Značka Clé de Peau Beauté oslavila výzkum inteligence pleti
Tokio 28. června 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Značka Clé de Peau Beauté na své globální třídenní akci představila revoluční vědecké poznatky v oblasti péče o pleť. Na akci měla premiéru také imerzivní umělecká instalace „Unseen Intelligence“ (Neviděná inteligence) od Refika Anadola, vytvořená za využití umělé inteligence.
Clé de Peau Beauté, celosvětová značka luxusní péče o pleť a make-up skupiny SHISEIDO, uspořádala ve dnech 26. – 28. června 2023 v japonském Tokiu globální akci. Třídenní akce, která oslavovala revoluční vědecký přístup této společnosti k péči o pleť „Skin Intelligence“ (inteligence pleti) a poodhalovala jeho tajemství, seznámila hosty s neutuchajícím odhodláním značky inovovat a přistupovat ke kráse z vědeckého hlediska. Ke dvěma globálním zástupkyním značky Clé de Peau Beauté, Elle Balinské a Dianě Silversové, se připojili hosté z více než 18 zemí. V Globálním inovačním centru Shiseido v Jokohamě se konalo exkluzivní celosvětové odhalení sítě kožních genů, jejichž vizualizace byla realizována vůbec poprvé. Tato síť je tvořena vnitřním uskupením, které funguje nezávisle na síti neuronů, zajišťující fungování mozku. Na akci byl návštěvníkům také poprvé představen výsledek vizionářské spolupráce s renomovaným mediálním umělcem Refikem Anadolem. Anadolova imerzivní instalace „Unseen Intelligence“ (Neviděná inteligence) se nachází v tokijském centru ve čtvrti Roppongi. Anadol zde svůj průkopnický přístup k datovým vyprávěním využívá k tomu, aby jeho prostřednictvím prozkoumal lidskému zraku skrytý svět kůže.
Od svého založení v roce 1982 se značka Clé de Peau Beauté snaží o hlubší pochopení inteligence pleti: tedy vrozené schopnosti pleti rozlišovat mezi pozitivními a negativními podněty a udržovat tak optimální stav na úrovni epidermis. Značka Clé de Peau Beauté vyvíjí nové technologie, které podporují pleť jakožto „inteligentní“ orgán, posilují její schopnosti regenerace a obrany a také její vrozenou schopnost postarat se o sebe, která představuje nejsilnější katalyzátor pro dosažení optimální zářivosti pleti.
Mizuki Hashimotová, ředitelka značky Clé de Peau Beauté, na akci řekla: „Jsem hrdá na to, že můžeme odborníky na krásu po celém světě seznámit s naším neutuchajícím odhodláním inovovat prostřednictvím produktů Skin Intelligence. Díky našemu jedinečnému přístupu k péči o pleť si i nadále upevňujeme pozici průkopníků v této oblasti a utváříme novou podobu budoucnosti péče o pleť. Jsem nadšená z neomezených možností, které se před námi otevírají a které jsou příslibem zářivější budoucnosti.“
Kijoši Sato, technologický ředitel Clé de Peau Beauté, k tomu dodal: „Bylo nám ctí přivítat v našich laboratořích tak velké množství odborníků na krásu z celého světa. Vůbec poprvé jsme zde představili úspěšnou vizualizaci sítě kožních genů, která významně rozšířila naše znalosti o přirozené inteligenci kůže. Na oslavu tohoto vědeckého úspěchu jsme pak naše data poskytli Refiku Anadolovi, který jim svým uměním vdechl zcela nový život. Společně se nám podařilo poodhalit svět, o kterém víme, že existuje, a do kterého jsme se tak dlouhou dobu pokoušeli nejrůznějšími způsoby nahlédnout.“
Spolupráce mezi Refikem Anadolem a značkou Clé de Peau Beauté se zrodila na základě ambicí této značky probudit k životu neviditelný autonomní systém Skin Intelligence a vytvořit tak nezapomenutelný zážitek, který divákům po celém světě nabízí možnost vzdělání a také inspiraci.
Spolupracující umělec Refik Anadol k tomu říká: „Spolupráce studia Refik Anadol se společností Clé de Peau Beauté je založena na jedinečné analogii mezi inteligencí pleti a umělou inteligencí z pohledu „zviditelnění neviditelného“, což je vize, o jejíž realizaci naše studio usiluje již od samotného založení. Vědci společnosti Clé de Peau Beauté studují neviditelné životní procesy – neviditelné sítě ukryté v pleti, našem inteligentním orgánu.“
O značce Clé de Peau Beauté
Clé de Peau Beauté, celosvětová luxusní značka společnosti Shiseido Co., Ltd., byla založena v roce 1982 jako dokonalé spojení luxusu a vědy. Název „Clé de Peau Beauté“ znamená „klíč ke kráse pleti“. Filozofií značky je umožnit lidem zazářit prostřednictvím technologií make-upu a revolučního výzkumu v oblasti péče o pleť. Clé de Peau Beauté, značka, která se vždy řídila jedinečným estetickým citem a odhodláním inovovat, vdechla svým produktům moderní tvář, pokročilé vědecké prvky a dynamiku, a stala se absolutní jedničkou ve svém oboru. Napomáhá pleti dosáhnout zářivosti tak pozoruhodné, že vyzařuje z jejího nitra. Její produkty jsou k dispozici ve 23 zemích a regionech po celém světě.
Oficiální webové stránky Clé de Peau Beauté: www.cledepeau-beaute.com
Clé de Peau Beauté oficiální Instagram: instagram.com/cledepeaubeaute
O Refikovi Anadolovi
Refik Anadol ve svém díle využívá jako primárního materiálu data a vybízí nás jeho prostřednictvím k přehodnocení našeho vztahu vůči fyzickému světu, decentralizovaným sítím, kolektivním zkušenostem a tvůrčímu potenciálu strojů. Anadolovy datové sochy využívající technologií umělé inteligence, vytvořené pro specifické lokace, živé audiovizuální performance a environmentální instalace nemají ve svém oboru obdoby a byly vystaveny na prestižních místech po celém světě, včetně centra Pompidou-Metz, Bienále architektury v Benátkách či Muzea moderního umění v New Yorku.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2142044/image_1.jpg
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2142046/image_2.jpg
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2142047/image_3.jpg
Logo –
https://mma.prnewswire.com/media/1740205/cpb_logo_set_bold_Logo.jpg
KONTAKT: CPBGlobalPR@shiseido.com, +81 (0)3 6218 5833