Když jde o skutečný zážitek, sport a technologie se přitahují
Praha 23. března 2023 (PROTEXT) – I když už máme za sebou mistrovství světa ve fotbale, neznamená to, že by měl nejsledovanější sport planety pauzu. Vedle Ligy mistrů a Evropské ligy se letos rozběhl i další ročník Konferenční ligy UEFA. Jarní část vyřazovací fáze turnaje už máme za sebou, vyvrcholení EKL se pak uskuteční na domovském stadionu SK Slavia Praha ve středu 7. června 2023. A proč je řeč o fotbalové Slavii? Až přijdete do Edenu fandit domácím nebo hostům, na mnoha místech se potkáte s výrobky partnera SK Slavia Praha – technologické společnosti Hisense, bez nichž by to prostě nebylo ono.
„Již čtvrtou sezónu jsme hrdým partnerem prestižního fotbalového klubu Slavia Praha se 130letou tradicí. Jsme totiž přesvědčeni, nejsledovanější sport a naše technologie mají hodně společného. Například když budete sledovat zápas v pohodlí domova, speciální sportovní režim, který najdete na našich televizorech, nabídne dokonale plynulý obraz i při velmi svižných scénách,“ říká Markéta Haraldsson, brand manažerka Hisense CZ/SK.
Hisense vybavil svými špičkovými 4K displeji jak prostory pro hráče a trenéry, tak i stadion a prostory, kudy si přicházejí zápasy vychutnat fanoušci. Jde například o informační tabule, televizory Hisense ve všech 36 VIP saloncích nebo reklamní panely podél hracího oválu. A nechybí velké LED obrazovky, na kterých probíhají spoty během zápasů. Speciální interaktivní displej je pak k dispozici i pro samotné hráče – tady si přehrávají minulá utkání a pilují strategii pro budoucí klání.
Hisense je spojený se sportem a konkrétně s fotbalem dlouhodobě.
V České republice se Hisense stal generálním partnerem Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR, který se hraje pod názvem Planeo Cup Hisense, a který patří k nejvýznamnějším akcím mládežnického fotbalu v České republice. Letos se hraje již jedenáctý ročník; hráči už za sebou mají podzimní kvalifikační část a pomalu se blíží jarní finálové turnaje. Pohár věkových kategorií od U8 až po U13 má letos nejen rekordní účast, ale také rekordní počet turnajů. Hraje se pohárovým systémem, díky kterému se můžou do finále probojovat i týmy z malých klubů. A ty se pak mohou těšit na zvučnější soupeře, mezi které patří například právě Slavia Praha, Sparta Praha, Bohemians Praha, Baník Ostrava, Slovan Liberec a další.
V mezinárodním měřítku je Hisense již třetím rokem partnerem prestižního prvoligového fotbalového klubu Paris Saint-Germain. Angažmá hvězd PSG v čele s Lionelem Messim znamená pro společnost Hisense obrovskou čest a také podporu značky. A přispělo i ke vnímání značky na globálním trhu jakožto značky, která díky pokročilým řešením posouvá hranice a předčí očekávání. A díky úspěšnému sportovnímu marketingu je všude, kde se děje něco opravdu důležitého.
Kromě toho je Hisense oficiálním partnerem prestižního prvoligového fotbalového klubu FC Inter Milan a partnerem legendární e-sportové organizace FNATIC. Obrovskou poctou a zážitkem bylo pro značku Hisense i nedávné mistrovství světa (2022). Hisense se jako oficiální partner stal součástí této velkolepé události s exkluzivní aplikací FIFA+ určenou pro TV Hisense a vlastním kanálem FIFA+ Daily Show by Hisense. O rok dříve byl Hisense oficiálním partnerem mistrovství Evropy (2021) ve fotbale. Podpora se netýká jen mužského fotbalu – vloni byl Hisense oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (Women EURO 2022).
Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky včetně chytrých televizorů, soundbarů, domácích spotřebičů a klimatizací. Společnost Hisense je aktuálně celosvětově druhým největším dodavatelem televizorů, mezi nimiž najdete smart 4K TV se všemi typy obrazovek (ULED, QLED, OLED a mini-LED). Hisense je však také průkopníkem v kategorii laserových TV s futuristickou projekční technologií na ultrakrátkou vzdálenost až se třemi laserovými paprsky.
Hisense je dlouhodobě jedničkou na tuzemském trhu vícedveřových, tzv. multidoor chladniček se dveřmi do kříže i French Door chladniček se dvěma dvířky a mrazicími zásuvkami, které jsou v dnešní době tou nejlepší volbou co do úspory i komfortu. V nabídce značky Hisense najdete i další velké spotřebiče, konkrétně pokročilé pračky, sušičky a pračko-sušičky nebo malé domácí spotřebiče jako jsou smart tyčové vysavače. Nabídka se stále rozšiřuje.
Fotogalerie jsou pro redakci trvale přístupné zde: https://1drv.ms/f/s!AlDUuB6kZhh44W5tNIw1M_6Ogpki?e=A1ftWY
Kontakt: https://cz.hisense.com/
ČTK ke zprávě vydává přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.