AdRiders pomáhají řidičům s náklady na provoz auta. Slibují až 8 tisíc měsíčně

Praha 8. prosince 2022 (PROTEXT) – Společnost AdRiders přichází s novou službou, díky které mohou řidiči vydělat peníze při svých běžných cestách a pokrýt tak vysoké provozní náklady na auto. Za umístění reklamního polepu mohou majitelé vozů získat příjem až 8000 korun měsíčně.

Vlastnit auto je drahé. Náklady na pohonné hmoty, pojištění a další výdaje spojené s údržbou auta, jsou v době vysoké inflace pro některé řidiče neudržitelné. Nový startup AdRiders dává řidičům možnost přivydělat si tím, že na jejich auto umístí reklamní polep. Díky tomu mohou získat i celou řadu atraktivních výhod.

Jak to tedy funguje? Majitel vozu se zdarma zaregistruje na webu, následně ho společnost kontaktuje a vyplní dotazník o řidičských zvyklostech. Ihned po registraci šoféři mohou čerpat výhody a slevy komunity Ad-Riders. Mezi největší benefity patří sleva 5% na pohonné hmoty u všech čerpacích stanic a možnost získat nejvýhodnější pojištění vozidla na trhu.

V momentě, kdy AdRiders získají vhodného inzerenta, vyberou vozy, které vyhovují požadavkům dané kampaně a jejich majitele kontaktují. Vlastník vozu se rozhodne, zda s navrhovaným polepem souhlasí. Pokud ano, podepíše Smlouvu o zprostředkování reklamy a následně je jejich auto šetrně polepeno.

AdRiders slibují, že řidiči dostanou zaplaceno až 8000 korun měsíčně po dobu trvání reklamní kampaně. Řidiči jsou odměňováni na základě několika faktorů. Například, zda polepené auto projíždí hustě osídlenou oblastí, nebo zda stojí delší dobu v zácpě. To vše dokážou AdRiders vyhodnotit díky speciální technologii od společnosti T-Mobile. Jejich tzv. OBD moduly se jednoduše zapojí do jednotky, kterou disponují všechna auta.

Společnost dosud zaregistrovala více než 7000 řidičů po celé České republice a má za sebou první úspěšné kampaně pro značky, jako jsou Costa Coffee, ČPP, VIF, LiveNation, Ticketstream, Divadlo Na Fidlovačce nebo Wannadoo. „Díky velikosti naší komunity umíme efektivně cílit přesně v oblasti, která je pro inzerenta klíčová. Pokud nás osloví firma z Hradce Králové, aktivujeme pro kampaň členy naší komunity, kteří se blízko lokality pravidelně pohybují,“ říká Pavel Ciprys, spoluzakladatel společnosti. Po skončení kampaně se AdRiders postarají o šetrné odstranění polepu.

AdRiders je v jádru technologickou společností. Podobně jako zahraniční konkurence, která stabilně funguje již několik let na americkém trhu využívá nejnovější inovace v oblasti mobilních technologií. Ve spolupráci s operátorem T-mobile dokáží měřit výkonnost reklamy a přinášet inzerentům socio-demografické reporty na základě analýzy pohybu osob v blízkém okolí vozu opatřeném reklamou. Je první společností, která na český trh přináší skutečně přesné měření venkovní reklamy. Právě to dělá službu pro inzerenty velmi atraktivní.