Společnost Hisense se třetí čtvrtletí po sobě zařadila na druhé místo v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů

Čching-tao ( Čína) 25. srpna 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Podle společnosti Omdia, předního institutu pro výzkum trhu, expedovala společnost Hisense, globální společnost vyrábějící domácí spotřebiče, ve druhém čtvrtletí roku 2023 druhý největší objem televizorů na světě.

Ve zprávě společnosti Omdia, z níž plyne celkový podíl největších světových výrobců televizorů na objemu dodávek, se společnost Hisense na druhém místě umístila již třetí čtvrtletí po sobě. Společnost Hisense zaujímala druhé místo také v průběhu celého roku 2022 a v první polovině roku 2023.

Ve 2. čtvrtletí roku 2023 dosáhla Hisense celosvětově 13,7% podílu na prodejích televizorů a její dodávky se meziročně zvýšily o 19,3 %, což výrazně převyšuje průměr odvětví, který činil pouze 5,3 %. Značka Hisense také zaznamenala největší meziroční nárůst podílu na trhu, a to o 1,6 procentního bodu.

Za tímto úctyhodným úspěchem stojí velké odhodlání společnosti Hisense přinášet uživatelům inovativní produkty, jak je vidět na jejích vlajkových televizorech ULED X a U8. Společnost Hisense uzavřela řadu sponzorských smluv v oblasti sportu a k jejím partnerům patří Paris Saint Germain F.C., Liga národů UEFA a mistrovství světa ve fotbale. Na budování pevných vztahů se spotřebiteli a partnery prostřednictvím sportovního marketingu a kolektivní záliby ve sportu se společnost Hisense zaměřuje již od počátku své mezinárodní působnosti.

Cílem společnosti Hisense je poskytovat spotřebitelům mimořádný prožitek díky inovativním a ekologickým televizním produktům v duchu snahy zajistit milionům rodin kvalitní a zdravý život. Tento cíl chce podpořit na nadcházejícím veletrhu IFA 2023 v Berlíně, kde budou k vidění některé z jejích špičkových inovací a produktů, které ukazují budoucnost bydlení. Stánek společnosti Hisense bude na výstavišti Messe Berlin umístěn v hale 23a od 1. do 5. září 2023 od 10 do 18 hodin.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. Společnost Hisense se v poslední době rychle rozrůstá a momentálně působí ve více než 160 zemích.

Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/2193534/image_5027250_39017380.jpg

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

KONTAKT: patrick.chen@bluecurrentgroup.com

PROTEXT