Hisense: Tři motory růstu

Čching-tao (Čína) 20. prosince 2022 (PROTEXT/PRNewswire) – Dne 18. prosince přednesl Fisher Yu, viceprezident společnosti Hisense, hlavní projev na konferenci pro globální partnery společnosti Hisense, ve kterém oznámil, že se společnost Hisense bude i nadále soustředit na nabízení široké škály produktů s nejmodernějšími technologiemi zahrnující LCD, laserové a LED displeje, aby poskytovala kompletní řešení zobrazovacího systému pro domácnosti, firmy i vozidla.

Společnost Hisense ještě více sází na komplexní přístup

Společnost Hisense není pouze výrobcem jednotlivých televizorů, ale je také výzkumnou laboratoří a dodavatelem systémových zobrazovacích řešení.

Společnost Hisense v posledních letech vždy věřila, že konkurence v oblasti televizorů je všestranná. Proto se kromě nejmodernějších technologií zobrazování snaží vyniknout také v ostatních aspektech, včetně kvality zvuku, obsahu, uživatelského rozhraní, designu a funkcí umělé inteligence, a rozšiřuje tak možnosti svých produktů a posouvá hranice svého technologického vývoje.

Tři motory vysoce kvalitního růstu společnosti Hisense

Podle Yua byla technologie displejů Hisense díky desetiletím výzkumu a vývoje zdokonalena na zcela novou úroveň a její rychlý a kvalitní růst má tři zásadní aspekty.

Největší podíl na neustálém růstu společnosti Hisense má modernizace technologie ULED, která přinesla novou úroveň kvality televizního obrazu. Společnost Hisense úspěšně uvedla na trh novou generaci zobrazovací technologické platformy ULED X a svůj vlajkový model U8H. Tento špičkový televizor obsahuje procesor 8K AI PQ a první 16bitový algoritmus pro řízení světla na trhu, který umožňuje dosáhnout trojnásobného kontrastu prostředí a dvojnásobného dynamického rozsahu v porovnání s OLED obrazovkami.

Celosvětová premiéra 8K laserové televize na konferenci pro globální partnery představuje další hnací sílu pokroku společnosti Hisense. Podle průzkumů společnosti Omdia měla společnost Hisense od ledna do září letošního roku 51% podíl na trhu laserových televizorů, a je tak největším dodavatelem televizí s touto technologii na světě. Díky úzké koordinaci s partnery v dodavatelském řetězci se společnost Hisense posunula z rozlišení 2K na 4K a nyní na 8K, čímž vytvořila nejflexibilnější a nejpůsobivější laserový televizor na trhu.

K rychlému rozvoji společnosti Hisense přispělo také rozšíření nabídky produktů v oblasti technologie LED. Yu uvedl, že v populární oblasti Micro LED panelů společnost Hisense nezávisle vyvinula dvě řady přímých LED displejů „Vision One“ a „Vision X“, které zákazníkům přinášejí ty nejmodernější technologie a lepší zážitek ze sledování.

Jako průkopník v tomto odvětví se společnost Hisense rovněž zavázala k udržitelnému a nízkouhlíkovému rozvoji. Její závazek ke společensky odpovědnému podnikání se uplatňuje v celém procesu vývoje, výroby a recyklace výrobků. Například 100palcový laserový televizor Hisense spotřebovává přibližně třetinu až polovinu energie běžného LCD televizoru stejné velikosti.

Základním konceptem vývoje značky Hisense byla a vždy bude vlastní inovace. Společnost Hisense bude i v budoucnu podporovat vývoj zobrazovacích technologií, stát v čele modernizace odvětví prostřednictvím inovací a vytvářet nová měřítka kvality špičkových televizorů.

Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/1971229/Fisher_Yu_SVP_Hisense.jpg

Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/1971230/The_Path_ULED_Development.jpg

KONTAKT: Alice Huang, +86-13763329890