Společnost Hisense rozšiřuje svůj globální vliv díky nejmodernějším technologiím

Čching-tao (Čína) 9. prosince 2022 (PROTEXT/PRNewswire) – Od poutavé led obrazovky kolem hřiště až po inteligentní dopravní technologii pro Katar, na letošním mistrovství světa ve fotbale všude září prvky Hisense, což podtrhuje, jak významnou roli značka hraje na tomto největším fotbalovém turnaji na světě. Společnost Hisense, která je lídrem v odvětví domácích spotřebičů a oficiálním sponzorem mistrovství světa ve fotbale 2022, představila na této celosvětové sportovní události svůj nejnovější globalizační úspěch. Neustálým pokrokem v oblasti výzkumu a vývoje a poskytováním prvotřídních produktů globálním spotřebitelům se Hisense přibližuje svému cíli stát se mezinárodní korporací.

Kvalita produktů pomáhá společnosti Hisense vyniknout mezi globálními konkurenty

V uplynulých desetiletích probíhal vývoj společnosti Hisense souběžně s růstem čínských výrobních kapacit. Na začátku 21. století si Hisense uvědomila nízkou ziskovost „OEM“ odvětví a cítila nutnost vybudovat nezávislý řetězec výzkumu a vývoje, který by podpořil rozvoj jejích výrobních schopností.

Za účelem dosažení tohoto cíle firma do oblasti výzkumu a vývoje investovala mnoho peněz a úsilí. Hisense byla v roce 2007 jednou z prvních společností na světě, která vyvinula technologii laserových televizorů, a snaží se redefinovat trh barevných televizorů s laserovými displeji. Ke konci listopadu 2022 společnost Hisense požádala o 1969 patentů v oblasti technologie laserových displejů a stala se tak největším držitelem patentů v odvětví laserových televizorů na světě. V červenci 2022 byl do sídla FIFA nainstalován laserový televizor Hisense 100L9G. Přesvědčivé produkty Hisense a špičkové technologie poskytnou fotbalovým fanouškům úžasný divácký zážitek.

Hisense se opírá o své silné odborné znalosti v oblasti technologie zpracování obrazu a v roce 2012 také uvedla na trh vlastní technologii ULED, která znamenala revoluční průlom v kvalitě obrazu. Za deset let se rozlišení televizorů Hisense ULED vyšplhalo z 1080P na 8K a díky neustálému průzkumu a technologickým inovacím společnosti se podíl televizorů Hisense na objemu dodávek za posledních 12 let vyšplhal z méně než 5 % na více než 12 %.

Díky špičkovým technologiím a globálnímu přístupu je dnes Hisense vysoce uznávanou mezinárodní značkou mezi zákazníky po celém světě. Společnost Hisense bude i v budoucnu pokračovat ve svém nezávislém výzkumu a vývoji a bude i nadále poskytovat spotřebitelům na celém světě prvotřídní produkty, služby a zážitky.

Foto –
https://mma.prnewswire.com/media/1964438/image_5015956_33821720.jpg

KONTAKT: Alice Huang, +86-13763329890