Hisense opět sponzoruje prestižní fotbalový klub Paris Saint-Germain
Praha 6. října 2023 (PROTEXT) – Technologická společnost Hisense prodloužila sponzorství prestižního profesionálního fotbalového týmu Paris Saint-Germain o další dva roky. Dohoda mezi partnery, kteří navázali globální spolupráci v srpnu 2020, je nyní uzavřena do konce sezóny 2024/2025.
Společnost Hisense si v posledních dvou desetiletích upevnila pozici globálního lídra v oblasti technologií pro domácnost, a to i díky dlouhodobé spolupráci s nejoblíbenějšími světovými sportovními událostmi. K nim rozhodně patří fotbalové mistrovství světa FIFA World Cup 2022™ a také nedávno oznámené oficiální partnerství s UEFA EURO 2024™. Přitom mistrovství Evropy ve fotbale sponzoruje Hisense již potřetí za sebou.
Prodloužení partnerství společnosti Hisense s klubem Paris Saint-Germain je dalším důkazem závazků Hisense směrem ke sportovnímu světu. Svými výrobky, například televizory se sportovním režimem, přináší fanouškům na celém světe dokonalé zážitky ze sledování fotbalových zápasů.
Tento speciální sportovní režim pro sledování rychlých scén je standardní výbavou televizorů po celou dobu trvání partnerství s pařížským klubem PSG. Od uzavření první spolupráce společnost Hisense navíc vytvořila již tři reklamní spoty s hráči Paris Saint-Germain, přičemž ten nejnovější, s premiérou v březnu 2023, dosáhl více než 106 milionů zobrazení a 48,3 milionu zhlédnutí. Díky spolupráci s pařížským klubem a inovativním reklamním kampaním se společnost Hisense může při získávání nových zákazníků opřít o jednu z největších komunit světového sportu s více než 200 miliony fanoušků.
Díky účinné sportovní strategii zrychlila společnost Hisense v první polovině letošního roku meziroční nárůst celosvětového prodeje televizorů o 21,05 %. Jejím cílem je i nadále poskytovat zákazníkům mimořádné zážitky ze sledování sportovních zápasů s rodinou a přáteli. Díky obnovení partnerství s klubem Paris Saint-Germain bude moci fanouškům tohoto týmu i nadále přinášet ty nejlepší divácké momenty.
Neméně významné je pro společnost Hisense i spojení s nadcházejícím Mistrovstvím Evropy UEFA EURO 2024. Součástí šampionátu budou i chytré spotřebiče Hisense: oficiální TV EURO 2024 bude skvěle vybavená Mini-LED TV Hisense U7KQ se 120Hz obrazovkou, která nedávno získala i prestižní odborné ocenění EISA jako Mini-LED TV s nejlepším poměrem výkon/cena. Oficiálním televizorem EURO 2024 bude i laserová TV Hisense L5 s velkorysou úhlopříčkou, laserovou projekční technologií s mimořádným jasem a prostorovým zvukem Dolby Atmos.
Dalšími oficiálními produkty EURO 2024 budou spotřebiče, které souvisejí se sportem a pohodou při jeho sledování – konkrétně chytrá multidoor chladnička PureFlat Smart se špičkovými technologiemi, praktickým uspořádáním a luxusním designem a řada dalších malých i velkých spotřebičů Hisense.
V České republice je Hisense partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense – Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR.
Sense For Technology
Klíčový vizuál je trvale přístupný zde: https://1drv.ms/i/s!AlDUuB6kZhh482fLLSJCl737iWgG?e=R8Xzia
Video (15 vteřin) zde: https://1drv.ms/v/s!AlDUuB6kZhh48lYPYdcdo1GMovGu?e=4uesfk
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.