Loonoy představuje první chytrou dětskou kolébku, po několika letech vývoje vstupuje na trh

Hrušovany u Brna (Brněnsko) 6. února 2023 (PROTEXT) – Loonoy, česká firma založená Adamem Rumlerem a investorem Petrem Vencálkem vstupuje na český trh se světově unikátním produktem. Jedná se o vůbec první chytrou dětskou kolébku svého druhu. Spojuje funkce postýlky, houpátka a video chůvičky v jednom jediném produktu, což odráží i slogan společnosti “Houpu, hraju, svítím, hlídám, bezpečí vám připomínám“.

V nabídce je několik různých modelů a barev, od čistě designové kolébky bez zabudované elektroniky až po plně chytrou kolébku ovládanou mobilní aplikací. V nabídce je kromě základní řady textilních potahů také prémiový potah z koženky certifikované pro použití ve zdravotnictví; vybere si tedy každý zákazník. Mimo nákup nabízí firma i pronájem kolébky na bázi měsíčního předplatného.

Firma začala s vývojem funkčního prototypu v roce 2017, dokončen byl v roce 2019 a rok 2020 se měl nést ve znamení zajíždění sériové výroby, což však zkomplikoval příchod covid-19. Stroje zhasly, dle slov zakladatele Adama Rumlera musela firma doslova přemlouvat dodavatele, aby jim dodali čipy a další materiál a dodrželi nasmlouvané dodávky. Stejně tak se firma potýkala s komplikacemi při dopravě součástek v době, kdy celosvětově chyběly přepravní kontejnery a námořní doprava byla i desetkrát dražší, než v předchozích letech. Proto se v Loonoy rozhodli většinu výroby nakonec přesunout do České republiky a využívat lokálních výrobců a dodavatelů. Další dodavatele pak má ve Španělsku, Itálii, Turecku, Tchaj-wanu a Číně. Kolébka je ovládána aplikací splňující bezpečnostní standardy firem Google i Apple a je tak možné ji nainstalovat prostřednictvím Google Play i App Store.

Firma Loonoy sídlí dvacet minut od Brna v průmyslovém areálu Baronela Park v Hrušovanech u Brna. Odsud firma expeduje produkty k zákazníkům. V první fázi chce firma zboží prodávat pouze v režimu B2C. Podle Adama Rumlera je společnost do budoucna otevřená i B2B spolupráci, ale čas na to nastane až ve chvíli, kdy zoptimalizují dodavatelský řetězec a dosáhnou stabilní výrobní kapacity. V současné době počítají výrobu v nižších stovkách kusů měsíčně, v plánu je ale toto číslo ještě letos minimálně zdvojnásobit.

Do budoucna si v Loonoy dali za cíl vytvořit celý ekosystém funkčních a chytrých produktů pro nejmenší, na jejichž vývoji už nyní pracují. Zaměření zůstane především na kvalitu spánku jak miminek, tak i rodičů, jelikož kvalitní spánek je pro správný vývoj miminka jedním z klíčových faktorů. Neoficiálním heslem firmy je „Vyspaný rodič, dobrý rodič“ – což odkazuje na fakt, že kvalitní spánek rodičů i dětí se poté přímo odráží na kvalitě společně stráveného času. „Právě v tom chceme pomáhat, sbírat od rodičů zpětnou vazbu a produkt stále vylepšovat“, říká pan Rumler. Kolébky je totiž možné aktualizovat na dálku, podobně jako třeba operační systém chytrých telefonů. Firma již dnes zasílá do kolébek řadu aktualizací a stále připravuje vylepšení stávajících funkcí.

Společnost při příležitosti vstupu na český trh vydala reklamní video spot nadabovaný Filipem Švarcem, navázala spolupráci s několika influencery a českými herci a v průběhu měsíce února přichystala produktovou prezentaci v pražském OC Westfield Chodov. Adam Rumler plánuje co nejdříve navazovat další spolupráce s lokálními i zahraničními influencery, osobnostmi a partnery, kteří pomohou Loonoy dostat do povědomí široké veřejnosti.

O společnosti Loonoy

Loonoy je český startup vyrábějící designové a chytré dětské kolébky, který založili Adam Rumler a Petr Vencálek. Na trh vstoupil v únoru 2023.

Loonoy v současné době nabízí tři modely svých kolébek – Loonoy Classic (designová kolébka z kvalitních antialergických materiálů bez vestavěné elektroniky), Loonoy Smart (chytrá kolébka s funkcí automatického houpání, vestavěným audio monitorem, ovládaná vlastní mobilní aplikací Loonoy) a Loonoy SmartPro (chytrá kolébka obsahující vše z Loonoy Smart a navíc vestavěný video monitor umožňující streamování videa z kolébky do mobilního telefonu). Všechny modely se dodávají ve třech barevných variantách (nazvaných Some Like it Blue, Stranger Pink a Shades of Grey) a Loonoy nabízí také luxusní variantu Royal Gold, kde je použita prémiová veganská koženka schválená pro použití ve zdravotnictví.

Více informací o kolébce najdete na www.loonoy.com, můžete se také podívat na produktové video na Youtube. Naše prezentační materiály si můžete stáhnout na následujících odkazech: Google Drive

Web FTP

Kontakt:

Petr Bársony, Loonoy s.r.o.

e-mail: petrbarsony@loonoy.com