Emerson Mikulov zahájil hravou náborovou kampaň

Společnost Emerson Mikulov zahájila neobvyklou kampaň náboru pracovníků pod sloganem „Ochutnejte budoucnost. Přijďte k nám chladit svět ekologicky“. Základem kampaně je microsite 21prilezitosti.cz a vizuál zmrzliny jako zeměkoule.

Emerson v Mikulově je součástí globální a technologické společnosti Emerson, založené v roce 1890 se sídlem v americkém St. Louise a zaměstnávající více než 86 000 lidí po celém světě. Mikulovský Emerson vyrábí kompresory, kondenzační jednotky a moduly tepelných čerpadel. Na jihu Moravy funguje od roku 2006 a zaměstnává 300 lidí. Součástí firmy je také inženýrské vývojové centrum a zkušební laboratoře. Pod Pálavskými vrchy připravují výstavbu další části závodu, kde se propojí vývoj a průmyslová automatizace výroby s nejmodernějšími výrobními technologiemi. Právě pro tuto novou část podniku potřebují další, hlavně kvalifikované pracovníky. Proto v mikulovském Emersonu sáhli k neotřelé náborové kampani.

Ilustrační obrázek: Mousehouse

 

Výrobky Emersonu splňují nejpřísnější ekologické normy Evropské unie. Současně společnost nabízí možnost osobního rozvoje ve špičkové světové firmě. Proto v kampani spojili hlavní zaměstnanecké benefity: vztah k přírodě, technologickou vyspělost a příjemné pracovní podmínky. „Potřebujeme získat nové kolegyně a kolegy, které zajímají moderní technologie a možnost podílet se na vývoji špičkových produktů té nejvyšší světové kvality. Současně chceme lidem v kraji ukázat, že i na jižní Moravě máme skvělé příležitosti pracovat v mezinárodních firmách top úrovně. To vše při dodržení všech potřebných ekologických standardů,“ vysvětluje ředitel společnosti Emerson Mikulov Marek Bednář.

Kampaň vedle speciálního personálního micrositu 21prilezitosti.cz, probíhá na billboardech v Jihomoravském kraji a inzercí v místních médiích. Vedle toho se Emerson Mikulov objevuje se svoji kampaní na různých místních eventech. Například na známém Pálavském vinobraní překvapili hravým stánkem se zmrzlinou a tvůrčím koutkem pro děti. Kampaň se chystá za studenty na akce na vysokých školách jako je Den firem VUT v Brně.

Celou kampaň vytvořilo a produkovalo marketingové studio Mousehouse.