Společnost Comarch byla oceněna jako jeden z nejlepších poskytovatelů věrnostních technologických řešení
Krakov (Polsko) 4. dubna 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Comarch, globální softwarová společnost s více než 20letými zkušenostmi na trhu, byla zařazena mezi 12 nejvýznamnějších poskytovatelů věrnostních technologických řešení. Ocenění bylo uvedeno ve zprávě The Forrester Wave™: Loyalty Technology Solutions pro první čtvrtletí roku 2023 – komplexního průvodce pro marketingové profesionály v oblasti B2C, kteří hledají ty nejlepší dodavatele věrnostních programů.
V hodnocení 12 nejvýznamnějších partnerů v oblasti věrnostních programů je společnost Comarch uvedena jako jeden z významných hráčů v této oblasti s tím, že společnost globalizuje věrnostní programy, ve velké míře se mimo jiné zaměřuje na zapojení komunity a vylepšení, která plánuje, jsou v souladu s jejím cílem soustředit se na zákaznický zážitek. Podle zprávy společnosti Forrester patří mezi silné stránky věrnostní marketingové platformy společnosti Comarch pokročilá správa členských profilů a funkce pro prevenci podvodů. Zpráva uvádí, že tato softwarová společnost své odborné znalosti platformy prezentuje prostřednictvím celé řady silných technických služeb, významně investovala do vylepšení platformy a svých strategií uvádění produktů na trh, a disponuje spolehlivými prostředky pro měření klíčových ukazatelů výkonnosti programu.
Společnost Comarch je přesvědčena, že zpráva The Forrester Wave™: Loyalty Technology Solutions pro první čtvrtletí roku 2023 je důkazem silné pracovní morálky a efektivity společnosti Comarch jak v oblasti technických, tak i strategických věrnostních aktivit. Zmínka v tak komplexním oborovém přehledu podle názoru společnosti Comarch ukazuje, že Comarch představuje dobrou volbu pro globální značky, které hledají pomoc s řízením aktivit zaměřených na věrnost ve velkém měřítku. Společnost Comarch je díky své marketingové platformě založené na umělé inteligenci partnerem, jehož iniciativy přinášejí měřitelné výsledky.
„Z ocenění naší společnosti Comarch ve zprávě Forrester Wave jsem nadšený. Věrnostní programy se posouvají do oblasti mainstreamu a rychle rostou. Ekosystémy marketingových technologií vyžadují nové obchodní modely a zjednodušenou dodávku a integraci. V aktuálním náročném období finanční nestability je nezbytné zaměřit se na loajalitu zákazníků, a věrným spotřebitelům nabízet skvělé zákaznické zážitky, personalizaci a významné hodnoty. Naše marketingová platforma založená na umělé inteligenci a široká škála obchodních služeb tyto cíle marketingovým pracovníkům výrazně usnadňuje. Jsme tu, abychom vás podpořili v každé fázi realizace celého projektu, od vybudování strategie až po každodenní provoz,“ prohlašuje generální ředitel společnosti Comarch Inc Janusz Jeremiasz Filipiak.
KONTAKT: Francesca Ricottová, francesca.ricotta@comarch.com