Agentura MediaShow Digital připravila kampaň s Davidem Matáskem pro Nemocnici sv. Kříže Žižkov

Praha 15. března 2023 (PROTEXT) – První velkou kampaň na širším území Prahy připravila církevní Nemocnice sv. Kříže Žižkov, kterou vlastní a provozuje Česká provincie Kongregace milosrdných sester svatého Kříže, tzv. in-house ve spolupráci s agenturou MediaShow Digital (PR Nest Media). Tváří kampaně se stal herec a obyvatel Prahy 3 David Matásek.

„Od října 2020 jsme v rámci kompletní rekonstrukce a rozšiřování služeb nemocnice v Praze 3, která se zařadila do portfolia církevních nemocnic v Praze, Kroměříži a Vizovicích, zahájili otevřenou komunikaci směrem k pražské veřejnosti. Zaměřili jsme se přitom na Prahu 3, která má zhruba 75 tisíc obyvatel, což je jako jedno velké město,“ říká Radek Pešout, PR manažer Nemocnice sv. Kříže Žižkov a jednatel PR Nest Media (MediaShow Digital).

Komunikační koncepce se tvořila v souladu s ekonomickou strategií Nemocnice sv. Kříže Žižkov. Proměnu nemocnice od roku 2020 řídí Tomáš Krajník.

Nemocnice sv. Kříže Žižkov má nyní čtyři pilíře: ambulantní centrum, lůžková oddělení následné péče, pracoviště zobrazovacích metod a lékárnu.

V tento okamžik se rozhodlo o vytvoření velké komunikační kampaně, která by pozici Nemocnice sv. Kříže Žižkov v Praze 3 upevnila a zároveň odstartovala budování povědomí o nemocnici i v jiných částech Prahy.

„Ačkoliv si každá část Prahy žije lokálním životem, dohromady tvoří celek. A tak to vnímáme i s nemocnicí na Žižkově. Plní určitou roli v rámci pražského zdravotnictví. Je primárním pracovištěm pro prevenci a naopak poslední částí řetězce, kam míří pacienti z akutních nemocnic, pokud již nevyžadují akutní léčbu, ale nemohou odejít do domácího prostředí. Navíc následná léčba se mění. Postupy, léčba, rehabilitace, prostředí. Avšak veřejnost tato oddělení vnímají negativně – přitom i zde probíhá velká změna,“ říká Radek Pešout.

Nemocnice sv. Kříže Žižkov navázala spolupráci s hercem a obyvatelem Prahy 3 Davidem Matáskem, který má osobní zkušenost s nemocnicí. Podílí se tak na image kampani a kampani k prevenci pro specializace plicní, gastroenterologie a kardiologie.

Vzniklo celkem sedm videospotů různých délek. Kromě dvou image spotů na nemocnici i image spot pro lékárnu a medailonek hlavní tváře z řad lékařů – MUDr. Ondřeje Krajníka. A dále tři edukační videospoty pro jednotlivé ambulance.

Videospoty se odehrávaly v reálném prostředí, s reálnými lékaři a personálem, s reálnými pacienty. Autorem kreativy, scénářů a copywritingu je Radek Pešout. Produkci zajistila agentura MediaShow Digital (PR Nest Media). Ta se podílí i na PR kampani a mediálním plánování. Režisérem spotů je Tomáš Bláha a zvuk zajistil Michael Kocáb ml.

Součástí jsou grafické vizuály pro tisk a CLV v metru na trase A v oblasti Vinohrad, Žižkova a Strašnic. Dále web nemocnice. Videospoty jsou určeny pro komunikaci uvnitř nemocnice, dále pro sociální sítě jako Facebook a YouTube. Kampaň je podpořena PR články a komunikací v médiích (web, noviny, rádio, televize) a na sociálních sítích. Využívá se i PPC a vyhledávání v Google. Hlavní část kampaně probíhá od února do konce dubna 2023.

Kontakt:

Ing. Radek Pešout

jednatel PR NEST Media (MediaShow Digital).

www.mediashowgroup.cz

PR Nest Media, s.r.o.

https://www.protext.cz/zadavatele.php?nm=PR+Nest+Media

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.