Senzace s Maybelline New York v Robloxu: Digitální dobrodružství make-upu a hudby

New York (USA) 29. září 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Maybelline New York vstoupila do virtuálního světa Roblox a uchvátila nové publikum nadšenců do líčení. Prostřednictvím partnerství se společností Splash značka spustila komplexní kampaň, která cíleně oslovuje dynamickou hudební komunitu na platformě Roblox.

V prostředí virtuálního světa nabízí Maybelline digitální líčení, minihry či exkluzivní hudbu a přináší tak strhující zážitky, které podporují sebevyjádření – hlavní hodnotu značky Maybelline New York.

Emily Arkellsová, viceprezidentka digitálního oddělení Maybelline New York, uvádí: „Jako přední značka make-upu v digitálním prostoru se Maybelline snaží přinášet zákazníkům nové a vzrušující prožitky, které podpoří jejich sebevyjádření. Partnerství se Splash na Robloxu nám umožňuje naše produkty plynule začlenit do interaktivního světa. Díky rozmanité škále virtuálních looků vytvořených talentovanými vizážisty a 3D umělci mohou nyní uživatelé experimentovat s různými styly a výrazy ve virtuálním světě Roblox prostřednictvím hudební hry Splash. Tato spolupráce se dokonale shoduje se základními hodnotami Maybelline New York, kterými jsou sebevyjádření, hravost a osobní růst, a zpřístupňuje možnost vlastního projevu všem, kteří se zajímají o naši značku – ať už je to kdekoli.“

Kampaň společnosti Maybelline Makeup Your Mix zve uživatele Robloxu k ponoření do působivých zážitků, jako je například salonek Maybelline New York a Graffiti Room. Tyto virtuální prostory poskytují uživatelům vzrušující možnosti, jak popustit uzdu své kreativitě experimentováním s širokou škálou produktů Maybelline. Pomocí rtěnky Vinyl Ink a řasenky Falsies Surreal Mascara mohou uživatelé například malovat graffiti. Kampaň představuje šest jedinečných looků využívajících oblíbené franšízy Maybelline, jako jsou rtěnky SuperStay Vinyl Ink Lip a SuperStay Matte Ink Lip, ale i novinky, jako jsou řasenky Falsies Surreal Mascara a oční tužky Color Tattoo Eye Stix. Virtuální platforma tak nabídne širokou škálu možností a inspirace pro každého – ať už touží po odvážně výrazném, nebo naopak jemném a přirozeném stylu.

Richard Slatter, vedoucí partnerské spolupráce ve společnosti Splash, mluví při zahájení této akce o spolupráci mezi značkami Maybelline, Super League Enterprises, United Talent Agency, Roblox a Splash s hrdostí: „Všichni členové týmu do toho šli s plným nasazením. Jsem velmi hrdý na to, čeho jsme společně dosáhli, a naše komunita si to naprosto zamilovala! Hráči Splashe, což jsou kreativní mladí lidé, jsou velmi angažovaní a my bychom rádi spolupracovali s dalšími značkami, které se snaží oslovit toto publikum, a to nejen na Robloxu, ale i napříč našimi dalšími produkty.“

Společnost Maybelline si uvědomuje sílu hudby jako prostoru pro osobní kreativitu a individualitu. V souladu s tím značka navázala spolupráci s virtuální DJ Kai a vydala její nejnovější skladbu „Fantasy“. Uživatelé mohou tuto skladbu až do 28. září remixovat a zúčastnit se Kaiiny poslechové párty. Prostřednictvím gamifikace a značkových aktivací mohou navíc vyhrát a sbírat různé propagační předměty a oblečení se značkou Maybelline.

S touto kampaní se snadno ponoříte do virtuálního světa Makeup Your Mix od Maybelline na Robloxu, kde se kreativitě meze nekladou.

O společnosti Maybelline New York

Maybelline New York je jednou z předních světových kosmetických značek. Je zastoupena ve více než 120 zemích světa a jen prostřednictvím své ikonické dlouhotrvající rtěnky (Matte Ink) oslovuje 33 milionů spotřebitelů. Její nejprodávanější podkladová báze Fit Me je od roku 2017 k dispozici ve 40 odstínech, aby si svůj ideální odstín, tón a texturu mohl najít opravdu každý (podle spotřebitelské studie se to podařilo celkem 97 % zákazníků!). Společnost Maybelline New York se zavázala poskytnout každému dostatečnou míru sebevědomí, aby se mohl vydat za svými sny, a to prostřednictvím dostupných, inkluzivních a snadno použitelných produktů.

O platformě Splash

Splash představuje již od roku 2017 špičku inovací ve světě her a AI hudby. Na trh uvedla řadu úspěšných produktů, včetně populární hry Roblox „Splash“, mobilní DJ aplikace „Splash Music & Beatmaker“ a umělé inteligence pro převod textu na hudbu „Splash Pro“. Splash mění hudební průmysl každým dnem a klade si za cíl učinit vytváření hudby ještě rychlejší, jednodušší a zábavnější než kdykoli předtím.

Kontakt:

Francia Cooper, francia.cooper@maybelline.com

Julie Delazyn, julie.delazyn@loreal.com

Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/2221695/Maybelline_MUM_Roblox.jpg