Brankářská legenda Manuel Neuer ambasadorem značky Hisense pro EURO 2024

Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) – Globální výrobce domácích spotřebičů Hisense právě startuje svoji kampaň „BEYOND GLORY“ k blížícímu se ME ve fotbale UEFA EURO 2024™. Tváří kampaně je německý brankář a kapitán bundesligového FC Bayern Mnichov Manuel Neuer, který má na kontě mj. vítězství Německa na mistrovství světa.

Německý reprezentant, který se vedle vítězství na MS může pochlubit i 11 bundesligovými trofejemi, se připojuje k Hisense jako oficiální ambasador a tvář kampaně „BEYOND GLORY“. Kampaň symbolizuje neúnavnou snahu o dokonalost, která spojuje profesionální fotbalisty usilující o triumf na ME. Analogicky vyjadřuje i nikdy nekončící odhodlání společnosti Hisense posouvat hranice v oblasti domácích spotřebičů.

Manuel Neuer, pětinásobný držitel ocenění „Nejlepší brankář světa“ od Mezinárodní federace fotbalové historie a statistiky (IFFHS) řekl: „Těší mne, že mohu jako ambasador podpořit kampaň Hisense ‚BEYOND GLORY‘ pro UEFA EURO 2024™. Na EURO – jako na největší výzvu pro elitu evropských fotbalistů – se opravdu velmi těším.“

Jako oficiální partner UEFA EURO 2024™ a průkopník v oblasti zobrazovacích technologií chce Hisense přinášet dokonalé zážitky ze sledování ME a nabídnout novou kvalitu života – prostřednictvím svých televizorů i chytrých domácích spotřebičů.

Bob Wang, generální ředitel mezinárodního marketingového oddělení společnosti Hisense, poznamenal: „Je nám ctí přivítat Manuela jako ambasadora značky Hisense pro UEFA EURO 2024™ a věříme, že je ideálním představitelem naší nové kampaně. Na brankáře se jeho tým spoléhá, že bude vždy u všeho a za všech okolností mu pomůže zajistit úspěch. Ve společnosti Hisense usilujeme o podobný cíl – hledáme stále další cesty, jak zlepšit život našich zákazníků pomocí inovativních technologií, na které se mohou spolehnout.“

Hisense sponzoruje EURO UEFA již potřetí v řadě. Je to obrovská příležitost, jak pokračovat v propojování značky se spotřebiteli na celém světě. „Jako společnost se neustále snažíme zvyšovat kvalitu a ještě dál posouvat zážitek z každodenního života. Ve spolupráci s Manuelem se těšíme, že fanouškům po celém světě poskytneme jedinečný zážitek z UEFA EURO 2024™.“

Podpora fotbalu i v ČR

Hisense podporuje sport a sází na sportovní marketing i lokálně – například je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense – Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR. Nově Hisense spolupracuje s legendárním fotbalistou Janem Kollerem, který je tváří nedávno odstartované kampaně k EURO 2024 a průběžně se osobně zapojuje i do mnoha aktivit pro fotbalovou veřejnost i mládež. Kampaň je skutečně masivní a probíhá napříč komunikačními kanály včetně živých eventů, aktivit na sociálních sítích a komunikace v místě prodeje.

Více informací: cz.hisense.com

Sense For Technology

Fotogalerie je pro redakci trvale přístupná zde: https://1drv.ms/f/s!AlDUuB6kZhh4gYkUkEuUsY8Cig9-6A?e=kbXKqu

 

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.