Češi objevili kouzlo funkčních vod s vitamíny a minerály. Tesco významně rozšířilo nabídku

Praha 9. července 2024 (PROTEXT) – Funkční vody obohacené o různé vitamíny a minerály se stávají nepostradatelnou součástí aktivního životního stylu u čím dále více českých spotřebitelů. Tesco proto významně rozšířilo nabídku o 45 nových produktů, celkově tak nabízí téměř 70 druhů funkčních vod. Zákazníci je mohou zakoupit v prodejnách po celé ČR a také prostřednictvím Tesco Online nákupů.

„Vidíme, že mezi zákazníky rychle roste zájem o zdravější možnosti doplnění pitného režimu, zejména při sportu, relaxaci, pro doplnění energie během náročného dne nebo jen tak pro zábavu. Proto jsme naši nabídku funkčních vod rozšířili o dalších 45 produktů. V současné době mohou zákazníci u nás vybírat z téměř 70 vod jak v láhvích, tak i plechovkách. Tyto vody dodají tělu správnou dávku hydratace a zároveň vyvážený poměr vitaminů a minerálů. Některé jsou ideální na podporu sportovního výkonu nebo pro doplnění energie a revitalizaci po něm, jiné se hodí na zklidnění těla i mysli během relaxace. Nabídku máme opravdu velice širokou včetně různých ovocných příchutí, takže si vybere každý podle svých preferencí a chutí,“ uvedl Pavol Halász, produktový ředitel Tesco pro Českou republiku.

V Tesco zákazníci nově naleznou například další vody značek DrWitt, Tiger ISO, Nutrend, Magnesia Plus, OSHEE, Kubík, Powerade, Korunní, Swiss Lab a Coca-Cola. Dlouhodobým cílem firmy je podporovat zdraví a pohodu zákazníků prostřednictvím kvalitních a cenově dostupných produktů. Významné rozšíření sortimentu funkčních vod s vitamíny a minerály je dalším krokem k naplnění tohoto cíle. Rychle rostoucí obliby funkčních vod si všímají i sami dodavatelé, kteří postupně představují další a další novinky.

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996.

V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco podporuje lokální komunity a jejich aktivity s programem Vy rozhodujete, my pomáháme. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100% obnovitelných zdrojů.

corporate.itesco.cz

 

Zdroj: Tesco Stores

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.