Nákup z Penny dovezou kurýři domů do 30 minut
Řetězec Penny rozšiřuje možnost dovozu nákupu až domů. Prostřednictvím rozvážkové služby Wolt si mohou zákazníci nechat dovézt kurýrem potraviny z prodejen Penny v Praze, Brně a Hradci Králové. Nákup může mít zhruba za 30 minut od objednání doma na stole více než 1,7 milionu zákazníků.
Partnerští kurýři Woltu nyní nově dovezou nákup až domů z pěti prodejen Penny v Praze, které doplní stávající možnosti objednávek v Brně (3 prodejny) a Hradci Králové (2 prodejny). Zapojené prodejny byly vybrány po konzultacích se společností Wolt tak, aby bylo možné dovážkami pokrýt prakticky celé území města. Od každé jednotlivé prodejny kurýři operují do vzdálenosti 6 kilometrů vzdušnou čarou ve všech směrech.
„Díky spolupráci s Woltem výrazně rozšiřujeme možnosti nákupů on-line. Objednávání v aplikaci je intuitivní, rychlé a za stejné ceny jako v našich prodejnách. Přinášíme tak nový benefit například pro starší či nemocné lidi nebo ty, kteří nemají čas jít do prodejny osobně. Zároveň oslovujeme zcela nové skupiny zákazníků,“ vysvětluje mluvčí Penny Tomáš Kubík.
Uživatelé aplikace Woltu mají možnost nakoupit stejný sortiment Penny, jaký je dostupný v kamenných prodejnách, a to včetně vybraných produktů v akci, s výjimkou nepotravinového zboží. Celkově se nyní jedná o více než 2200 položek zboží. Rovněž ceny jsou při online nákupu totožné. Na Woltu lze objednávat hodinu po otevření prodejny Penny, hodinu před zavírací dobou možnost nákupu přes aplikaci končí.
„Rozšiřování nabídky doručování potravin je jednou z priorit Woltu. Proto jsme rádi, že po úspěšném začátku spolupráce s Penny postupujeme do další fáze své expanze. Můžeme tak uživatelům Woltu nabídnout širší nabídku a lepší výběr. Během pilotní fáze jsme se s Penny zaměřili na nastavení úzké spolupráce a hladký provoz, díky kterému dokážeme nabídnout společným zákazníkům kvalitní služby, na které jsou zvyklí. Společně je budeme dále rozšiřovat a zlepšovat,“ dodává František Cmunt, ředitel maloobchodního prodeje Wolt Česko.