Electro World se dnes změnil na Datart

Ilustrační foto: Datart

Od 1. září se v České republice řetězec Electro World mění na Datart. Tato změna představuje strategický krok k vytvoření komplexního prodejce elektroniky a domácích spotřebičů na trhu. Datart nabídne zákazníkům ještě hustší síť moderních prodejen, díky které bude mít každý z nich prodejnu v dostupnosti do 30 minut jízdy.

obou značek sjednotí, přičemž web electroworld.cz bude automaticky přesměrován na datart.cz. Současně začne postupný rebranding prodejen Electro World na DATART.

Zároveň se také od 1. září sjednotí elektronické obchody obou značek. Web electroworld.cz bude automaticky přesměrován na datart.cz. Současně začne postupný rebranding prodejen Electro World na Datart.

V rámci přeměny proběhne také převzetí zákaznických procesů Electro Worldu pod správu Datartu. Zákazníkům budou převedeny jejich zákaznické účty včetně veškeré nákupní historie, přičemž Datart zaručuje plynulé zajištění reklamací, výměn zboží a dokončení objednávek z Electro Worldu. Datart rovněž přebírá plnou odpovědnost za pojištění a další doplňkové služby sjednané u Electro Worldu, včetně automatického převodu nevyužitých částek na dárkových poukazech

„Celý proces přechodu Electro Worldu na Datart reflektuje naši dlouhodobou vizi zaměřenou na inovace v oblasti nabídky produktů a služeb s ohledem na měnící se požadavky spotřebitelů. Díky synergickým efektům spojení mohou zákazníci využívat lepší služby, včetně rychlejší dostupnosti zboží, efektivnějších logistických řešení a kvalitnějšího zákaznického servisu,“ říká obchodně-marketingový ředitel Datartu František Mikoška. „Zákazníky ujišťujeme, že naši zaměstnanci vynakládají veškeré úsilí, aby celý projekt změny Electro Worldu na Datart probíhal hladce a všechny případné výzvy byly vyřešeny k jejich plné spokojenosti. Vzhledem k rozsahu tohoto procesu však nelze zcela vyloučit drobné komplikace. Prosíme proto zákazníky o trpělivost v případě, že se s nějakým problémem setkají.“

Trh s elektronikou a domácími spotřebiči prochází dynamickým obdobím, které je poháněno rychlým technologickým vývojem a změnami v nákupním chování spotřebitelů. Spojení značek Electro World a Datart je proto strategickou odpovědí na tyto výzvy s cílem zajistit dlouhodobou stabilitu a růst na trhu. Spojení přináší také významné synergie, které se projeví jak v oblasti nákladové efektivity, tak v rozšíření produktové nabídky a zkvalitnění zákaznického servisu. Využití sdílených zdrojů, sjednocení logistických procesů a optimalizace provozních nákladů umožní lepší reakci na aktuální potřeby trhu, píše Datart.

Datart je jedním z největších elektro prodejců v České republice a na Slovensku. Je součástí skupiny HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. Datart má téměř 120 prodejen na českém a přes 20 prodejen na slovenském trhu, více než tisíc elektrospecialistů, síť DATART dopravců.