Hisense je dvojkou na světě v prodeji televizorů. A získal zlato za „shop in shop“ v soutěži POPAI Awards 2022
Praha 29. listopadu 2022 (PROTEXT) – Navzdory turbulentní době dosáhla letos společnost Hisense historického maxima v počtu dodaných televizorů a díky rekordním prodejům se posunula na 2. místo na celosvětovém trhu televizorů. Současně získala lokální pobočka této technologické značky zlato v POPAI Awards za jedinečný koncept prezentace zboží v maloobchodě. Expozice v největším showroomu v ČR velmi přirozeně a efektivně představuje vystavené zboží a současně posouvá oborové trendy. Oběma mimořádnými úspěchy Hisense stvrzuje stále důležitější roli na trhu domácích spotřebičů, a to i v náročných časech.
Hisense dvojkou na globálním TV trhu
Jak ukazují údaje Institutu pro výzkum trhu AVC Revo, celosvětové dodávky televizorů Hisense dosáhly od ledna do října letošního roku 19,6 milionu kusů s meziročním tempem růstu 18 %. A to přesto, že v roce 2022 světová ekonomika stagnuje a potýká se s vysokou a přetrvávající celosvětovou inflací, která významně oslabuje kupní sílu i chuť spotřebitelů utrácet.
Pokud jde o globální televizní průmysl, spotřebitelská poptávka celosvětově poklesla na nejnižší hodnotu za téměř deset let. Podle nejnovější zprávy „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report“, kterou vydala společnost AVC Revo, klesaly letos globální dodávky televizorů osm po sobě jdoucích měsíců, přičemž kumulativní globální dodávky televizorů klesly za první tři čtvrtletí o 5,9 %.
Podle údajů zveřejněných společností AVC Revo však objem prodeje televizorů Hisense na domácím čínském trhu od září 2021 nepřetržitě 14 měsíců rostl. Od ledna 2022 do října 2022 se dodávky televizorů Hisense meziročně zvýšily o 30 % (v počtu kusů) a hodnotově o 25,19 %. Překonaly tak druhé místo s velkou rezervou – o více než 8 %.
Od března 2022 dodávky televizorů Hisense na zámořské trhy kontinuálně rostou po dobu osmi po sobě jdoucích měsíců. Od ledna do října 2022 zaznamenaly zámořské dodávky meziroční nárůst o 13 %.
Tento mimořádný úspěch v neklidné a náročné době je možné podle analýzy AVC Revo přičíst jak produktům odpovídajícím potřebám zákazníků, tak i funkčnímu dodavatelskému řetězci a v neposlední řadě i sportovnímu marketingu, který úspěšně zvyšuje povědomí o značce Hisense a ukazuje její konkurenceschopnost na světovém trhu. Do budoucna se společnost Hisense zaměří na prémiovější řešení se špičkovými technologiemi, aby zákazníkům nabídla prožitek na ještě vyšší úrovni.
Hisense zlatý v POPAI Awards v ČR
Další velký úspěch – zlato – si připsala lokální pobočka společnosti Hisense, a to za expozici v největším showroomu Alzy v Chrášťanech u Prahy. Zde představuje kreativní formou obchodu v obchodě („shop in shop“) své televizory a domácí spotřebiče v avantgardně pojatém konceptu, který navozuje prostředí domova a současně dává vyniknout technologiím, které tak získávají svůj nový smysl. Expozice získala nejvyšší ocenění v oborové soutěži POPAI Awards v kategorii elektronika a IT produkty jako novátorské a efektivní řešení.
Posláním soutěže POPAI AWARDS o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace je podporovat obor marketing v maloobchodě a nové oborové trendy, které představují reklamu v místě prodeje jako efektivní komunikační médium nejblíže nakupujícímu.
Soutěž patří mezi vrcholné události oboru a prezentuje nejnovější prostředky in-store komunikace, systémy podpory prodeje a další podpůrné propagační nástroje. Soutěž nabízí výrobcům POP prostředků jedinečnou příležitost zviditelnit své nejlepší realizace za poslední rok. Soutěž také pomáhá zvyšovat prestiž a význam výrobců POP i celého oboru, a to jak v domácím prostředí, tak i v zahraničí.
Soutěž probíhá za podpory světové asociace Shop!/ POPAI a má návaznost na globální soutěž Shop!/POPAI GLOBAL AWARDS a na celoevropskou soutěž POPAI AWARDS Paris v Paříži.
O společnosti:
Skupina Hisense je předním celosvětově působícím výrobcem inovativního sortimentu technologických produktů, které výrazně zasahují do mnoha oborů spotřební elektroniky – konkrétně domácích spotřebičů, klimatizací, mobilních komunikačních zařízení nebo řešení pro infrastrukturu a zdravotnictví. Na trhu plochých televizorů v Číně je nepřetržitě jedničkou již takřka 14 let, dvojkou pak na trhu chladniček a čtyřkou na trhu klimatizací. Je jediným držitelem ocenění kvality na čínském trhu, který toto hodnocení získal již dvakrát. Hisense je také čtvrtým největším výrobcem smart televizorů na světě. Za 50 let existence vyrostla v globální společnost s přítomností ve 160 zemích a regionech s více než 90 000 pracovníky téměř po celé planetě. Společnost Hisense se zaměřuje na nejnovější technologické trendy a vyvíjí inovativní a uživatelsky vstřícná řešení, která mohou výrazně zvýšit kvalitu života. Své aktivity zakládá na silné distribuční síti po celém světě, zejména v Evropě. Hisense Europe má 27 obchodních jednotek, tři silná výrobní centra a čtyři centra výzkumu a vývoje po celé Evropě. Společnost sdružuje různé značky specializované na různé zákaznické segmenty. Tržby Hisense Europe za posledních několik let zaznamenaly stabilní růst a skupina má tendenci stát se jedním z předních evropských výrobců domácích spotřebičů a spotřební elektroniky s vyspělými funkcemi. Její vizí je stát se spolehlivou, stoletou společností, která dodává chytrá řešení s cílem zlepšit pohodlí a kvalitu života svých spotřebitelů.
V České a Slovenské republice je společnost Hisense zastoupena od roku 2015. Postavení si postupně buduje nejen v segmentu smart televizorů s úhlopříčkou od 32″ až do 100″ včetně laserových, QLED, mini-LED nebo s patentovanou technologii ULED a všemi typy tunerů, ale i smart chladniček, praček, sušiček, klimatizací a malých domácích smart spotřebičů. Portfolio se bude stále v ČR a SR rozšiřovat. Hisense je spojený nejen s technologiemi, jimž dává smysl, ale i se sportem. Je oficiálním sponzorem největšího fotbalového svátku – 22. Mistrovství světa ve fotbale, které právě probíhá v Kataru. Je také oficiálním partnerem prestižních prvoligových fotbalových klubů Paris Saint-Germain a FC Inter Milan, oficiálním sponzorem ME v ženském fotbale (Women EURO 2022) a také partnerem přední e-sportové organizace FNATIC a prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha.
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.