Unilever založil novou zmrzlinářskou firmu

Ilustrační foto: Annie de Jonge z Pixabay

Společnost Unilever původem z Velké Británie založila v ČR novou samostatně řízenou společnost The Magnum Ice Cream Company. v České republice a na Slovensku zahrnuje značky Algida, Magnum, Ben & Jerry´s, Carte D´Or, Cornetto a lokální značky Míša, Eskymo nebo Ledňáček. Globální zmrzlinový byznys s obratem 8,3 miliardy eur bude řízen z Amsterdamu, oznámil Unilever.

Nově vzniklá zmrzlinová společnost The Magnum Ice Cream Company je řízena samostatně od ostatních divizí Unileveru, nadnárodního výrobce potravin, kosmetiky a produktů péče o domácnost. 

Oznámení nového názvu samostatné společnosti navazuje na prohlášení z minulého roku, kdy Unilever oznámil svůj záměr oddělit divizi zmrzliny, aby vytvořil přední světový podnik zaměřený na jednu kategorii s cílem podpořit její růstový potenciál. 

Český a slovenský tým vede od ledna 2025 Eva Kadlecová, která byla jmenována generální ředitelkou. Zároveň přebírá také zodpovědnost za řízení Out Of Home (HoReCa, čerpací stanice, sezónní místa, convenience, atd.) obchodního týmu v rámci střední a východní Evropy. 

„Jsem velmi ráda, že mohu spolu s týmem navázat na naši dosavadní práci a posunout ji v nové zmrzlinové společnosti ještě o kus dále. Zmrzlinová kategorie má obrovský potenciál a věřím, že ho dokážeme, v samostatně stojící firmě, plně využívat a přinášet tak do českých i slovenských domácností ještě více úsměvů a radosti, které zmrzlina probouzí. Interně je naším úkolem také nastavit správně firemní kulturu a v neposlední řadě pokračovat v zodpovědném byznysu jak interně, tak vůči našim zákazníkům a spotřebitelům,“ řekla generální ředitelka.

Eva Kadlecová získala zkušenosti z marketingu margarínových značek a následně v rámci divize zmrzlin řídila brand marketing impulsního a multipackového portfolia. Poté vedla trade marketingový a obchodní tým Algidy. Od roku 2022 do konce roku 2024 vedla Algidu z pozice vedoucí pro Česko a Slovensko, kdy zodpovídala za výsledky jednotlivých značek a obchodní tým Algidy. 

Od ledna 2025 rozšířila své zodpovědnosti do plného řízení česko-slovenského obchodu se zmrzlinou a je zodpovědná za strategické směřování obchodního týmu Out Of Home v regionu střední a východní Evropy.