Hisense uvádí na trh v Jižní Africe zcela nové televizory U8 a ULED X

Čching-tao (Čína) 18. května 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Značka Hisense, lídr v oblasti spotřební elektroniky, oznámila uvedení svých zbrusu nových televizorů ULED X a U8 na trh v Jihoafrické republice.

V roce 2022 se televizní divize značky Hisense umístila na 2. místě v celosvětových dodávkách televizorů a od dubna letošního roku je Hisense nejprodávanější značkou televizorů na jihoafrickém trhu.

Nový 110palcový model ULED X značky Hisense, který byl poprvé představen na letošním veletrhu CES, nabízí pokročilé optické systémy, mimořádné zpracování obrazu a špičkové zobrazovací technologie. Podobně nová řada televizorů U8 slibuje, že jihoafrickým spotřebitelům po celé zemi přinese lepší vizuální a zvukový zážitek ze sledování.

Společnost Hisense se rovněž zavázala investovat na lokální úrovni a v průmyslovém parku v Jižní Africe poskytuje místním lidem odborná školení. To jim umožňuje vystěhovat se z chudinských čtvrtí a stát se kvalifikovanými průmyslovými pracovníky. K dnešnímu dni společnost Hisense vytvořila v Jihoafrické republice více než 1000 přímých a přes 5000 nepřímých pracovních míst pro místní obyvatele.

Jerry Liu, viceprezident společnosti Hisense International, na tiskové konferenci v Johannesburgu uvedl: „Od svého vstupu na jihoafrický trh před 20 lety naše společnost neustále roste a rozšiřuje svou přítomnost po celé zemi. Od roku 2022 jsme na tomto trhu dosáhli 98% povědomí o značce, čímž jsme zvýšili hodnotu naší značky ze 125 na 236. Částečně tomu napomáhá naše zaměření na společensky odpovědné řízení (ESG). Usilujeme o rozvoj ekologických, zdravých a energeticky úsporných produktů a ochranu životního prostředí, čímž zajišťujeme, aby společnost Hisense zůstala podnikem, kterému záleží na světě okolo nás.“

Dodává: „Společnost Hisense se v Jihoafrické republice dlouhodobě věnuje veřejně prospěšným činnostem a neustále se zasazuje o společenské dobro. Projekt průmyslového parku Hisense v Jižní Africe byl vybrán organizací OSN jako ukázkový příklad spolupráce jih-jih. V roce 2022 společnost Hisense ve spolupráci s FIFA uspořádala charitativní akci pod názvem „Mizející hřiště“, aby upozornila na globální oteplování a poskytla praktickou pomoc místní komunitě. Zavazujeme se i nadále napomáhat růstu dalších generací, a to díky síle vědy a technologií, které zlepšují kvalitu života každého z nás.“

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. V poslední době se společnost Hisense rychle rozrůstá a nyní působí ve více než 160 zemích.

Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/2080236/f24aab063c34baa814bec0a4f5e5997.jpg

Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/2080237/d515e678cdb13139d330d5f39e7f935.jpg

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

KONTAKT: patrick.chen@bluecurrentgroup.com