy Mahukuovou, významnou vůdčí osobností ze Zimbabwe.
• Organizace CARE vyzdvihla společnost Mary Kay jako jednoho z pěti sponzorů své kampaně k MDŽ 2022 s názvem #HerVoice. Dalšími sponzory byly společnosti P&G, The Coca-Cola Company, Cargill a UPS.
• Vrchní ředitelka pro strategii a plánování produktového portfolia Erin Duncanová zahájila panel jarního sjezdu společnosti Glamhive „Live Spring Style & Beauty Summit“ úvodní přednáškou s názvem „Nezastavitelné: Ženy, které míří vysoko.“
• Na výroční konferenci Cornerstone konané v Chile ocenilo Mezinárodní ženské fórum (International Women’s Forum, IWF) společnost Mary Kay jako podporovatele průkopnického výzkumu latinskoamerických žen v 18 zemích za posledních 25 let s názvem „Demokracie a společnost z genderové perspektivy“, který na objednávku IWF provedla společnost LatinBarometro.
• Společnost Mary Kay také sponzorovala výzvu World Series of Innovation (WSI) ve spolupráci s organizací Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE) pro školní rok 2021-22. Na své návrhy řešení sedmi výzev WSI, z nichž každá se zaměřuje na podporu jednoho z cílů udržitelného rozvoje, v ní získalo dvacet jedna týmů začínajících sociálních podnikatelů celkem 16 800 dolarů. Ke sponzorům sedmi inovačních výzev patřili mj. Bank of the West, Citi Foundation, Mary Kay, Saint-Gobain North America, Ernst & Young, LLP (EY), Maxar Technologies a PIMCO.
• Mezinárodní organizace práce (International Labour Organization, ILO) a WEA zveřejnily hodnocení rozvoje podnikání žen v Mexiku, které provedla společnost Mary Kay, s názvem „Evaluación de las condiciones marco para el desarrollo empresarial de la mujer, Sectores de comercio e industria en la Ciudad de México“.
Rozmanitost, rovnost a začleňování (DEI)
• Prostřednictvím partnerství s organizací Equal Rights Trust pomohla společnost Mary Kay rozjet „Iniciativu pro algoritmickou diskriminaci“, nový výzkumný a podpůrný program, jehož cílem je shromáždit důkazy o modelech diskriminace, vznikajících v důsledku používání umělé inteligence a algoritmických rozhodovacích systémů a podpořit proaktivní, preemptivní a preventivní přístup k řešení diskriminačních dopadů těchto technologií. Organizace Equal Rights Trust provedla analýzu stávajících a navrhovaných mezinárodních právních rámců v této oblasti, vyhlásila
„Výzvu k předkládání důkazů o diskriminaci v důsledku působení umělé inteligence a algoritmů“
z genderového hlediska a zahájila přípravu nového normotvorného dokumentu „Zásady rovnosti při algoritmickém rozhodování“ i budování koalice na podporu těchto zásad.
• Na výročním zasedání Společnosti kosmetických chemiků (Society of Cosmetic Chemists, SCC) „SCC75“ předaly paní A’Lelia Bundlesová, pravnučka madam C. J. Walkerové, a doktorka Michelle Hinesová, ředitelka pro složení produktů společnosti Mary Kay, stipendia madam C. J. Walkerové pro studenty z nedostatečně zastoupených menšin, kteří usilují o vysokoškolské vzdělání v oborech STEM souvisejících s odvětvím kosmetiky a osobní hygieny. Toto ocenění podporuje Společnost kosmetických chemiků a partnerem a jeho sponzorem je společnost Mary Kay. Mezi vítězné příjemkyně patří Joy Rutherfordová, studentka pátého ročníku doktorského studia a výzkumná pracovnice NIH, která se zabývá syntézou důležitých sloučenin v léčivech a přírodě pomocí fotochemie a radikálově mediovaných drah, nebo Imani Elaine Porterová z Hampton University, která studuje druhý ročník bakalářského studia biochemie.
• Společnost Mary Kay se připojila k akcelerátoru iniciativy
UN Global Compact Target Gender Equality (Globální pakt OSN – Cílová rovnost mužů a žen)
v návaznosti na strategickou schůzi paktu, která se konala v červnu 2021.
Genderově citlivé zadávání zakázek a diverzita dodavatelů
• Provozní ředitelka společnosti Mary Kay Deborah Gibbinsová podepsala předmluvu k advokačnímu dokumentu OSN „Women’s Gender-responsive Procurement Advocacy Brief (Informační přehled genderově citlivého zadávání zakázek) s názvem „
Strategická hodnota zakázek: Proč má zadávání zakázek s ohledem na rovnost žen a mužů smysl
.“ Pro účely tohoto dokumentu oslovil subjekt OSN pro rovnost žen a mužů (UN Women) v roce 2021 přes 350 zájmových stran včetně více než 150 společností ze soukromého sektoru. Začlenil do něj také 7 případových studií o vývoji jednotlivých společností v oblasti zadávání zakázek.
• WEConnect International ve spolupráci s Disability:IN a Národní obchodní komorou LGBTQ (NGLCC) jmenovala společnost Mary Kay v roce 2022
stříbrným šampionem v oblasti dodavatelské rozmanitosti a inkluze (2022 Silver Champion for Supplier Diversity & Inclusion)
za její angažovanost v této oblasti a s ohledem na rostoucí náklady, politiky a postupy na podporu začleňování. Dalšími oceněnými byly například společnosti Bayer, Eaton Corporation, Goldman Sachs a Marriott International.
• Julia Simonová, ředitelka právního oddělení a zároveň ředitelka pro diverzitu a inkluzi, vystoupila na společné akci UN Women Europe and Central Asia (ECA) a asociace KAGIDER, aby zde představila výsledky průzkumu GRP (Gender Responsive Procurement, genderově citlivého zadávání zakázek), který v Turecku provedla společnost IPSOS s podporou Mary Kay. Cílem průzkumu bylo lépe pochopit překážky, s nimiž se ženy-podnikatelky setkávají. Simonová také vyzvala soukromý a veřejný sektor, aby přijaly strategie zadávání veřejných zakázek zohledňující genderové hledisko. Asociace KAGIDER je turecké sdružení podnikatelek.
• Virginie Naigeon-Malek, globální vedoucí oddělení sociálních dopadů a udržitelnosti, pronesla úvodní řeč na virtuální akci k zahájení pilotního projektu GRP & Investment Pilot (GRPI), kterou v Turecku koordinovaly UN Women ECA a KAGIDER. Inovativní školení probíhá s podporou společnosti Mary Kay.
• V rámci iniciativy WEA uspořádaly UN Women a KAG?DER společnou akci „Finále investorů (Investors Pitch Finale)“, na níž představilo 25 žen z 8 zemí své podnikatelské záměry a plány porotě složené z podnikatelů a panelu investorů.
• S podporou iniciativy Women’s Entrepreneurship Accelerator a Mary Kay vzniklo také advokační video na podporu GRP, zveřejněné na setkání globálního paktu OSN k cílům genderové rovnosti.
Onkologický výzkum
• Dr. Lucy Gildeová, ředitelka Mary Kay pro inovace, převzala jménem Nadace Mary Kay Ash Foundation cenu „Thrive Award“, udílenou organizací na podporu onkologických pacientů Cancer Support Community North Texas.
• Nadace Mary Kay Ash Foundation oznámila spolu s Komplexním onkologickým centrem Harolda C. Simmonse při Jihozápadním lékařském centru Texaské univerzity v Dallasu dalšího příjemce Mezinárodního postgraduálního stipendia pro vědecké pracovníky v oblasti výzkumu rakoviny (International Postdoctoral Scholars in Cancer Research Fellowship), které zajistí Dr. Marii del Rosario Chica Parradové, postgraduální studentce biologie ze španělské Málagy, výzkumný grant.
Genderově podmíněné a domácí násilí
• Nadace Mary Kay Ash Foundation a společnost Mary Kay Inc.byly na zasedání Komise pro postavení žen (Commission on the Status of Women, CSW66) společně s vládami 16 zemí a devíti národními výbory UN Women oceněny ve
výroční zprávě 2022 o činnosti Svěřeneckého fondu OSN pro odstranění násilí na ženách v roce 2021
za své snahy o odstranění násilí na ženách a dívkách.
• Společnost Mary Kay byla uvedena v bílé knize Iniciativy OSN proti sexuálnímu násilí v konfliktech (UN Action against Sexual Violence in Conflict Network) a organizace Committed to Good na téma zapojení soukromého sektoru do úsilí o vymýcení sexuálního násilí v konfliktech. Tyto snahy zahrnují kromě řešení genderových nerovností a diskriminačních společenských struktur, které zachovávají nerovné vztahy mezi pohlavími také aktivity pro navracení finančních prostředků komunitám v nouzi. Iniciativa OSN proti sexuálnímu násilí v konfliktech (UN Action) je koordinovaný orgán 21 subjektů OSN, které se zabývají prevencí a reakcí na sexuální násilí související s konflikty (conflict-related sexual violence, CRSV).
Reakce na mimořádné události
• Společnost Mary Kay přispěla společně s prohlášením o podpoře na výzvu Červeného kříže pro řešení humanitární krize na Ukrajině.
• Za svou krizovou reakci v souvislosti s ukrajinským konfliktem obdržela Mary Kay ocenění Amerického červeného kříže pro partnery z podnikatelské sféry „Corporate Partner Award“.
• Nadace Mary Kay Ash Foundation obdržela na 20. ročníku cen American Business Awards bronzovou cenu Stevie za své zásluhy v boji proti COVID-19.
Globální sociální dopady a lokální komunity
• Společnost Mary Kay se umístila na 91. místě v žebříčku Purpose Power Index. Jedná se o třetí opakování dosud nejrozsáhlejší studie zaměřené na vnímání poslání značky, která vychází z více než 20 500 individuálních hodnocení od více než 5 500 amerických spotřebitelů a zaměstnanců a zahrnuje přes 200 různých značek.
UDRŽITELNOST A PRINCIPY ESG: BOHATŠÍ ŽIVOTY DNES PRO UDRŽITELNÝ ZÍTŘEK
Změna klimatu
• Na zasedání Komise pro postavení žen (CSW66) uspořádala WEA panel s názvem „Investice do žen-podnikatelek v boji proti změně klimatu“. V rámci panelu, který moderovala Elizabeth Vazquezová (WEConnect International), vystoupili hosté z vedení šesti agentur OSN. Úvodní řeč pronesla provozní ředitelka společnosti Mary Kay Deborah Gibbinsová a vyzvala soukromý a veřejný sektor, aby společně s WEA podpořily podnikání žen.
• Dokumentární film Les naděje (Forest of Hope) sleduje 71letou bojovnici za ekosystémy Doňu Angelicu a její čistě ženský tým z organizace Mujeres Unidas Para La Conservacion De Laguna Sanchez, jedné z partnerských organizací iniciativy The Nature Conservancy v Mexiku. Snímek byl oficiálně vybrán na Filmový festival environmentálních práv v Severní Dakotě (North Dakota Environmental Rights Film Festival) a na Mezinárodní ženský filmový festival v Hot Springs (Hot Springs International Women’s Film Festival). Krátký film, který produkovala společnost Mary Kay ve spolupráci s organizací The Nature Conservancy a který napsal, režíroval a produkoval výhradně ženský tým, byl již dříve jmenován semifinalistou festivalu Films for the Forest.
Hospodaření s vodou
• Společnost Mary Kay se zúčastnila konzultací s vládami Nizozemska a Tádžikistánu, aby zde pomohla definovat roli soukromého sektoru v rámci agendy pro hospodaření s vodou Water Action Agenda i celé konference. Akční agenda pro vodu je dokument, v jehož rámci mohou členské státy, zájmové strany, soukromý sektor atd. předkládat závazky, které budou prezentovány na Konferenci OSN o vodě v roce 2023. Připojí se k němu kolegové z Tádžikistánu a také z agentury UN-DESA.
• Mary Kay také působila v panelu „Děláme vlny: Ženy v ochraně vody (Making Waves: Women in Water Conservation) spolu s organizací The Nature Conservancy. Virtuální debata se věnovala vůdčím ženským osobnostem z celého světa, které přijaly výzvu a stojí v čele bojů o obnovu zdraví našich oceánů.
Transparentnost a aktivismus (Vlastní zprávy a aktuality)
• Společnost Mary Kay zveřejnila na konci roku 2021 svou výroční zprávu s přehledem nejvýznamnějších událostí, ve které vyzdvihuje 58 získaných ocenění a uznání a připomíná své celoroční úsilí v oblasti sociálních dopadů a udržitelnosti.
• Při příležitosti různých globálně uznávaných osvětových dnů v průběhu celého roku dále zveřejňovala novinky nebo další informace o své cestě značky se společenským posláním a společnosti zaměřené na udržitelný rozvoj, která se zavázala k ochraně budoucnosti naší planety a budoucích generací:
– Mezinárodní den lesů a Světový den stromů – vydali jsme podrobnou zprávu o dlouhodobém partnerství společnosti Mary Kay s nadací Arbor Day Foundation.
– Světový den divoké přírody – díky globálnímu partnerství s organizacemi The Nature Conservancy a Arbor Day Foundation podporuje společnost Mary Kay Inc. zásadní projekty na ochranu a obnovu ekosystémů, které pomáhají chránit zdraví suchozemských a mořských živočichů po celém světě.
– Den uznání solární energie/Světový den energetické účinnosti – připomněli jsme si, jak společnost využívá solární energii již od 80. let. Od roku 2014 jsou navíc světové ústředí a globální výrobní závod společnosti Mary Kay napájeny ze 100 % obnovitelnou energií.
– Mezinárodní den akcí pro řeky – prostřednictvím svého globálního partnerství s nadací Arbor Day Foundation podporuje společnost Mary Kay Inc. projekty obnovy kritických povodí, které pomáhají chránit zdraví biologické rozmanitosti našich příbřežních ekosystémů.
– Světový den recyklace – připomněli jsme si závazek snižovat množství produkovaného odpadu a opakovaně využívat nebo recyklovat materiály prostřednictvím strategického slaďování a historických akcí.
– Světový den vody – voda je základním prvkem naší výroby i celého našeho hodnotového řetězce. Posílili jsme proto náš udržitelný závazek k efektivnímu využívání tohoto stále vzácnějšího přírodního zdroje a omezení dopadu způsobů, jakými vodu spotřebováváme a vypouštíme, na životní prostředí.
– 50. výročí založení nadace Arbor Day Foundation – společnost Mary Kay a nadace Arbor Day Foundation se zavázaly k revitalizaci lesů s cílem zajistit lepší kvalitu přírodních zdrojů a místního životního prostředí pro člověka a všechny ostatní formy života. Naše projekty výsadby stromů přispívají k „bilionové kampani“, kterou v lednu 2020 zahájilo Světové ekonomické fórum (World Economic Forum) na podporu Desetiletí obnovy ekosystémů OSN (UN’s Decade of Ecosystem Restoration). Jejím cílem je do roku 2030 obnovit, ochránit nebo vysadit 1 bilion stromů. Společnost Mary Kay byla prvním podporovatelem kampaně a hned při jejím zahájení přislíbila 1 130 000 stromů.
– Národní den lásky ke stromům – ve vydané zprávě jsme upozornili na náš „oblíbený strom“, který se nachází v areálu závodu Richarda R. Rogerse (R3). Památný strom byl zasazen při slavnostním otevření závodu R3 v Lewisville v Texasu (USA) na oslavu vysazení miliontého stromu.
– Světový den ohrožených druhů – připomněli jsme naše projekty podporující iniciativy pro zachování a obnovu kritických ekosystémů, které pomáhají chránit ohrožené druhy na celém světě.
– Světový den migrace ryb – oslavili jsme myšlenku tohoto dne – „Spojení ryb, řek a lidí“ – a připomněli vliv migrujících ryb na vytváření zdravých říčních systémů i projekty na jejich podporu.
– Mezinárodní den biologické rozmanitosti/Světový den biologické rozmanitosti – vyzdvihli jsme myšlenku tohoto dne, „Vytváření společné budoucnosti všech živých tvorů“, která má zvýšit povědomí o významu biologické rozmanitosti.
– Světový den želv – téma Světového dne želv znělo „Oslaželvujme (Shellebrate)“ a jeho cílem bylo zvýšit povědomí o ohroženém stavu těchto plazů. Prostřednictvím globálního partnerství s organizací The Nature Conservancy podporuje společnost Mary Kay Inc. projekty na ochranu mořských želv na Šalamounových ostrovech, které pomáhají chránit kriticky ohrožený druh želvy karety, a to prostřednictvím místní ekoturistiky vedené ženami.
– Světový den korálových útesů – připomněli jsme naši spolupráci s organizací The Nature Conservancy na podporu obnovy korálových útesů v Austrálii, Hongkongu, v čínském Korálovém trojúhelníku a v oblasti Cakaulevu.
– Světový den životního prostředí – tento den jsme oslavili pod heslem „Zemi máme jen jednu“ a pomáhali informovat o hrozbách pro životní prostředí a opatřeních potřebných k obnově naší planety. Připomněli jsme si také naše společné projekty s organizacemi The Nature Conservancy a Arbor Day Foundation.
– Světový den oceánů – podpořili jsme koncept „Revitalizace: společná akce pro oceán“ s cílem upozornit na dopady lidské činnosti a mobilizovat k práci pro udržitelnou správu světových oceánů. Vyzdvihli jsme také naše projekty na ochranu světového oceánu i moří a podporu organizace The Nature Conservancy, která se zaměřuje na zlepšení zdraví oceánů pro přírodu i pro lidi.
– Den korálového trojúhelníku – téma „Zachování ekosystému korálového trojúhelníku prostřednictvím modré ekonomiky“ se zaměřilo na význam mořského prostředí pro obživu a ekonomiku v oblasti korálového trojúhelníku. Připomněli jsme si naši práci v Indonésii a spolupráci s domorodými komunitami na ochraně jejich tradic a ekonomické bezpečnosti prostřednictvím ochrany mořských biotopů.
O společnosti Mary Kay
Mary Kay Ashová světu ukázala, že svět byznysu zdaleka nepatří jen mužům, a před 57 lety založila svou vlastní kosmetickou společnost. Měla přitom tři cíle: nabídnou ženám více pracovních příležitostí, vyrábět neodolatelné produkty a udělat svět lepším místem. Její sen se postupem času proměnil v multimiliardovou společnost s miliony nezávislých prodejců v téměř čtyřiceti zemích. Společnost Mary Kay investuje do vědy, která za krásou stojí, a vyrábí špičkové přípravky pro péči o pleť, kosmetiku, doplňky stravy či parfémy. Snaží se také posilovat postavení žen a jejich rodin prostřednictvím partnerství s organizacemi z celého světa, zaměřuje se na podporu výzkumu rakoviny, ochranu obětí domácího násilí, zkrášlování našich komunit a motivuje děti, aby šly za svými sny. S každou další vyrobenou rtěnkou je tato společnost o krok blíže naplnění vizí Mary Kay Ashové. Více informací najdete na stránkách MaryKay.com.
Zobrazit zdrojovou verzi na webu businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220728005228/en/
Kontakty
Mary Kay Inc. Oddělení pro styk s veřejností
972.687.5332 nebo media@mkcorp.com
Zdroj: Společnost Mary Kay Inc.
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
(BW)