Třetího ročníku veletrhu CICPE v přístavu volného obchodu Chaj-nan se účastní 2000 mezinárodních kupujících z 35 zemí a regionů
Chaj-kchou (Čína) 12. dubna 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Zpráva Chaj-nanského mezinárodního mediálního centra Hainan International Media Center (HIMC):
Ve městě Chaj-kchou, metropoli nejjižnější čínské provincie Chaj-nan, byl 10. dubna zahájen 3. ročník mezinárodního veletrhu spotřebního zboží (China International Consumer Products Expo – CICPE neboli Hainan Expo).
Třetí ročník veletrhu CICPE, který končí 15. dubna, hostí 3300 butikových značek spotřebního zboží z 65 zemí a regionů celého světa.
Čestný host, Itálie, přivezla na letošní Expo 147 značek. V pavilonu Itálie, který zaujímá plochu 1800 m? (zhruba dvojnásobek loňské rozlohy), vystavují své výrobky značky Ferrari, Maserati, Lamborghini, Ducati, Panerai a další špičkové italské společnosti.
Jedna z klíčových událostí letošního veletrhu, slavnostní představení nových produktů, se koná ve dvou dnech – 12. a 13. dubna. Svou premiéru si zde odbude 118 výrobků a produktových řad od 28 renomovaných čínských i mezinárodních značek z oblasti módy, vůní, šperků, alkoholických nápojů, luxusních potravin, elektroniky a biotechnologií – včetně značek L’Oréal, Kärcher, Carpigiani, Diageo, Platinum Guild International, Huawei či Dell. Chybět nebudou ani lifestylové produkty, umělecké hračky, výrobky tradičních řemesel a bronzové sochy z čínského Starého letního paláce (v čínštině „Jüan-ming-jüan“), které jsou letos na CICPE k vidění poprvé.
Podle organizačního výboru vyrazilo na Expo za nejlepšími nabídkami 2000 mezinárodních nákupčích z 35 zemí a regionů, včetně Francie, Německa, Japonska, Koreje, Singapuru, Vietnamu, Indonésie a Thajska.
Veletrh CICPE, který letos vstupuje do svého 3. ročníku, je první čínskou mezinárodní výstavou prémiových spotřebitelských výrobků na národní úrovni a největší výstavou tohoto druhu v Asii.
Kromě poskytování obchodní platformy prémiovým spotřebitelským výrobkům z celého světa představuje na ostrově Chaj-nan, kde se koná již dva roky po sobě, důležitou součást budování zdejšího přístavu volného obchodu s čínskými charakteristikami.
V uplynulých dvou letech založila řada podniků ze zúčastněných zemí na Chaj-nanu obchody, výrobní závody a dokonce i ústředí, aby tak využila politických výhod chaj-nanského přístavu volného obchodu. Podle statistiky tak již na Chaj-nanu působí významné značky a přední společnosti z 52 zemí, jako například LVMH (Francie) a Richemont (Švýcarsko).
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2050665
/Aerial_view_Hainan_International_Convention_Exhibition_Center_venue_3rd_China.jpg
KONTAKT: Shumin Chen, thisishainan@163.com