Hisense na CES 2023: Rozšiřování globální působnosti a příprava na další růst
Las Vegas (USA) 6. ledna 2023 (PROTEXT/PRNewswire) – Prezident společnosti Hisense USA David Gold vystoupil 4. ledna na tiskové konferenci Hisense CES 2023 s projevem, ve kterém přiblížil mezinárodní růst a úspěchy společnosti Hisense na poli globálního působení, technologických inovací, B2B podnikání či inteligentního vývoje, ale i její rozmanitá sponzorství a partnerství.
Hisense vyniká v oboru s mimořádným rozsahem působení, efektivitou a pružností
Společnost Hisense TV dosáhla v roce 2022 rekordního výkonu a v dodávkách televizorů obsadila celosvětově 2. místo. Tento úspěch názorně dokazuje její nadšení pro vysoce kvalitní produkty i odolnost v náročných podmínkách.
Společnost Hisense vlastní celkem 66 zahraničních společností a poboček, 31 center výzkumu a vývoje a prodává své výrobky do více než 160 zemí a regionů. Díky akvizicím značek, jako jsou Toshiba TV, gorenje a Sanden posunula své globální působení na novou úroveň a ještě více rozšířila svou nabídku.
Jako nový sektor růstu rozšiřuje společnost Hisense také své B2B podnikání. V rámci trendu inteligentního vývoje navíc vytvořila strategii inteligentní domácnosti a využila zde své silné stránky v oblasti zobrazovacích technologií i domácích spotřebičů. „Naše provozní platforma pro chytré televizory VIDAA a platforma pro chytré domácí spotřebiče ConnectLife spojují chytré domácí spotřebiče a vytvářejí provázaný ekosystém,“ popsal David.
Pokračující globální partnerství a sponzorství šíří pověst značky Hisense
Od roku 2004, kdy poprvé vyhlásila, že „budoucnost Hisense počítá se zahraničím“, má za sebou tato společnost dlouhou cestu. Nebývalý růst povědomí o značce jí vynesla pozice jednoho z oficiálních sponzorů fotbalového mistrovství světa FIFA World Cup 2022TM. Do povědomí globálních spotřebitelů a nové fáze procesu globalizace vstoupila také díky pokračujícímu sponzoringu Ligy mistrů UEFA, klubu Paris Saint-Germain a americké fotbalové ligy United Soccer League.
Na tiskové konferenci Hisense CES 2023 připomněl David Gold také obrovský růst společnosti Hisense na globálním trhu díky investicím do výroby, výzkumu a vývoje, strategických akvizic, nových partnerství a vysoce výkonných produktů. V nadcházejících letech hodlá společnost usilovat o další rozvoj s vizí udržet krok s nejnovějšími pokroky v oblastech spojených s tématy spotřební elektroniky, displejů, spotřebičů, komerčních aplikací a dalších.
Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1977440/Image1.jpgFoto – https://mma.prnewswire.com/media/1977441/Image2.jpg
KONTAKT: Alice Huang, +86-13763329890