China Internet Development Foundation spouští reklamní kampaň na podporu veřejných služeb „Internet in China“: A Symphony of Life

Peking 12. prosince 2022 (PROTEXT) – China Internet Development Foundation a ANT Group společně spustily reklamní kampaň veřejných služeb „Internet in China“ na téma mobilních plateb s názvem „A Symphony of Life“, kde se ohlédly zpět na změny a podporu inovací mobilních platebních technologií v čínské společnosti v uplynulých deseti letech.

Díky pevné infrastruktuře a zdravému politickému prostředí, stejně jako toleranci vědeckých a technologických inovací, čínské mobilní platby dosáhly nejširšího pokrytí v posledních desetiletích od rozšířeného používání plateb QR kódem v roku 2012: míra popularity mobilních plateb je 86%, řadící se na prvním místě na světě; sazba poplatku za služby není více než 0,6%, která je mnohem nižší než mezinárodní průměr. Velké množství malých a mikro-obchodníků využívá bezplatných služeb, což se stalo jedním z vrcholů pokroku digitalizace Číny.

Mobilní platba se také stala novou jmenovkou pro ekonomický rozvoj Číny. Alipay a WeChat Pay se stále více používají, takže Číňané mohou platit i v zahraničí „jednoduchým skenováním“. Kromě toho prostřednictvím výměny technologií a lokalizační transformace pomáhají čínské společnosti mnoha zemím po celém světě vytvářet „místní peněženky“, které poskytují místním lidem pohodlné, efektivní a bezpečné nové platební metody.

China Internet Development Foundation využívá třicátého výročí přístupu k internetu v Číně jako příležitost a zaměřuje se na historii vývoje internetu Číny. Plánuje spuštění komunikačního projektu veřejných služeb „Internet in China“ a aktivně zkoumá, jak prezentovat příběh vývoje čínského internetu a šířit čínské zkušenosti s ním.

Kontakt: JIANG Ying

Tel.: 0086-13810020044

E-mail: 58268109@qq.com

YouTube link: https://youtu.be/7px3W6rOP4E