Inovace společnosti Hisense založená na hodnotě se stává klíčovou hnací silou pro dosažení růstu značky

Čching-tao (Čína) 22. listopadu 2022 (PROTEXT/PRNewswire) – Zajištění růstu uprostřed globálních nepokojů je dnes pro firmy velkým problémem. Společnost Hisense, celosvětově uznávaný výrobce spotřebičů a elektroniky, se v posledních letech proměnila ve vedoucí sílu na trhu a stala se preferovanou volbou pro miliony zákazníků. Partnerský článek deníku Financial Times z 21. listopadu má za cíl odhalit tajemství význačného růstu společnosti Hisense. Věnuje se jejím snahám o dosažení všestranných úspěchů a konkrétněji její inovační strategii, která je rozhodujícím faktorem celkového růstu značky.

Podpora růstu pomocí inovací založených na hodnotě

V dobách nejistoty je pro společnosti lákavé přijmout relativně konzervativní schéma rozvoje. Pro společnost Hisense je to však právě její dynamická inovační strategie, která umožňuje neustálý růst značky.

V současné době společnost Hisense po celém světě provozuje 23 výzkumných a vývojových středisek a 31 výrobních základen, které neustále transformují zkušenosti zákazníků zaváděním těch nejnovějších řešení. Tyto vizionářské kroky jí umožňují rozšířit globální působnost v současném náročném období. Od ledna do října dosáhly celosvětové dodávky televizorů Hisense 19,6 milionu kusů s meziročním nárůstem 18 %, čímž se společnost dostala na druhé místo na světovém trhu, jak uvádí institut AVC Revo.

„Nezávislé inovace, špičkové vedení a opakovaná transformace patří mezi nejdůležitější faktory úspěchu Hisense,“ řekla výkonná viceprezidentka Hisense International Catherine Fangová. „Pro společnost Hisense je inovace současně nabídkou i odpovědí.“

Kromě úspěchu v oblasti internacionalizace oceňuje partnerský článek Financial Times také snahu společnosti začlenit inovace do svých závazků v oblasti ESG. Hisense například nasadila fotovoltaickou výrobu energie, která bude přínosem pro její cíle v oblasti snižování emisí. Kromě toho se firmě podařilo snížit tloušťku zadních krytů televizorů, čímž se ročně ušetří až 4626 tun plastu, což odpovídá 514 milionům plastových tašek. Pokud jde o úspory energie a snižování emisí uhlíku, skupina Hisense snížila spotřebu energie o 10,7 % jen v roce 2021.

„V posledním desetiletí se klade důraz na ESG a společnosti se přestávají soustředit pouze na ziskovost a berou v úvahu environmentální a sociální dopad svých obchodních postupů,“ řekla Fangová. Důrazné úsilí společnosti Hisense v oblasti ESG usnadňuje budování organické inovační strategie a podporuje program udržitelnosti společnosti.

Kromě toho je v článku odhalen další pilíř hodnotové inovace společnosti Hisense: její vize převzít společenskou odpovědnost a uspokojit potřeby různých skupin spotřebitelů. Například společnost Hisense South Africa úspěšně podpořila místní růst počtu pracovních míst a míru zaměstnanosti. Společnost Hisense také upevnila komunikaci s globálními zákazníky tím, že sponzoruje vrcholné sportovní události. V roce 2022 se stala oficiálním sponzorem Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022™.

S výhledem do budoucna se Hisense chystá stát se nadnárodní korporací světové úrovně. Bude se řídit svými dlouhodobými plány a strategickými cíli a bude pokračovat v rozvoji technologií, výzkumu a vývoje, dodavatelského řetězce, hodnoty značky a talentů.

Další informace naleznete na tomto odkazu:
https://www.ft.com/partnercontent/hisense/how-value-based-innovation-powers-growth-in-a-globalised-age.html

Video – https://www.youtube.com/watch?v=pptAIupzJwQ

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1952141/image1.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1952097/image2.jpg

KONTAKT: Alice Huang, +86-13763329890, alice.huang@ogilvy.com