Nominujte své favority, startuje druhý ročník ankety osobnost e-commerce. Vloni zvítězil ředitel Heureky Tomáš Braverman
Praha 23. dubna 2024 (PROTEXT) – Česká e-commerce se připravuje na druhý ročník ankety EXEC e-commerce osobnost. Nominace probíhají do 12. května a kandidátem může být kdokoliv, kdo má zásadní vliv na český nebo slovenský trh s elektronickými obchody. Hodnotit se budou byznysové výsledky, úspěšné projekty a další osobní i pracovní výsledky v e-commerce za posledních 12 měsíců. Vyhlášení ankety proběhne 6. června na uzavřené networkingové a vzdělávací akci EXEC Edge. Anketu vyhlašuje mediální e-commerce platforma EXEC, kterou provozuje společnost Shopsys.
Česká e-shopová scéna mobilizuje. Od 15. dubna mají možnost lidé i firmy nominovat kandidáty pro druhý ročník ankety EXEC e-commerce osobnost. Ta si klade za cíl ocenit jednotlivce, kteří zásadním způsobem ovlivnili dění v české a slovenské e-commerce za posledních 12 měsíců.
Historicky první oceněnou e-commerce osobností se loni stal Tomáš Braverman, tehdejší ředitel společnosti Heureka. „Vítězství vnímám jako ocenění práce celé Heureky, což představuje více než 500 lidí.“ prohlásil loňský výherce. Druhé místo obsadil Zbyněk Kocián (CEO, Notino), třetí pak skončil Václav Staněk (CEO, Vasky)
Uplynulých 5 let znamenalo (a vlastně stále ještě znamená) pro segment e-commerce doslova turbulentní období. V době covidu trh s e-shopy rostl přirozeně nejrychleji za celou svou existenci, aby se pak elektronické obchody musely potýkat s útlumem, ekonomickou a energetickou krizí, válkou. „Zejména proto není v současnosti pro e-shopy jednoduché dosahovat svých cílů. O to více se cení, když právě toto se někomu podaří. A právě takové lidi hledáme a chceme ohodnotit. Takové, kteří navzdory tržní nepřízni posouvají sebe i svůj byznys dál,“ komentuje Petr Krakowczyk, marketingový ředitel společnosti Shopsys, která soutěž pořádá.
Soutěže se mohou účastnit především osobnosti, jenž svými aktivitami ovlivňují český a slovenský trh, a mají za sebou dobré byznysové výsledky a zajímavé projekty. Vítáni jsou především e-commerce manažeři, majitelé e-shopů, startupisté a další stakeholdeři, kteří většinou musí každý den reagovat na měnící se tržní podmínky i zákaznické chování. Důležitý je i proaktivní přístup ve vzdělávání, na sítích i akcích či například v podcastech a rozhovorech.
„Jednoduše hledáme osobnost, která posouvá nejen sebe a svou společnost, ale i celou e-commerce mílovými kroky kupředu” říká Petr Krakowczyka dodává: „Velice nás potěšilo, že zájem o historicky první ročník ankety pořádaný v loňském roce byl velký, zejména co do rozsahu účasti, ale i kvality silných jmen. Rádi bychom tento výsledek přinejmenším zopakovali.“
Anketa byla loni vyhlášena na uzavřené vzdělávací a networkingové akci EXEC Edge, na které se sešlo přes 120 top manažerů a majitelů 74 předních československých e-shopů, které loni dohromady tvořily obrat přes 170 mld. Kč. I letos bude vyhlášení ankety EXEC E-commerce osobnost probíhat před zraky VIP publika složeného z manažerů největších a nejúspěšnějších e-shopů.
Nominace do ankety, které je možné podat na internetových stránkách www.exec.shopsys.cz/osobnost24, začínají 15. dubna, poběží do 12. května a jsou zcela zdarma. Z nominovaných kandidátů bude vybírat odborná porota, která je i pro letošní ročník složena z předních e-commerce manažerů, investorů, PR expertů i majitelů e-shopů či služeb a předsedou poroty je Petr Svoboda, zakladatel Shopsysu. V porotě zasedne i loňský vítěz Tomáš Braverman.
Společnost Shopsys pomáhá předním B2B i B2C hráčům digitalizovat jejich prodeje a uspět v omnichannel světě. Pro své zákazníky je spolehlivým full-service e-commerce partnerem s nejlepšími technologiemi a mnohaletým know-how. Mezi největší klienty, o které se stará přes 70 IT odborníků, patří Tescoma, SCONTO Nábytek, Mountfield, Bushman, Démos, B2B Partner, Officeo nebo Agátin svět.
Zdroj: Shopsys
ČTK Connect vydává ke zprávě obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.