Tommy Hilfiger, tým Formule 1 Mercedes-AMG PETRONAS a Awake NY zahajují spolupráci na Velké ceně Miami
Amsterdam 4. května 2023 (PROTEXT/BusinessWire) – Toto partnerství upevňuje vazby mezi světem dostihů a módy a zároveň dává prostor hůře zastoupeným komunitám.
Společnost Tommy Hilfiger, kterou vlastní PVH Corp. [NYSE: PVH], oznamuje společně s týmem Formule 1 Mercedes-AMG PETRONAS, že newyorská streetwearová značka Awake NY spolu vytvořily novou kolekci a kampaň Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY. Kolekce, která bude uvedena na trh 4. května před Velkou cenou Miami, kombinuje citlivost zakladatele Awake NY Angelo Baqueho pro pouliční styl s charakteristickou estetikou TOMMY HILFIGER a vytváří řadu lifestylových ikon inspirovaných motoristickým sportem, které se odvažují být jiné.
Tato tisková zpráva obsahuje multimediální prvky. Celou zprávu najdete zde: https://www.businesswire.com/news/home/20230504005036/cs/
Tommy Hilfiger, Mercedes-AMG PETRONAS Formula One Team and Awake NY Launch Collaboration at Miami Grand Prix
„Formuli 1 fandím už od dětství a v rámci našich partnerství s tímto sportem porušujeme konvence už od 90. let,“ řekl Tommy Hilfiger. „Touto spoluprací jsme chtěli pokračovat v inovacích jak v oblasti designu, tak v inkluzivním duchu, a vytvořit tak odvážnou novou perspektivu pro další generaci návštěvníků závodů.“
Angelo Baque, velký obdivovatel Lewise Hamiltona a fanoušek do formule 1, mohl propůjčit své designové hodnoty a étos komunitě, kultuře a městu Miami při příležitosti víkendové Velké ceny. Kolekce představuje novou svěží vizi Formule 1, kde se střetávají perspektivy, jiskří inspirace a každý se může do jízdy zapojit.
„Návštěva Tommyho archivu ve mně vyvolala nostalgii z mládí a inspirovala mě při tvorbě této kolekce,“ řekl Angelo Baque. „Mým přáním bylo autenticky interpretovat streetwearovou a americkou módu. Ani za milion let by mě nenapadlo, že tenhle ekvádorský kluk z newyorského Queensu bude navrhovat kousky, které hrdě nosí Lewis Hamilton, George Russell a Mercedes-AMG F1. Vidět Tommyho, Lewise a mě spolupracovat na tomto projektu je důležité, aby mladší verze nás samých pochopily, že na reprezentaci záleží.“
Kampaň sleduje příběhy o odvaze, odhodlání a duchu, které inspirovaly sedminásobného šampiona a legendu F1 Lewise Hamiltona, vítěze Velké ceny George Russella, Angela Baqueho ze společnosti Awake NY a pana Tommyho Hilfigera na jejich individuálních cestách, a vystupuje v ní i Mick Schumacher, vyhrazený jezdec Mercedes-AMG Petronas F1. Kampaň fotografovala Adrienne Raquel a video obsah natočil Anthony Prince Leslie.
Spolupráce bude odrážet hodnoty programu People’s Place People’s Place, iniciativy společnosti Tommy Hilfiger, jejímž cílem je dát příležitost nedostatečně zastoupeným komunitám v rámci kreativního průmyslu, a to ve spolupráci s organizací Creatives Want Change (CWC), která účastníky z řad BIPOC pozve na závod v Miami 7. května. Danae Harrison, Dayne Thompson a Donald Whorley z CWC budou před závodem úzce spolupracovat s Angelem Baque na startovním roštu a zkoumat, jak se spolupráce vyvíjí od konceptu až po výrobu.
„Změna je nevyhnutelnou součástí sportu i života. Jako tým chápeme, že je důležité přijímat ji na trati i mimo ni, abychom mohli neustále inovovat, podněcovat a řešit výzvy, které před nás staví,“ řekl Toto Wolff, generální ředitel a šéf týmu Mercedes-AMG PETRONAS F1. „Jsme hrdí na to, že můžeme prostřednictvím této spolupráce oslavit tyto společné hodnoty; nejen vytvořením ikonické kolekce, ale také podporou a vyzdvihnutím tvůrců z hůře zastoupených komunit.“
Kolekce Tommy x Mercedes-AMG F1 x Awake NY se sedmi styly pro obě pohlaví přetváří archivní kousky s inspirací závodní a newyorskou pouliční estetikou. Esence amerického stylu je přenesena do světa Formule 1 v podobě klasického baseballového dresu, zatímco tričko věnované Velké ceně Miami přichází ve variantách růžová diva, modrá limonáda „Electric Blue“ a černá. Loga Tommy, Awake NY a Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team se objevují na dlouhých rukávech, polokošilích, baseballových dresech a ragbyových tričkách. Na tričkách a baseballových dresech jsou vyobrazena závodní čísla jezdců, Lewis Hamilton má číslo 44, George Russell 63 a speciální tričko Awake NY odkazuje na rok 85, kdy byl Tommy Hilfiger uveden na trh. Barevné varianty zahrnují Tommyho charakteristickou červenou, bílou a modrou, zatímco kousky Mercedes-AMG F1 představují základní týmovou paletu černé a bílé zvýrazněnou svítivě zelenou.
„Od začátku našeho partnerství v roce 2018 neustále posouváme hranice možností vytvářením odvážných řad, zdůrazňováním příčin důležitých pro obě organizace a sdílením jedinečných příběhů,“ dodal Richard Sanders, obchodní ředitel týmu Mercedes-AMG PETRONAS F1. „Tato inovativní kampaň je dalším krokem, který odráží práci důležitých iniciativ, jako je program People’s Place a Accelerate 25, a zároveň vytváří nápaditou kolekci.“
Kolekce bude k dostání na webových stránkáchTommy.com, shop.mercedesamgf1.com, vybraných prodejnách TOMMY HILFIGER a na určených tratích během nadcházejících víkendů Velkých cen.
Přátelé značky jsou zváni, aby se připojili ke komunitě a konverzaci na sociálních sítích pomocí #TommyHilfiger, #TommyxMercedes-AMGF1xAwakeNY a @TommyHilfiger.
O společnosti TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER je jednou z nejuznávanějších prémiových lifestylových značek na světě, která povzbuzuje a inspiruje spotřebitele již od roku 1985. Značka vytváří ikonický styl, který ožívá na pomezí klasiky a novinek a který spoluvytváří s lidmi, kteří formují kulturu po celém světě. TOMMY HILFIGER je oslavou podstaty klasického amerického stylu s moderním nádechem. Tommy Hilfiger nabízí spotřebitelům po celém světě prvotřídní kvalitu a hodnotu pod lyfestylovými značkami TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS s širokou nabídkou kolekcí zahrnující pánské, dámské a dětské sportovní oblečení, džíny, doplňky a obuv. Tommy Hilfiger se důsledně drží zásad udržitelnosti a inkluzivity.
Celosvětový maloobchodní prodej výrobků TOMMY HILFIGER činil v roce 2021 přibližně 9,3 miliardy dolarů a značku zajišťuje více než 16.000 spolupracovníků po celém světě, kteří působí ve 100 zemích a ve více než 2000 maloobchodních prodejnách, včetně největšího globálního vlajkového obchodu na adresetommy.com. Společnost PVH získala společnost Tommy Hilfiger v roce 2010 a nadále dohlíží na cílený přístup k růstu celosvětové prestiže, zastoupení a dlouhodobého růstu značky.
O PVH Corp.
PVH je jednou z největších a nejobdivovanějších módních společností na světě, která navazuje kontakty se zákazníky ve více než 40 zemích. Mezi naše globální ikonické značky patří Calvin Klein a TOMMY HILFIGER. Naše více než 140letá historie je založena na síle našich značek, našeho týmu a našem odhodlání trvale posouvat módu vpřed. To je naše síla. To je síla PVH.
Sledujte nás na Facebooku, Instagramu, Twitteru a LinkedIn.
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
Zdrojovou verzi najdete na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230504005036/cs/
Kontakt:
Tisk:
Tommy Hilfiger
Lyndsey Anderson
Senior Manager Global Communications and PR
Zdroj: PVH Corp.
PROTEXT