ADNEC Group a WAM otevírají registraci na druhý ročník Globálního mediálního kongresu

Abú Zabí 12. října 2023 (PROTEXT) – Koná se pod záštitou šejka Mansúra bin Zayeda Al Nahyana.

Skupina ADNEC a tisková agentura Emirates News Agency (WAM) otevřely online registraci pro návštěvníky a zástupce místních, regionálních a světových médií na očekávaný Globální mediální kongres (Global Media Congress), který se koná pod záštitou šejka Mansúra bin Zayeda Al Nahyana, viceprezidenta a místopředsedy vlády SAE a ministra prezidentského dvora. Akce se bude konat v Národním výstavním centru v Abú Zabí od 14. do 16. listopadu 2023.

Global Media Congress, který pořádá společnost Capital Events, dceřiná společnost skupiny ADNEC, ve strategickém partnerství s WAM, je ideální platformou pro firmy, které se mohou setkat s globálními myšlenkovými lídry v mediálním sektoru. Účastníci získají přehled o nejnovějších trendech v oboru a podpoří spolupráci při rozvíjení inovativních nápadů. Akce, která nabízí specializovanou konferenci a výstavu v mediálním sektoru, se bude zabývat také dynamikou a výzvami v oblasti médií.

Výstava Global Media Congress nabízí mezinárodním i místním značkám jedinečnou příležitost upozornit na nejmodernější technologie, produkty a služby v mediálním sektoru. Současně bude konference hostit mezinárodní průkopníky v oblasti médií, kteří odhalí nejnovější trendy a témata v oboru. Rozmanité panely se budou zabývat zásadními tématy, včetně digitální komunikace, umělé inteligence, pokročilých technologií a inovativních mediálních řešení.

Druhý ročník Globálního mediálního kongresu přijímá čtyři ústřední témata, a to udržitelnost, inovace a nejnovější mediální technologie, spolu s diskusemi o sportovních médiích, mládeži, vzdělávání a budoucnosti médií.

Úvodní ročník v roce 2022 zaznamenal obrovský úspěch a během třídenní akce přilákal více než 13.656 návštěvníků. Diskusi obohatila účast 192 mezinárodních mediálních společností a institucí ze 42 zemí a více než 1200 průkopníků, odborníků a specialistů z mediálního sektoru. Pozoruhodné je, že akce zprostředkovala více než 10 dohod o spolupráci mezi místními a mezinárodními mediálními organizacemi a byla svědkem uvedení převratných mediálních inovací.

Chcete-li se zaregistrovat jako návštěvník druhého ročníku Globálního mediálního kongresu, klikněte zde.

Chcete-li se zaregistrovat jako zástupci médií na druhý ročník Globálního mediálního kongresu, klikněte zde.