AutoPalace zacílí rozšířením portofia značek na sběratele

Praha 28. června 2022 (PROTEXT) – Automobilová dealerská skupina AutoPalace rozšířila své portfolio o další věhlasné automobilové značky. Unikátním projektem, který zmíněné značky prezentuje a nabízí ve svém showroomu, cílí na zcela novou skupinu svých zákazníků – sběratele automobilových modelů. Vzniká tak první showroom modelů Hot Wheels v reálném automotive prostředí.

Skupina AutoPalace zastupuje na současném trhu téměř dvě desítky automobilových značek, ale jejich počet se nyní výrazně zvýší a s touto změnou se rozšíří také cílová skupina zákazníků o sběratele automobilových modelů, kteří si je pořizují pro radost a někdy i jako investici. Sekundárně dochází k oslovení také mladší generace milovníků kultovních automobilů. S tímto záměrem si proto nechala skupina AutoPalace zpracovat průzkum u společnosti Mattel. Zmíněný průzkum potvrdil, že v České republice je až 400 tisíc aktivních sběratelů v kategorii automotive a dalších až 50 tisíc nových sběratelů každým rokem přibývá. Právě pro ně otevřela skupina AutoPalace první showroom modelů Hot Wheels v letošním roce a chystá se otevřít i další zastoupení v rámci své dealerské sítě.

Pilotním projektem spolupráce dealerské skupiny AutoPalace se společností Mattel, významným americkým výrobcem a distributorem hraček ve více než 150 zemích světa, je právě včera otevřená prodejna modelů Hot Wheels s prezentační plochou přímo v showroomu pobočky AutoPalace na pražském Spořilově. Jedná se o světově premiérový showroom modelů značky Hot Wheels, která patřila v loňském roce mezi dvě nejsilnější značky koncernu Mattel. Součástí nového prodejního prostoru Hot Wheels, umístěného v prostorách pro značku Ford spořilovského dealerství AutoPalace, je také atraktivní prezentační plocha s instalovanou autodráhou pro testovací jízdy od stejného výrobce.

„Hot Wheels rozhodně nejsou jen hračkami pro děti, jak by si někdo mohl myslet. Nezanedbatelnou skupinu zákazníků tvoří dospělí sběratelé nebo fanoušci automotive různého věku. Právě pro ně nám na českém trhu chybělo místo, kde by mohli objevovat a získávat nové modely do svých sbírek. Až doteď byli odkázáni pouze na hračkárny, zahraniční e-commerce nebo nejrůznější burzy a aukce.

Otevřít showroom s angličáky Hot Wheels chtělo odvahu, a jsme proto rádi, že jsme našli partnera, který ji měl. Ono sbírání angličáků je vášní tolika sběratelů právě proto, že to není tak úplně jednoduchá záležitost – nových modelů, navíc z různých řad a kolekcí, jsou totiž každý rok vyšší stovky až tisíce, a dostupné jsou v závislosti na regionu a distribučním kanálu,“ říká Marek Somol, brand manager značky Hot Wheels pro český a slovenský trh a dodává: „Zkrátka ne všude je všechno. Snažili jsme se, aby v pražském showroomu v AutoPalace Spořilov bylo to úplné maximum, co umíme do Evropy, potažmo České republiky dostat.“

Limitované edice a exkluzivní modely

Velkou zajímavostí oznámeného společného projektu skupiny AutoPalace a koncernu Mattel je exkluzivní prodej vybraných limitovaných edicí modelů, které nebudou v distribuci na jiných místech v České republice ani na Slovensku. Sběratelé automobilových modelů se tak mohou v prostorách reálné prodejny automobilů těšit na takové skvosty z české distribuce Hot Wheels, jakými je nová kolekce „Spettacolare“, která zahrnuje „chase“ Lamborghini Countach LPI 800-4, Lamborghini Countach LPI 5000 QV, legendární vůz Alfa Romeo 155 V6 TI, hvězdu světového motorsportu Lancii Stratos nebo sportovní Alfu Romeo Giulia Sprint GTA. Další exkluzivní kolekce budou k dostání letos na podzim.

„Těší nás, že díky tomuto jedinečnému projektu prodeje automobilových modelů mimo kamenná hračkářství vítáme nyní v prodejnách AutoPalace novou cílovou skupinu zákazníků. Právě sběratelé populárních angličáků jsou pro nás novou a velkou příležitostí především proto, že jejich zájem směřuje většinou k segmentu supersportů a jinak kultovních aut,“ říká Jozef Becska, marketingový manažer AutoPalace a dodává: „My jim však k tomuto sběratelskému zážitku můžeme otevřít i možnosti v řešení jejich reálné automobilové mobility. V tomto ohledu se zaměřujeme v našich showroomech jednoduše na všechny, pro které jsou krásná auta prostě srdeční záležitostí. Nový premiérový showroom modelů Hot Wheels je tedy otevřen na pražském Spořilově a my se již těšíme na první návštěvníky.“

AutoPalace Group:

AutoPalace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) ACDR – Distribuce a retail vozidel (m.j. skupina AutoPalace), 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Mobinck, 4.) Smart mobility.

Skupina AutoPalace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi dva nejvýznamnější dealery na trhu v ČR. Za 31 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala téměř 195 tisíc vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých pěti prodejních centrech v Praze a jednom v Brně a Karlových Varech, prodej automobilů značek – Audi, CUPRA, Ford, Mitsubishi, Mazda, Maxus, MG, Hyundai, SEAT, ŠKODA, Opel, Volvo, Peugeot, Volkswagen, Užitkové vozy Volkswagen, Ford Transit Centrum a Opel Professional. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je AutoPalace největším prodejcem vozů Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi v ČR. V roce 2022 dosáhla v ČR tato dealerská skupina obratu 7,6 mld. Kč.

AutoPalace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetých vozů. Na vybraných pobočkách pak rovněž specializované servisní a prodejní místo pro užitková vozidla, karosárnu a lakovnu, velkoobchodní prodej náhradních dílů a autopůjčovnu. Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Skupina AutoPalace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a s tím spojený rozvoj infrastruktury.

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.