Penny doručuje nákupy domů polovině obyvatel

Ilustrační foto: Penny

Řetězec samoobsluh Penny rozšiřuje možnosti doručování nákupů až do domu. Díky čerstvě uzavřenému partnerství s platformou foodora mohou pohodlné nakupování s dovozem potravin nově využívat jeho zákazníci v Ostravě a Olomouci. Další města postupně přibydou. Celkem již Penny nabízí možnost doručení potravin v šestadvaceti českých a moravských městech a pokrývá tak touto službou zhruba polovinu obyvatel ČR.

Lidé v Ostravě a Olomouci si mohou nyní nákupy v Penny objednávat prostřednictvím webu nebo mobilní aplikace foodora, která je mezi platformami pro rozvoz jídla a nákupů největší v České republice. Nákup zákazníkům přijde domů zhruba za 45 minut od zaplacení. Zákazníci na foodoře najdou stejný sortiment jako v kamenném obchodě, společně s výběrem nejlepších slev.     

“Zákazníci od nás očekávají nejen kvalitu a nízké ceny, ale také komfortní nakupování. Neustále rozšiřujeme naši prodejní síť, abychom jim byli co nejblíže. Zároveň hledáme i nové způsoby, jak jim nákupy co nejvíce usnadnit v každé situaci. Spolupráce s platformou foodora je dalším krokem v naší cestě k nabídce co nejpohodlnějších nákupů,“ říká Florian Naegele, generální ředitel Penny Česká republika.

„Naším cílem je, aby si lidé mohli nakoupit rychle, pohodlně a beze stresu. V Ostravě a Olomouci teď zákazníci vyřeší celý nákup z Penny během pár kliknutí a do 45 minut mají tašky u dveří. Je to další krok v tom, jak měníme běžné nakupování na službu, která opravdu šetří čas,“ říká Adam Kolesa, generální ředitel společnosti foodora Česko.  

Nákupy prostřednictvím foodory mohou zákazníci využívat každý den mezi 8. a 19. hodinou. Nová spolupráce rozšiřuje stávající nabídku doručení potravin z prodejen Penny skrze partnerství s rozvozovou službou Wolt. Přes tuto službu si lze objednat produkty z Penny ve  24 lokalitách v ČR, například v Praze, Brně, Plzni, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Pardubicích, Mladé Boleslavi, Teplicích nebo Liberci.