Hisense celosvětovou dvojkou na trhu televizorů. Inovace i rekordní dodávky v roce 2022

Praha 7. března 2023 (PROTEXT) – Společnost Hisense se stala v roce 2022 druhým největším dodavatelem televizorů na světě. Uvádí to data analytické společnosti Omdia. V prosinci 2022 se přitom podle Institutu pro výzkum trhu AVC Revo vyhoupla s rekordním prodejem 2,326 milionu televizorů dokonce na nejvyšší první příčku na celosvětovém trhu TV.

Tento úspěch odráží neustávající úsilí společnosti s více než padesátiletou historií a přítomností ve 160 zemích světa o inovaci produktových řad prostřednictvím těch nejmodernějších technologií.

To ostatně ukázal i nedávný mezinárodní veletrh CES 2023, kde společnost Hisense odhalila mj. i převratnou novinku – řadu televizorů ULED X, které představují se svými špičkovými technologiemi nový milník ve vývoji LCD televizorů nejen ve společnosti Hisense, ale i v celém odvětví. Největší 110palcová verze ULED X zde získala i prestižní ocenění CES Innovation Award.

Skupina Hisense se podle údajů mezinárodní analytické společnosti Omdia zařadila v roce 2022 se svými dvěma značkami na druhou příčku na celosvětovém trhu televizorů hned za značku Samsung. S celkovými dodávkami televizorů v roce 2022 je tedy číslem dvě na světě, v prosinci se s rekordními dodávkami televizorů stala světovou jedničkou v TV. Klíčem k úspěchu jsou přitom nové, špičkové technologie zaštítěné patenty a důraz na prémiová řešení, která pokaždé povýší zákaznický zážitek na ještě vyšší úroveň.

Skupina Hisense nabízí vyspělé televizory typu QLED, ULED, mini-LED a OLED s audiovizuálními technologiemi známými z kina i umělou inteligencí pro dokonalý obraz i zvuk. Pro nejnáročnější diváky jsou určené špičkové laserové TV se třemi paprsky a ultrakrátkou projekční vzdáleností. Průkopnickou roli Hisense na náročném trhu laserových TV stvrzují futuristické projekční technologie se 1700 souvisejícími patenty i čerstvě navázaná strategická spolupráce s firmou Leica.

Hisense je také na tuzemském trhu jedničkou na trhu vícedveřových, tzv. multidoor chladniček se dveřmi do kříže i French Door chladniček se dvěma dvířky a mrazicími zásuvkami. V nabídce značky Hisense najdete i další velké spotřebiče, například pokročilé pračky, sušičky a pračko-sušičky nebo malé domácí spotřebiče, jako jsou smart tyčové vysavače. Nabídka se velmi rychle rozšiřuje.

Spotřebiče nabité technologiemi se pyšní nejen moderními funkcemi i ovládáním na dálku přes mobil či hlasové asistenty, ale také řadou ocenění. Aktuálně je to prestižní stříbrná medaile EcoVadis pro Hisense Europe za udržitelné podnikání v kategorii velkých domácích spotřebičů.

O společnosti

Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Společnost Hisense se také stala v roce 2022 druhým největším dodavatelem televizorů na světě, v prosinci 2022 pak s rekordními dodávkami světovou jedničkou.

Za 50 let existence vyrostl Hisense v globální společnost s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Zaměřuje se na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která pomáhají výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů.

V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, mini-LED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i smart a multidoor chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat. Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Je oficiálním partnerem prestižních prvoligových fotbalových klubů Paris Saint-Germain a FC Inter Milan, partnerem přední e-sportové organizace FNATIC a prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha. Hisense byl oficiálním partnerem nedávného mistrovství světa (2022) i mistrovství Evropy (2021) ve fotbale a oficiálním sponzorem MS v ženském fotbale (Women EURO 2022).

Kontakt:

cz.hisense.com

Fotogalerie je pro média přístupná zde:

https://1drv.ms/u/s!AlDUuB6kZhh44GCDTrYt-hNFZNsm?e=FiJ9cm