68 % čechů se alespoň jednou za rok inspiruje japonskou kuchyní. Lidl spouští týden věnovaný japonským chutím
Praha 4. března 2024 (PROTEXT) – Zahraniční kuchyně pronikají do českých domácností čím dál více. 68 % respondentů v nedávném průzkumu uvedlo, že se japonskou kuchyní inspiruje alespoň jednou za rok. Lidl na poptávku novým tematickým týdnem nazvaným Exotická rozmanitost na japonský způsob. Od pondělí 4. března si budou moci zákazníci nakoupit kromě známých japonských pokrmů jako sushi a ingrediencí na jeho výrobu například také zmrzlinové mochi, gyoza taštičky nebo různé pasty a omáčky.
Lidl nabídne japonské pochoutky. Dle exkluzivního průzkumu společnosti Lidl aktivně vyhledává a ochutnává nová jídla téměř polovina českých spotřebitelů (46 %), zatímco pouze nepatrný počet (4 %) se novým chuťovým zážitkům vyhýbá. Tematické týdny v Lidlu nabízejí nejen kvalitní a pestrou nabídku produktů, ale také přinášejí inspiraci při nakupování.
„Společnost Lidl je hrdá na to, že může podporovat a rozšiřovat kulinářské obzory Čechů. Tentokrát nabídneme chutě Japonska, jejichž obliba v tuzemsku nadále roste,“ říká mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková. „Naše tematické týdny jsou navrženy tak, aby reagovaly na dynamické a různorodé preference našich zákazníků a poskytovaly jim nové zážitky a inspiraci.“
Touhu objevovat nové chutě podtrhuje povědomí zákazníků o tematických týdnech Lidlu, 86 % dotazovaných tyto týdny zná a 85 % z těch, kteří je znají, je rádi využívají při nakupování a jako zdroj inspirace.
V rámci nabídky tematického týdne Exotická rozmanitost na japonský způsob mohou zákazníci ochutnat věhlasné pochoutky. Kromě populárního sushi Lidl nabídne také například:
Rýžový ocet 250 ml, 39,90 Kč
Miso pasta 200 g, 49,90 Kč
Zmrzlinové mochi 6×35 g, 99,90 Kč
Mořská řasa nori 5 ks, 39,90 Kč
Rýže na přípravu sushi 500 g, 37,90 Kč
Konjakové těstoviny ve tvaru rýže 250 g
Gyoza omáčka 250 g, 59,90 Kč
Všechny tyto pochoutky bude navíc možné ochutnat s 10% slevou s aplikací Lidl Plus. Stačí jen zakoupit 3 a více produktů z této nabídky a aktivovat si speciální kupón. Více produktů z nového tematického týdne naleznete na stránkách lidl.cz.
Průzkum byl proveden agenturou Ipsos v období od 24. do 27. února 2024 a zúčastnilo se ho 525 respondentů ve věku 16 – 65 let.
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika