Řízení obchodních aktivit ve firmě – opravdu máte dostatečné nástroje?
Praha 13. prosince 2022 (PROTEXT) – Nečekané výsledky průzkumu v oblasti řízení obchodních aktivit: naprostá většina respondentů z řad obchodních manažerů je sice spokojena s řešením, které aktuálně používají pro sales management, nicméně pouze u 30 % společností jsou obchodní procesy podpořeny nějakým automatickým workflow.
Pojďme se podívat na výsledky průzkumu podrobněji!
Nemohli by mít obchodníci a jejich manažeři přeci jen lepší nástroje? Jak by jejich práce mohla být jednodušší a automatizovanější?
V dnešní dynamické době je čím dál tím více potřeba digitalizovat firemní procesy a mít vždy při ruce ty správné informace v reálném čase. Způsob, jak organizace spravuje svá informační aktiva a řídí své procesy, se stává důležitým faktorem konkurenceschopnosti.
Z průzkumu vyplívá, že 93 % respondentů se cítí být spokojeno s řešením, které ve firmě používají pro řízení obchodních aktivit. Příkladem může být správa příležitostí, tvorba nabídek nebo evidence komunikace se zákazníky.
Zároveň dobrou zprávou je, že v polovině společností mají obchodní manažeři k dispozici nástroje, které jim umožní mít vždy přehled o dění v rámci týmu v reálném čase.
Jsou ale tyto nástroje dostatečné? Opravdu mají přehled o všem, co se v obchodním oddělení děje, a jistotu, že obchodníci nezapomenou na nějaký z důležitých úkolů?
70 % pracovníků nepomáhají žádná automatická workflow. Přitom jsou to právě workflow, která zajišťují, že všechny obchodní procesy jdou hladce a termíny jsou plněny. Automatizované procesy mohou být obohaceny o e-mailové notifikace, které zajišťují, že nedojde k opomenutí úkolů a že budou všechny termíny dodrženy. Ředitelé a manažeři pak mohou dostávat informace v reálném čase, a mít tak dokonalý přehled o obchodních aktivitách napříč celou společností.
Intuo pro obchod umožnuje zefektivnit Vaše procesy ve firmě, lépe spravovat a sdílet klíčové informace. Přináší jednotné prostředí pro řízení jakýchkoliv obchodních aktivit, jako jsou nabídky, příležitosti, schůzky, emaily apod. Tyto informace mohou jednotlivé týmy/uživatelé mezi sebou sdílet, a zajistit tak vzájemnou zastupitelnost. Manažeři mají k dispozici kompletní informace a získávají přehled o dění ve firmě. Řešení Intuo pro obchod získalo ocenění Pozoruhodný produkt 2022 – více se dozvíte ZDE.
Intuo pro obchod Vaší firmě přinese:
– kompletní evidenci obchodních aktivit (příležitost, nabídka, objednávka, telefonát, schůzka, email, služba…),
– centralizované informace v tzv. 360 stupňovém pohledu,
– dynamické pohledy na aktivity jednotlivců, oddělení i celé společnosti,
– komplexní přehled o dění v reálném čase,
– automatizaci obchodních a dalších procesů ve firmě,
– snadný monitoring a reporting činnosti obchodního oddělení,
– možnosti napojení na další podnikové systémy (např. ERP, DMS).
Stáhněte si zdarma naši infografiku: Jak lépe řídit obchodní aktivity ve firmě?
Stručně o Digital Resources
Digital Resources a.s. je dodavatelem podnikových informačních systémů a IT služeb. Aktuálně patří mezi nejúspěšnější Premier partnery DMS M-Files v České republice a na Slovensku s působností v 19 zemích Evropy. Ve svém portfoliu má vlastní CRM systém Intuo – Company Intelligence, pomáhá zefektivnit jakékoliv procesy ve firmě. V rámci dceřiné společnosti poskytuje také podporu a implementaci ERP systému HELIOS iNuvio.
Mezi zákazníky Digital Resources patří například Americká obchodní komora, Bayer, Britská obchodní komora, Compas Automatizace, ČEZ ESCO, Deloitte Central Europe Limited, Glatzová & Co., KKCG, Medesa, Medicton Group, PHOENIX lékárenský velkoobchod, PKS Stavby, PRK Partners, Řanda Havel Legal, a další.
Více o Digital Resources na www.digres.cz.
Kontakt:
Kristýna Jandová
Marketing Manager
Digital Resources a.s.
Poděbradská 520/24
190 00 Praha 9
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.