Amazon se na podporu onkologických pacientů zbarvil do zlaté a věnoval 550 tisíc korun na jejich léčbu

Praha/Dobrovíz (u Prahy) 26. září 2022 (PROTEXT) – Září je měsícem globální osvěty o onkologických onemocněních. Do šíření povědomí o této nemoci se zapojila také společnost Amazon. Během září tak pomyslně barví svá centra po celém světě do zlaté barvy, která symbolizuje právě boj s onkologickými chorobami. Šek na půl milionu korun předali zástupci českého distribučního centra nadaci Kapka naděje. Peníze putují na podporu dětských onkologických pacientů a nákup nových zdravotnických přístrojů pro zkvalitnění péče.

Šek na půl milionu korun předali zástupci českého distribučního centra nadaci Kapka naděje, která se svými aktivitami na léčbě onemocnění u nás dlouhodobě podílí. Součástí zářijového programu Amazonu byla i osvětová kampaň, během níž zaměstnanci v distribučním centru v Dobrovízi u Prahy přišli do práce ve zlaté barvě, obleku superhrdiny anebo pyžamu, ve kterém děti s rakovinou během léčby a následné rekonvalescence často tráví dlouhé měsíce. Akce se zúčastnilo celkem 1166 zaměstnanců.

„Vážím si toho, že našim zaměstnancům není osud dětských onkologických pacientů lhostejný. Děkuji každému jednotlivému zaměstnanci, který se zapojil do akce na jejich podporu. Peníze věnujeme nadaci Kapka naděje, která se v pomoci nemocným dětem a jejich rodičům aktivně angažuje. Letošní akce byla opět krásnou příležitostí pomoct a setkat se se skvělými lidmi, kteří pomáhají v místních komunitách,“ říká Michal Šmíd, generální manažer distribučního centra.

Děti zaměstnanců zaslaly pacientům psaní

Dalším způsobem, jak mohli zaměstnanci akci podpořit, bylo zakoupení reklamních předmětů nadace přímo v prostorách pracoviště. Letos se tímto způsobem vybrala rekordní částka přes 110 000,- Kč. Děti zaměstnanců navíc pro malé pacienty mohly vyrobit přáníčka se slovy podpory, která zástupci nadace předají v motolské nemocnici. Dobrovolníci z řad zaměstnanců dětským pacientům připravili také zásilku knih pro nejmenší.

„Amazon Goes Gold je úžasná akce, na kterou se vždycky moc těšíme. A to nejen proto, že nám přináší tak krásnou částku, která bude směrovat na nákup nového vybavení pro dětské onkologické pacienty, ale je skvělé zažít tu atmosféru přímo v Amazonu, kdy se do aktivity zapojuje tak velká část zaměstnanců. Naše velké díky patří tedy nejen celému Amazonu, ale také všem jeho zaměstnancům,“ uvedla Dita Loudová, ředitelka Nadačního fondu Kapka naděje.

Amazon v rámci celosvětové kampaně ‚Amazon Goes Gold‘ podpořil také kliniku dětského lékařství Haima, které daroval dalších 50 tisíc korun. Na celém světě si každý rok vyslechne onkologickou diagnózu více než 400.000 dětí. Společnost Amazon chce tímto projektem aktivně přispět k šíření osvěty o tématu a zviditelnit důležitou práci v oblasti péče o děti s tímto vážným onemocněním.

O společnosti:

• Amazon je leaderem v oblasti technologií a inovací. Provozuje největší e-commerce platformu, která umožňuje podnikatelům prodávat své zboží do celého světa.

• Činnost Amazonu stojí na čtyřech základních pilířích: orientuje se na zákazníky místo konkurence, investuje do rozvoje technologických inovací, plánuje v dlouhodobém horizontu a zaměřuje se na funkční a provozní dokonalost.

• Mezi globálně využívané produkty a služby se řadí Amazon Prime, Amazon Music, Fulfillment by Amazon, AWS, čtečky Kindle, telefon a tablety Fire, Fire TV nebo Amazon Echo. Amazon je také průkopníkem recenzí od zákazníků, personalizovaných doporučení a funkce 1-Click shopping.

• Projektem Kindlotéka podporuje Amazon zájem o čtení knih napříč generacemi. Tištěné knihy i elektronické čtečky Kindle umisťuje do škol, dětských domovů i veřejných knihoven.

• Společnost Amazon zaměstnává v České republice okolo 3000 zaměstnanců na plný úvazek. Celkové investice na území Česka již překročily 1 miliardu Eur.

Kontakt:

Pavlína Plecitá

Pavlina.Plecita@grayling.com