Penny je nedůvěryhodnější privátní značkou roku

Ilustrační foto: Penny

Privátní značka Penny byla oceněna jako nejdůvěryhodnější privátní značka roku 2024. V průzkumu agentury NIQ s více než 4000 respondenty z řad českých spotřebitelů porazila 9 dalších maloobchodních řetězců. 

„Důvěra našich zákazníků je pro nás klíčová a získání tohoto ocenění je potvrzením, že jdeme správnou cestou. Penny roste a s ním i důvěra našich zákazníků, která se projevuje mimo jiné právě nákupem našich privátních značek,“ říká Florian Naegele, generální ředitel společnosti Penny. „Toto ocenění je pro nás motivací pokračovat v našich dlouhodobých snahách nabízet kvalitní produkty za přívětivé ceny.“

Privátní značky jsou nejen způsobem, jak zákazníkům nabídnout produkty vysoké kvality za dostupné ceny, ale také cestou, jak podpořit domácí výrobu. V nabídce má Penny stovky produktů pod desítkami vlastních privátních značek. Díky tomu oslovuje široké spektrum zákazníků s různými preferencemi. Jejich podíl v sortimentu Penny vzrostl v posledních letech na přibližně 50 procent. Zákazníci oceňují nejen jejich výhodnou cenu, ale i kvalitu. “U našich privátních značek spolupracujeme s řadou českých dodavatelů, zákazníci si tak mohou vybrat z široké nabídky autentických českých potravin,” doplňuje Naegele. 

Privátní značka Penny zvítězila v důvěryhodnosti v jubilejním 10. ročníku soutěže, kterou každoročně pořádá společnost ATOZ. Program hodnotí produkty na základě rozsáhlého průzkumu mezi spotřebiteli, kteří vybírají a oceňují značky v kategoriích rychloobrátkového zboží, volně prodejných léčiv, služeb a mnoha dalších.  

Společnost Penny Market je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce Rewe. Na český trh Penny vstoupila v roce 1997 a zaměřila se na rozvoj prodejní sítě zejména na venkově. Dnes provozuje 410 prodejen, nejvíce mezi řetězci v ČR. Zaměstnává 7000 lidí.