Česko si bude poprvé volit osobnost e-commerce
Praha 10. května 2023 (PROTEXT) – Už jen do tohoto pátku 12. května 2023 bude možné nominovat osobnost, která podle vašeho názoru zásadně ovlivňuje dění českého a slovenského on-line prodeje. Ta se pak stane historicky prvním výhercem nové ankety EXEC E-commerce osobnost.
Podělte se o tipy na vaše kandidáty na e-commerce osobnost roku prostřednictvím vyplnění krátkého formuláře, který spolu s dalšími podrobnostmi najdete na stránkách ankety. Vyhlášení výsledků ankety EXEC E-commerce osobnost 2023 proběhne ve středu 7. června.
Segment e-commerce se zejména za posledních několik let stal vysoce konkurenčním prostředím. I když v roce 2022 obrat e-commerce klesl meziročně o 12 %, e-shopy jsou v České republice stále oblíbenější. Pandemie covidu-19 zrychlila navíc přesun maloobchodu na internet. Loni se tam utratilo 197 miliard – o 27 % procent více než v předcovidovém roce 2019. Na internet přitom zamířili i do té doby „klasičtí“ kamenní prodejci.
Opravdu se mezi e-shopy prosadit je stále těžší a dalo by se říct, že se to podaří jen nejvytrvalejším a těm, kteří nejen že se skvěle orientují v dynamické oblasti internetového prodeje a dokážou posouvat dopředu svoje vlastní online podnikání, ale často zároveň celou československou e-commerce scénu přímo ovlivňují svými názory, přístupy i obdivuhodnými výsledky. A není se co divit. Aktuálně je v Česku více než padesát tisíc e-shopů a vybrat a ocenit osobnost, která ovlivňuje dění v československé e-commerce, nebude jednoduché.
A právě o to usiluje nová anketa EXEC E-commerce osobnost 2023, která si předsevzala najít a ocenit nejvýraznější osobnosti československé e-commerce. „Věříme, že v Česku a na Slovensku je mnoho soutěží pro úspěšné agentury i e-shopy. Za jejich úspěchem ovšem mnohdy stojí několik šikovných jednotlivců, a právě je chceme prostřednictvím této soutěže ocenit,“ říká Petr Krakowczyk, marketingový ředitel společnosti Shopsys, která soutěž pořádá.
Do ankety se budou moci zapojit nejrůznější osobnosti, které svým vlivem ovládají český a slovenský trh. Nejčastěji se bude jednat o majitele, provozovatele a manažery e-shopů, start-upisty, marketéry a e-commerce odborníky různých specializací. Ti bedlivě sledují aktuální globální i tuzemské trendy, aplikují je v praxi a mnohdy je dokonce spoluurčují. Navíc se dokážou přizpůsobit stále se měnícímu on-line prostředí i zvyšujícím se nárokům nakupujících a aktivně se podílí na úspěchů svých společností.
Vítěze bude vybírat odborná porota složená z předních e-commerce manažerů, investorů, PR expertů i majitelů e-shopů či služeb. Mezi ně patří například Jan Vetyška, ředitel Asociace pro elektronickou komerci, Ondřej Klega, ředitel investorské skupiny eRockets, Petr Svoboda, zakladatel společnosti Shopsys anebo Peter Brejčák, redaktor portálu CzechCrunch.cz.
Společnost Shopsys pomáhá předním B2B i B2C hráčům digitalizovat jejich prodeje a uspět v omnichannel světě. Pro své zákazníky je spolehlivým full-service e-commerce partnerem s nejlepšími technologiemi a mnohaletým know-how. Mezi největší klienty, o které se stará přes 70 IT odborníků, patří Tescoma, SCONTO Nábytek, Mountfield, Bushman, Démos, B2B Partner, Officeo nebo Agátin svět.