Hisense spouští novou kampaň Sense for Technology
Praha 2. května 2023 (PROTEXT) – Technologická společnost Hisense, která je celosvětovou dvojkou na trhu televizorů a předním globálně působícím výrobcem domácích spotřebičů a elektroniky přichází s novou komunikační platformou Sense for Technology. V aktuální kampani lokalizované pro český a slovenský trh se zaměří na dvě klíčové kategorie – pokročilé televizory a vícedveřové, tzv. multidoor chladničky a využije i naprosto unikátní 3D holografickou show, která svým technickým řešením nemá v ČR ani v regionu střední Evropy obdobu.
„Cílem 360stupňové kampaně Sense for Technology je zvýšit povědomí o značce Hisense a etablovat ji jako synonymum vyspělých technologií a pestrého, pohodlného života, který můžete ovládat a řídit podle svého. A současně dostat do povědomí propojení značky Hisense se slovem SMYSL,“ říká Markéta Haraldsson, brand manažerka Hisense CZ/SK.
Klíčové vizuály komunikují hlavní novinky v kategorii televizorů pro rok 2023, které mají ambici se stát tahouny trhu a také vícedveřové, tzv. multidoor chladničky. V této kategorii je Hisense na českém i slovenském trhu dlouhodobou jedničkou.
Multikanálová výkonnostní kampaň poběží v květnu a v červnu v České i Slovenské republice. Bude využívat různé mediatypy – OOH, tisk, online média, bude vidět v místě prodeje a na sociálních sítích, podpoří ji i influenceři a PR.
Komunikační platformu Sense for Technology odstartovala zážitková tisková konference v jedinečném prostoru prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha na konci dubna, kde byly naživo představeny novinky v kategorii televizorů pro rok 2023. Hisense je již čtvrtým rokem partnerem právě tohoto prestižního klubu, v jehož prostoru využívají jak hráči a trenéři, tak i návštěvníci celou řadu chytrých TV a displejů Hisense a branding značky je patrný v celém prostoru fotbalového stadionu.
Kampaň podpoří také zcela unikátní holografická 3D show v nákupním centru Westfield Chodov se zapojením influencerů. Půjde vůbec o první show tohoto druhu ve střední Evropě a Česku. Bude probíhat v impozantním centrálním atriu nákupního centra Westfield na pražském Chodově v době od 9.-14. května 2023 a bude přístupná veřejnosti.
„Zvolili jsme formu, která neotřelým a hravým způsobem kombinuje vyspělé technologie s chytrým a výstižným audio-vizuálním příběhem,“ vysvětluje Markéta Haraldsson, a dodává: „Chceme podpořit vnímání značky Hisense jako novátorské a zábavné, plné překvapení i vyspělých technologií, které dávají smysl pro život ve 21. století. Ať už máte rádi sport, kino nebo moderní počítačové hry. Nebo všechno najednou.“
Show bude postavená na unikátním technologickém řešení Hypergram. Přinese jedinečný 3D zážitek pomocí holografické projekce, a to poprvé bez využití skla či jiného zobrazovacího materiálu nebo brýlí pro virtuální realitu.
Kontakt:
Video: https://youtu.be/s59h4jTWyus
Fotogalerie je pro redakci trvale přístupná zde: https://1drv.ms/f/s!AlDUuB6kZhh45E4vawftm1UWxnB8?e=BtnLWS
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.